Jump to content

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

Hattrick Adebayo, nice. Das toch die spits, al vanaf 4-6 niveau ofzo al bij ze zat? Arsenal won krap maar was wel verdiend. Odegaard, Jesus,Zinchenko en Saka oa heel erg goed gespeeld. Hopen op hulp van Chelsea morgen, uit op Anfield. Ga en kan niet kijken, moet werken gelukkig. 

10 uur geleden zei Kyrill:

Hattrick Adebayo, nice. Das toch die spits, al vanaf 4-6 niveau ofzo al bij ze zat? Arsenal won krap maar was wel verdiend. Odegaard, Jesus,Zinchenko en Saka oa heel erg goed gespeeld. Hopen op hulp van Chelsea morgen, uit op Anfield. Ga en kan niet kijken, moet werken gelukkig. 

Van de Championship, maar speelde daarvoor wel League 2 bij oa Walsall.

• Like 1

10 uur geleden zei Kyrill:

Nope, dat is Mpanzu.

• Like 1

Op 29-1-2024 om 14:00 zei Rogier.:

Liever Mourinho dan De Zerbi? Merkwaardig.

De Zerbi past helemaal niet bij de huidige selectie heb ik het idee. Net als Xabi Alonso die ook staat voor een totaal onvergelijkbaar soort voetbal bij Leverkusen dan wat het beste bij Liverpool lijkt te passen de afgelopen jaren. 

https://www.espn.co.uk/soccer/insider/story/_/id/39417497/liverpool-top-candidate-klopp-hire-replace-coach Deze schrijver noemt Thomas Frank van Brentford. Wel interessante naam die geopperd wordt. 

Edited by rich ruzzian

10 minuten geleden zei rich ruzzian:

De Zerbi past helemaal niet bij de huidige selectie heb ik het idee. 

Ik denk los daarvan staan De Zerbi en Mourinho voor twee verschillende sferen rondom een club. De sfeer die Mourinho meebrengt pas mijn insziens nooit bij een club als Liverpool. 

53 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik kan er niks aan doen maar ik vind Nunez zo vet. :D 

Heeft gisteren de record verbroken qua paal/laat (4) in een Epl wedstrijd haha

Er zal een wedstrijd komen waar die er 5 in schiet en we hem zullen herinneren als beste spits aller tijden :) 

Lijkt mij sowieso stond vervelend om als verdediger er tegen te spelen

1 uur geleden zei Acquafresca:

Heeft gisteren de record verbroken qua paal/laat (4) in een Epl wedstrijd haha

Er zal een wedstrijd komen waar die er 5 in schiet en we hem zullen herinneren als beste spits aller tijden  

Lijkt mij sowieso stond vervelend om als verdediger er tegen te spelen

Pardon?

Overdrijven is ook een vak...... Goede spits , ja? Beste spits aller tijden, hell no

2 uur geleden zei Kyrill:

Over teams gesproken, die wel om prijzen winnen spelen /meedoen iig, vandaag om 17:30 Arsenal - Liverpool kneiter veel zin in. Als Arsenal wint is het gat, met Liverpool nog maar twee puntjes :chief:

Succes straks. Voor Liverpool de laatste moeilijke obstakel tot medio Maart. Denk dat Liverpool een gigantisch stap zet richting de titel als er vandaag gewonnen wordt. Al is City met De Bruyne en Haaland voor mij nog altijd de grootste kanshebber. 

@delichris ik vind het altijd prachtig hoeveel aandacht er op dat moment wordt besteed aan dit soort dingen. Is toch een Engeland dingetje

• Like 1

43 minuten geleden zei Acquafresca:

Succes straks. Voor Liverpool de laatste moeilijke obstakel tot medio Maart. Denk dat Liverpool een gigantisch stap zet richting de titel als er vandaag gewonnen wordt. Al is City met De Bruyne en Haaland voor mij nog altijd de grootste kanshebber. 

@delichris ik vind het altijd prachtig hoeveel aandacht er op dat moment wordt besteed aan dit soort dingen. Is toch een Engeland dingetje

Thnx maat jij ietsjes minder succces hahaha iig veel plezier:cheer::checkit: