Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

De Var maakt op deze manier het voetbal echt kapot. Het slaat toch weer helemaal nergens op dat de goal van van Dijk is afgekeurd. Zelfde als bij Feyenoord vanmiddag: kan toch nooit de bedoeling zijn dat de VAR dit soort situaties gaat terugdraaien. Echt om kotsmisselijk van te worden.

En dan in de eerste helft niks doen bij die schandalige overtreding van Caicedo die Gravenberch even de wedstrijd uit schopt. Daar moet je juist optreden als VAR zijnde, niet bij dit soort nietszeggende momenten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-2-2024 om 22:59 zei Acquafresca:

Wat een overwinning. Even 3 jeugdspelers laten invallen en uiteindelijk door hun inzet en kunde een beker pakken tegen de duurste middenmoot team ooit. Uiteindelijk stonden er 5 jeugdspelers op t veld. Zoals Klopp aangaf; dit is mijn mooiste beker ooit. 

Gemiddelde leeftijd van Chelsea was wel een pak lager dan die van Liverpool..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nunez. Wat een chaos zetter ook hé. Brengt altijd wat. Haalt dit jaar wss geen 20 competitie goals, maar speelt stukken beter dan vorig jaar. Daarentegen speelt Gakpo elke wedstrijd net wat slechter dan de vorige. Jammer. Dit is een periode   waarin hij zich moet laten zien. 

Watkins ook weer een uitstekend seizoen. En morgen Manchester is red.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Acquafresca:

Nunez. Wat een chaos zetter ook hé. Brengt altijd wat. Haalt dit jaar wss geen 20 competitie goals, maar speelt stukken beter dan vorig jaar. Daarentegen speelt Gakpo elke wedstrijd net wat slechter dan de vorige. Jammer. Dit is een periode   waarin hij zich moet laten zien. 

Watkins ook weer een uitstekend seizoen. En morgen Manchester is red.. 

Ik hoop het, maar ben er bang voor. Geen Hojlund, Martinez, Shaw, Mount en ik vergeet geheid nog een aantal. Ik bid op mijn blote knieen dat Antony niet gaat spelen. En ik hoop op geen Leo Driessen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei delichris:

Ik hoop het, maar ben er bang voor. Geen Hojlund, Martinez, Shaw, Mount en ik vergeet geheid nog een aantal. Ik bid op mijn blote knieen dat Antony niet gaat spelen. En ik hoop op geen Leo Driessen.

Ik was oprecht vergeten dat Mount bij United speelde. Blijkbaar voor het laatst in november gespeeld. 

Ik zou lekker met McTomminay als spits spelen. Sowieso denk ik dat iemand in de jeugd van United hem niet een grootse carrière gunde en maar besloot hem een verdedigende middenvelder te maken in plaats van een spits

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei La Pulga:

Viaplay wilt weer grappig zijn met 1 kijker tegelijk, waar kan ik dus Manchester kijken vanmiddag?

Dat hoort niet te kunnen en te mogen, je hoort gewoon te kunnen kijken. Ik geef je tussen nu en uur een PM, ik ben vandaag toch heel de avond op werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites