Sophomore Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 TAA? Vroeg ik mijzelf ook af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 8 uur geleden zei Sophomore: TAA? Vroeg ik mijzelf ook af. Die spits kon de bal gewoon binnenlopen als die niet werd geraakt. Al was het natuurlijk ook wel erg ongelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Ach Everton won 0-2. Boeiuh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 Westham al hoogst genoteerde ploeg uit London in PL. En maken nu kans om misschien wel winnen uit bij City erg knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 10 minuten geleden zei Kyrill: Westham al hoogst genoteerde ploeg uit London in PL. En maken nu kans om misschien wel winnen uit bij City erg knap. Niet meer. 2-1 Shitty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 20 minuten geleden zei delichris: Niet meer. 2-1 Shitty Ja zag het idd. 1e helft vond ik Hammers erg goed maar 2e helft City toch wel maatje te groot. Iedereen was over algemeen negatief over Cancelo bijvoorbeeld. Je ziet wel echt hij, Stones en Gundogan nog beter zijn geworden als speler onder Pep. Benieuwd hoever ze in CL gaan komen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 Mij maakt het niet uit wat ze doen in de CL. Ik zie ze het liefst verliezen in de PL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 Zojuist zei delichris: Mij maakt het niet uit wat ze doen in de CL. Ik zie ze het liefst verliezen in de PL. Haha ja ik denk iedereen wel op hun fans na. Benieuwd wie ze (wel) gaat verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Haha ja ik denk iedereen wel op hun fans na. Benieuwd wie ze (wel) gaat verslaan. Ik hoop wij volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 9 minuten geleden zei delichris: Ik hoop wij volgende week. Eerst eens Chelsea uit morgen ben benieuwd. Kuijt is weer bij, gaat weer over Kuijt zijn leven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 Weer geen topduel gewonnen door Manu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart 2021 Share Geplaatst 2 maart 2021 Op 1-3-2021 om 11:40 zei rich ruzzian: Weer geen topduel gewonnen door Manu. Sterker nog maat, is nog erger voor ze. Tegen top 6 teams dit seizoen maar 1 goal en dat was in een 1-6 nederlaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 maart 2021 Share Geplaatst 2 maart 2021 Op 1-3-2021 om 11:40 zei rich ruzzian: Weer geen topduel gewonnen door Manu. Daar is hij ook niet goed genoeg voor. Die pot tegen Zorya Luhansk was wel een beetje het hoogtepunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 maart 2021 Share Geplaatst 2 maart 2021 die laatste snap ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 maart 2021 Share Geplaatst 2 maart 2021 Gok dat hij Elvis Manu bedoelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 maart 2021 Share Geplaatst 2 maart 2021 20 minuten geleden zei Aaron21: die laatste snap ik niet. Elvis Manu, oud-speler Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 maart 2021 Share Geplaatst 6 maart 2021 Xhaka Gieren hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 maart 2021 Share Geplaatst 6 maart 2021 Arbitrage mag Arsenal niet, ongelooflijk. Bizar geen penalty kregen, is echt absurd tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 (bewerkt) wel knap gelijkspel hoor op Burnley. 7 maart 2021 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 16 uur geleden zei Kyrill: Arbitrage mag Arsenal niet, ongelooflijk. Bizar geen penalty kregen, is echt absurd tegenwoordig. De arbitrage in Engeland is so wie so om te huilen. United kreeg tegen Chelsea ook geen penalty terwijl het duidelijk hands was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 50 minuten geleden zei delichris: De arbitrage in Engeland is so wie so om te huilen. United kreeg tegen Chelsea ook geen penalty terwijl het duidelijk hands was. De Var in Engeland ja nog erger dan in Nederland. In NL zitten er veelal onervaren idioten achter de schermen, in Engeland worden goals afgekeurd omdat je oksel in minimaal buitenspel positie hangt. Totaal doorgeslagen daar. Maar ja, dan zie je de penalty van Utrecht gisterenavond en dan moet je toch ook enorm huilen wat daar allemaal gebeurd. Ik vind de handsbal situaties sowieso belachelijk, ook in Spanje zag ik donderdag bij Valencia een pingel. Niet je naar even terugzoeken op de Twitter van ziggo sport. Die regel moet zowel aanvallend als verdedigend aangepast worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Liverpool heeft ook weer een puik prestatie geleverd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Bad champions Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Ze zijn haast wel klaar ja. Nog een paar keer puntverlies en het wordt misschien niet eens Europa League Sta je dan met je dure selectie. Wijnaldum doet er zeker nu goed aan om nog even niet te verlengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Titel zal ze niet meer ontgaan, mooie winst hoor @delichris@Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten