Azpi Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Gabriel Jesus is wel echt een enorme upgrade Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Hoe zit dat nou met dat kloten ViaPlay dan? Ik zie op instagram voorbij komen dat er 3 man in de studio zit voor analyses, maar in de rust van Arsenal krijg je enkel wat herhalingen te zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 4 minuten geleden zei Jotew: Hoe zit dat nou met dat kloten ViaPlay dan? Ik zie op instagram voorbij komen dat er 3 man in de studio zit voor analyses, maar in de rust van Arsenal krijg je enkel wat herhalingen te zien? Krijg je alleen te zien op de iPad man wel een verfrissend Arsenal dit trouwens, leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 (bewerkt) 3 minuten geleden zei La Pulga: Krijg je alleen te zien op de iPad man wel een verfrissend Arsenal dit trouwens, leuk om te zien. Zeker verfrissend. Lees net dat Bayern de ‘hoofd match’ is vanavond dus had moeten ‘schakelen’ in de app.. Weet ik toch veel Edit: overigens ook een prima commentator bij Palace - Arsenal. 5 augustus 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 1 minuut geleden zei Jotew: Zeker verfrissend. Lees net dat Bayern de ‘hoofd match’ is vanavond dus had moeten ‘schakelen’ in de app.. Weet ik toch veel Ja dat zal wel vaker het geval zijn met al die Nederlanders die daar voetballen. Geen idee wie daar nu als analisten zitten, maar ik gok dat ik niets mis er van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Zojuist zei La Pulga: Ja dat zal wel vaker het geval zijn met al die Nederlanders die daar voetballen. Geen idee wie daar nu als analisten zitten, maar ik gok dat ik niets mis er van. Youtuber Koen Weijland als presentator, op basis van wat? Geen idee. John van ‘t Schip en alsof het niet erger kan: Frank de Boer… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Jotew: Youtuber Koen Weijland als presentator, op basis van wat? Geen idee. John van ‘t Schip en alsof het niet erger kan: Frank de Boer… Omdat hij ook al enkele seizoen de eDivisie presenteerde (Koen Weijland). en z’n eigen show had bij Discovery+ tijdens de Olympische Spelen. Doet al vanaf maart de Bundesliga overigens. En omdat ze waarschijnlijk ook de jongere generatie willen aantrekken. Hij is nogal bekend van YT en Twitch. Daarom zie je die gasten als Frank Slotta, Robbie en Milo (beiden bankzitters) ook ineens bij ESPN opduiken. 5 augustus 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Zoals ik al voorspelde, Arsenal nog niet zo overtuigend als tegen Sevilla 2x enorm goed weggekomen met kansen die Palace mist Saliba en Jesus zijn wel echt enorme verbeteringen Palace verdient wel een puntje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 16 minuten geleden zei Michaelinho*: Omdat hij ook al enkele seizoen de eDivisie presenteerde (Koen Weijland). en z’n eigen show had bij Discovery+ tijdens de Olympische Spelen. Doet al vanaf maart de Bundesliga overigens. En omdat ze waarschijnlijk ook de jongere generatie willen aantrekken. Hij is nogal bekend van YT en Twitch. Daarom zie je die gasten als Frank Slotta, Robbie en Milo (beiden bankzitters) ook ineens bij ESPN opduiken. Keek dit laatst he, wat een verschrikking zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 43 minuten geleden zei Azpi: Gabriel Jesus is wel echt een enorme upgrade Had je daar niet wat meer aan gehad dan aan Sterling bij Chelsea? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 2 minutes ago, Bolderbast said: Had je daar niet wat meer aan gehad dan aan Sterling bij Chelsea? misschien achteraf gezien wel. Of we hadden ze gewoon allebei moeten halen. Hebben we toch een fout gemaakt om niet voor hem te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Zojuist zei Azpi: misschien achteraf gezien wel. Of we hadden ze gewoon allebei moeten halen. Hebben we toch een fout gemaakt om niet voor hem te gaan. Ik vind Sterling net-niet-top en van Jesus vind ik het toch wat lastig beoordelen. Beetje de vraag of hij bij City zijn kans niet heeft gehad of dat hij hem niet gepakt heeft. Wel wat andere posities maargoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Goede overwinning voor Arsenal maar was arsenal nou echt zo goed als sommige van jullie verwachtte ? 2 schoten op doel in 85 minuten en dan wegkomen met een eigen goal. Anders hadden ze nog nerveuze laatste 7 minuten gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 16 minuten geleden zei Azpi: Goede overwinning voor Arsenal maar was arsenal nou echt zo goed als sommige van jullie verwachtte ? 2 schoten op doel in 85 minuten en dan wegkomen met een eigen goal. Anders hadden ze nog nerveuze laatste 7 minuten gehad Punten in de tas mee naar huis, dus prima. Volgens mij beweerde niemand hier dat het een kampioensploeg is ook. Was het extreem goed? Nee dat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 1 minute ago, Michaelinho* said: Punten in de tas mee naar huis, dus prima. Volgens mij beweerde niemand hier dat het een kampioensploeg is ook. Was het extreem goed? Nee dat niet. de eerste 20 minuten waren wel goed van Arsenal vond ik ik zou nu tekenen voor een scrappy 0-2 tegen Everton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 In mijn ogen had Arsenal al verloren toen ze besloten Partey op te stellen. Wat een ongelooflijke schande dat Arsenal geen actie ondernomen heeft. Enorm slechte PR ook natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Is de samenvatting ergens te zien? Op ViaPlay kan ik alleen de gehele wedstrijd bekijken zo te zien 🤨 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Lazy: Is de samenvatting ergens te zien? Op ViaPlay kan ik alleen de gehele wedstrijd bekijken zo te zien 🤨 Linkje Wel een hele korte zie ik trouwens. 6 augustus 2022 bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 1 uur geleden zei Beppu: In mijn ogen had Arsenal al verloren toen ze besloten Partey op te stellen. Wat een ongelooflijke schande dat Arsenal geen actie ondernomen heeft. Enorm slechte PR ook natuurlijk. Was Partey wel die speler dan waar het destijds over ging met ik meen aanranding? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Arteta, de nieuwe Conte. Met z'n 3-4-1-2. Ja, het was redelijk. Scherp, fit enzo. Maar niet direct het mooie voetbal wat je van Arsenal en Arteta verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 1 uur geleden zei Tim': Linkje Wel een hele korte zie ik trouwens. Is het dit jaar een wedstrijdje welke competentie het lelijkste scoreboard heeft? Deze staat voor mij op nummer een; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Zojuist zei joostmakaay: Is het dit jaar een wedstrijdje welke competentie het lelijkste scoreboard heeft? Deze staat voor mij op nummer een; Hier zat ik afgelopen week al over te appen met wat vrienden haha. Dat blijkbaar AZ een spatie heeft in de naam tegenwoordig, maar die cijfers bij AS Monaco - PSV sloegen echt alles. Geen enkele letter stond op de juiste plek. De 4 altijd te ver naar links, de 0 en de 5 te hoog. Ik vraag me echt af welke idioot dat verzonnen heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 4 minuten geleden zei joostmakaay: Deze staat voor mij op nummer een; Kreeg bij deze Canal+ vibes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 3 uur geleden zei Tim': Linkje Wel een hele korte zie ik trouwens. Die commentator vindt de tweede Arsenal goal 'briljant', zelfs na de herhaling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 5 uur geleden zei Beppu: In mijn ogen had Arsenal al verloren toen ze besloten Partey op te stellen. Wat een ongelooflijke schande dat Arsenal geen actie ondernomen heeft. Enorm slechte PR ook natuurlijk. Leg eens uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten