Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Wat een trap van Trippier. Dat kan die jongen goed hé. Heb hem er al een paar in zien trappen sinds zijn komst bij Newcastle. Sowieso een hele goede aankoop geweest. Die jongen heeft zich echt geweldig ontwikkeld bij Atletico. Jammer dat hij vorig jaar zo lang geblesseerd was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Acquafresca:

Ben benieuwd of jullie nu James een waardeloze back gaan vinden. Verliest bij de eerste de kopduel en bij tweede staat hij 3km van Harisson vandaan. 

Laat nu Harisson weer vrij lopem

March heeft wel echt een vechters van ze gemaakt he. Onder de Argentijn was het kopje hangen als het even niet loopt.

Het liep toch goed vandaag? Dus hoe kan je dat dan net nu zeggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg dat toch Steels. Ik leg het verschil uit tussen nu en vorig jaar bij Leeds. 

Dat zeg ik toch niet Steels. Cancelo is een rechtsback. Walker is een rechtsback. Zinchenko is een linksback. Ik zeg niet dat Zinchenko het beter zou doen dan Cancelo op links, maar een andere (frisse) zou wel fijn denk ik tegen Asm. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Lazy:

Die Ten Hag gaat zo gewoon ff 200 miljoen naar de Eredivisie brengen.... :t:

Ik vermoed een complot tussen Ten Hag en de KNVB.

Ik snap er echt geen hol van. Hebben ze dadelijk Rashford, Sancho, Elanga, Diallo, Antony en Gakpo. En daarachter nog wat talentvolle jonkies + Greenwood die schijnbaar weer meetraint (?).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Lazy:

Die Ten Hag gaat zo gewoon ff 200 miljoen naar de Eredivisie brengen.... :t:

Ik vermoed een complot tussen Ten Hag en de KNVB.

Hij speelt gewoon FM met maar 1 geselecteerde competitie. Zou hij weten dat er in andere landen ook gevoetbald wordt? Wat een bijzondere man. En het is niet de eerste Nederlander die dit trucje probeert. die ligt er echt voor het WK uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik snap er echt geen hol van. Hebben ze dadelijk Rashford, Sancho, Elanga, Diallo, Antony en Gakpo. En daarachter nog wat talentvolle jonkies + Greenwood die schijnbaar weer meetraint (?).

Ergens begrijp ik het wel dat hij vers bloed wil op de flanken, anderzijds snap ik de keuze voor deze gasten niet. Maar als je die lijst met namen ziet word je daar ook niet heel vrolijk van. Rashford is nog altijd zeer talentvol maar uiteindelijk denk ik niet goed genoeg om écht week in week uit te presteren. Sancho heeft nog geen moment waar kunnen maken wat hij bij Dortmund liet zien. De rest is erg onervaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Mansveld said:

Heerlijk resultaat, hopelijk een beter seizoen dan vorig jaar.

Aaronson is echt een goede speler. Daar gaan jullie nog veel plezier aan beleven.

TT was helemaal de weg kwijt. Irriteer me mateloos aan zijn post match interview. Hij zei dat wij het betere team waren :nono: en gaf Leeds geen credit. Hij had gewoon moeten toegeven dat Leeds veel beter was dan ons en hij had verantwoordelijkheid moeten nemen voor hoe slecht we waren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei La Pulga:

Staat wel echt een topper vanavond op het programma, ben benieuwd of Casemiro al gelijk gaat spelen. Ik verwacht van wel, die op 70% is beter dan McFred. 

Lijkt me sterk. Hij is a nog niet officieel gepresenteerd, b werkvergunning kan nooit binnen 2/3 dagen rond zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mag toch ook hopen dat die Mason G niet speelt tot de zaak behandeld is? Als hij veroordeeld wordt lijkt het me einde verhaal bij hem. Anders krijg je van die Rai Vloet taferelen. Maar zo snugger lijken ze me wel te zijn. Las dat hij meetraint.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites