Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei delichris:

Niet meer. 2-1 Shitty

Ja zag het idd. 1e helft vond ik Hammers erg goed maar 2e helft City toch wel maatje te groot. Iedereen was over algemeen negatief over Cancelo bijvoorbeeld. Je ziet wel echt hij, Stones en Gundogan nog beter zijn geworden als speler onder Pep. Benieuwd hoever ze in CL gaan komen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Kyrill:

Arbitrage mag Arsenal niet, ongelooflijk. Bizar geen penalty kregen, is echt absurd tegenwoordig. 

De arbitrage in Engeland is so wie so om te huilen. United kreeg tegen Chelsea ook geen penalty terwijl het duidelijk hands was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei delichris:

De arbitrage in Engeland is so wie so om te huilen. United kreeg tegen Chelsea ook geen penalty terwijl het duidelijk hands was.

De Var in Engeland ja nog erger dan in Nederland. In NL zitten er veelal onervaren idioten achter de schermen, in Engeland worden goals afgekeurd omdat je oksel in minimaal buitenspel positie hangt. Totaal doorgeslagen daar. Maar ja, dan zie je de penalty van Utrecht gisterenavond en dan moet je toch ook enorm huilen wat daar allemaal gebeurd. 

Ik vind de handsbal situaties sowieso belachelijk, ook in Spanje zag ik donderdag bij Valencia een pingel. Niet je naar even terugzoeken op de Twitter van ziggo sport. Die regel moet zowel aanvallend als verdedigend aangepast worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites