Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

6 minuten geleden zei Kyrill:

Dat hoort niet te kunnen en te mogen, je hoort gewoon te kunnen kijken. Ik geef je tussen nu en uur een PM, ik ben vandaag toch heel de avond op werk.

Dat is lief van je, maar je gaat toch wel af en toe op naar de wc om de wedstrijd te kijken? Geld verdienen met voetbal kijken, wie wilt dat nou niet?

Ik heb wel eens, toen ik in een distributiecentrum werkte, een volledige wedstrijd op de wc gekeken. Had toen vrij gevraagd maar dat mocht niet, naja dan maar lekker op de wc kijken :D 

• Like 1

12 minuten geleden zei La Pulga:

Dat is lief van je, maar je gaat toch wel af en toe op naar de wc om de wedstrijd te kijken? Geld verdienen met voetbal kijken, wie wilt dat nou niet?

Ik heb wel eens, toen ik in een distributiecentrum werkte, een volledige wedstrijd op de wc gekeken. Had toen vrij gevraagd maar dat mocht niet, naja dan maar lekker op de wc kijken  

Nee, ga /doe ik niet. En jij, Dans, EP, Beppu, Gert en vele andere zijn ook heel lief voor mij geweeest, laatste tijd en nog steeds. Alvast heel veel plezier. Ga wel naar wc maar ga niks kijken vanaf 16:00 tot 22:00

10 uur geleden zei Jotew:

Poaah Arsenal.. wat een wedstrijd leggen die op de mat zeg

10 uur geleden zei Arsène:

Redelijke eerste helft wel 

8 uur geleden zei Keeza:

Aan doelsaldo zal het vast niet gaan liggen aan het eind van de rit.

Nu dit meenemen naar volgende week dinsdag!

Jaa was genieten zeg :classic_love::cheer:

Ik hoop komende zomer op verkoop van Jesus (die is het gewoon echt niet) en dan halen bv Benjamin Sesko, Joa Pedro, Ferguson of Oshimen. 

• Like 1

3 uur geleden zei Kyrill:

Jaa was genieten zeg :classic_love::cheer:

Ik hoop komende zomer op verkoop van Jesus (die is het gewoon echt niet) en dan halen bv Benjamin Sesko, Joa Pedro, Ferguson of Oshimen. 

Hebt gelijk maatje. 

Weet niet of dat de spitsen zijn die je direct wil hebben bij Arsenal man. Was zelf voor Shaqueel van Persie gegaan. Veel potentie. Maar die kost je natuurlijk wel direct tientallen miljoenen. 

• Like 4

8 minuten geleden zei Dansmeister:

Hebt gelijk maatje. 

Weet niet of dat de spitsen zijn die je direct wil hebben bij Arsenal man. Was zelf voor Shaqueel van Persie gegaan. Veel potentie. Maar die kost je natuurlijk wel direct tientallen miljoenen. 

Joh, de grap is nu wel een beetje vanaf. 

• Like 2

3 uur geleden zei Dansmeister:

Hebt gelijk maatje. 

Ten eerste ik ben niet enige, op dit forum met Van Persie. Ten tweede @Willemhad hem ook, maar verkocht voor 15,5 miljoen en 50% van de winst. Daarnaast in mijn bijna 13 jaar Arsenal save, zat ie bij Liverpool samen met Vitor Roque oa, en was ie regelrechte beast, schoot ie alles aan gort, en scoorde heel veel. Ook was ie heel wat goedkoper dan Oshimen en Ferguson. Nadeel is alleen, hij ontwikkeld zich helaas langzaam bij mij, na 3 jaar nog steeds maar 2 ster CA helaas. En @Keezaheeft hem ook bij Vitesse, en hij staat met zijn Vitesse souverein bovenaan. Maar heb geduld met hem, speelt steeds meer en meer moet in mijn save, überhaupt nog 21 worden en ouder. 

• Like 1

@Kyrill Je hoeft je niet te verdedigen hè, Dans weet soms ondanks zijn naam de juiste maat niet te vinden :D

Arsenal is wel echt sensationeel bezig de afgelopen wedstrijden. Lijkt erop dat ze zonder échte spits nu echt goed renderen. Havertz blijft wat dat betreft ontzettend slim met het creëren van ruimte voor Saka, Martinelli, Odegaard en zelfs Rice. Er wordt vaak gezegd dat de titelstrijd over is omdat Manchester City vanaf maart eigenlijk amper meer fouten maakt (zie afgelopen jaren) maar ik heb het idee dat Arteta Arsenal op dezelfde manier heeft voorbereid dit seizoen. Belooft een spectaculair einde te worden!

De strijd om de 4e plek wordt waarschijnlijk ook nog interessant hoewel de kans groot is dat de hele top 5 de CL in gaat... Dan hebben Aston Villa en Tottenham een mooie marge om te verdedigen ten opzichte van United, West Ham en Newcastle.

• Like 2