Jump to content

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

2 uur geleden zei Kyrill:

Over teams gesproken, die wel om prijzen winnen spelen /meedoen iig, vandaag om 17:30 Arsenal - Liverpool kneiter veel zin in. Als Arsenal wint is het gat, met Liverpool nog maar twee puntjes :chief:

Succes straks. Voor Liverpool de laatste moeilijke obstakel tot medio Maart. Denk dat Liverpool een gigantisch stap zet richting de titel als er vandaag gewonnen wordt. Al is City met De Bruyne en Haaland voor mij nog altijd de grootste kanshebber. 

@delichris ik vind het altijd prachtig hoeveel aandacht er op dat moment wordt besteed aan dit soort dingen. Is toch een Engeland dingetje

43 minuten geleden zei Acquafresca:

Succes straks. Voor Liverpool de laatste moeilijke obstakel tot medio Maart. Denk dat Liverpool een gigantisch stap zet richting de titel als er vandaag gewonnen wordt. Al is City met De Bruyne en Haaland voor mij nog altijd de grootste kanshebber. 

@delichris ik vind het altijd prachtig hoeveel aandacht er op dat moment wordt besteed aan dit soort dingen. Is toch een Engeland dingetje

Thnx maat jij ietsjes minder succces hahaha iig veel plezier:cheer::checkit:

Zwaar terechte overwinning van Arsenal. De ultieme klasse van Salah mis je in zo een top wedstrijd. Szoboszlai was er ook niet en dan lever je heel veel in qua creativiteit. 

Wie tot medio maart geen punten laat liggen wordt wss tweede. Wie tegen City wint kampioen, tenzij City wint natuurlijk. 

gefeliciteerd @Kyrill

Edited by Acquafresca

12 uur geleden zei Keeza:

@Kyrill je lijkt op prime Ray Parlour!

Thnx maat. 

9 uur geleden zei Acquafresca:

Zwaar terechte overwinning van Arsenal. De ultieme klasse van Salah mis je in zo een top wedstrijd. Szoboszlai was er ook niet en dan lever je heel veel in qua creativiteit. 

Wie tot medio maart geen punten laat liggen wordt wss tweede. Wie tegen City wint kampioen, tenzij City wint natuurlijk. 

gefeliciteerd @Kyrill

Thnx maat. Jaa eens eens. Klinkt logisch ja. 

25 minuten geleden zei Kyrill:

Blij dat jullie zo enorm genieten van een team, waarvan in de top 12 van de PL, alleen Newcastle en Chelsea een nederlaag meer hebben.

Genieten van de kleine dingen, zou jij als Arsenal-fan alles van moeten weten natuurlijk. ;c