Regis Gepost February 2, 2021 Share Gepost February 2, 2021 Arsenal Bestaat echt geen grote faalhazen club in de wereld he.. Wat een kneuzen lopen er daar rond. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 2, 2021 Share Gepost February 2, 2021 Gelukkig heeft Arsenal een goede 2e keeper... oh wacht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 2, 2021 Share Gepost February 2, 2021 1 uur geleden zei Satyr: David Luiz, wat een figuur ook he, manmanman Ik heb begrepen dat op Engelse stream site ze wel herhaling lieten zien 3x nog wel, en hij hem niet eens aanraakt! En Runarsson en Gabriel vielen uitstekend in! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost February 2, 2021 Share Gepost February 2, 2021 Jankewits had fel beginnen iets te serieus genomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 2, 2021 Share Gepost February 2, 2021 15 minuten geleden zei Kyrill: Ik heb begrepen dat op Engelse stream site ze wel herhaling lieten zien 3x nog wel, en hij hem niet eens aanraakt! En Runarsson en Gabriel vielen uitstekend in! Het was geen opzet, maar hij raakt 'm wel. En anders mag de Wolves speler een Oscar voor acteren krijgen, want hoe val je anders zo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 2, 2021 Share Gepost February 2, 2021 (edited) 1 minuut geleden zei Satyr: Het was geen opzet, maar hij raakt 'm wel. En anders mag de Wolves speler een Oscar voor acteren krijgen, want hoe val je anders zo? Het is voetbal hé. Elke voetballer valt bij vrijwel alles, dus kunnen wel tientallen verklaringen zijn waarom ie zo valt. Iedereen valt. Edited February 2, 2021 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 2, 2021 Share Gepost February 2, 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Het is voetbal hé. Elke voetballer valt bij vrijwel alles, dus kunnen wel tientallen verklaringen zijn waarom ie zo valt. Iedereen valt. Ik snap wat je bedoelt, maar kijk eens hoe de Wolves speler valt en probeer dat eens zonder aangetikt te worden. Het lijkt me fysiek onmogelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 2, 2021 Share Gepost February 2, 2021 Zojuist zei Satyr: Ik snap wat je bedoelt, maar kijk eens hoe de Wolves speler valt en probeer dat eens zonder aangetikt te worden. Het lijkt me fysiek onmogelijk. Ik heb geen herhalingen kunnen zijn en kan nergens beelden vinden. Heb jij link naar een herhaling? Er is om 23:45 Match of the Day maar grote kans ik dan al aan pitten ben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 2, 2021 Share Gepost February 2, 2021 Meestal een uurtje na de wedstrijd: https://www.ziggosport.nl/video/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 2, 2021 Share Gepost February 2, 2021 Hij wordt gewoon geraakt, ja. Of er opzet bij is of niet is de vraag, ik vermoed van niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 2, 2021 Share Gepost February 2, 2021 (edited) Schandalige 2e Rood bij Soton hoor, manmanman Eerst 6x kijken of het wel een pingel is, hij raakt 'm inderdaad met een kniehaar en dat is rood. Edited February 2, 2021 by Satyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 2, 2021 Share Gepost February 2, 2021 Weer 9-0 voor Soton. Maar eerlijk is eerlijk, die laatste drie hadden nooit mogen vallen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 3, 2021 Share Gepost February 3, 2021 @Satyr @PJHoutman heb net teruggeken bij Match of the Day. Nee HIJ wordt NIET geraakt. Luiz raakt hem totaal niet en er is 0 intentie laat staan opzet. If anything Willian Jose gaat zelf met zijn voet naar de knie van Luiz!! We zijn echt flink genaaid. En ja we hadden penalty tegen Chelsea thuis maar buiten die vrijwel nooit. En we krijgen nog veel vaker tegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost February 3, 2021 Share Gepost February 3, 2021 Regelrechte aanslag. Ik zeg 8 wedstrijden schorsing. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 3, 2021 Share Gepost February 3, 2021 Die Jankewitz. Dan ben je niet barkie hoor. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 3, 2021 Share Gepost February 3, 2021 (edited) 22 minuten geleden zei Arsène: Regelrechte aanslag. Ik zeg 8 wedstrijden schorsing. Ja, maar dan wel voor die jongen van Southampton. Die tweede rode kaart bij Soton, daar was niks aan de hand. Bij Luiz wel, zo'n plaatje zegt niks, de beelden laten zien dat de Wolves speler geraakt wordt. Edited February 3, 2021 by Satyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 3, 2021 Share Gepost February 3, 2021 4 uur geleden zei Satyr: Ja, maar dan wel voor die jongen van Southampton. Die tweede rode kaart bij Soton, daar was niks aan de hand. Bij Luiz wel, zo'n plaatje zegt niks, de beelden laten zien dat de Wolves speler geraakt wordt. Nope Satyr doet ie niet. Kijk zelf maar: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 3, 2021 Share Gepost February 3, 2021 Ik heb gisteren live gekeken en ook de samenvatting. Hij raakt 'm. Het is niet veel, maar wel genoeg. Die speler van Wolves kan niet vallen zonder aangeraakt te worden, die beweging kun je niet maken zonder 'hulp'. Maar goed, de VAR zegt dat er contact is en het Twitter account van Arsenal heeft het over 'minimal and unintentional' contact. Maar geloof wat je zelf wilt verder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 3, 2021 Share Gepost February 3, 2021 Heb je met geluid gekeken, Kyrill? Zelfs de persoon die het erover heeft zegt "the contact is unintentional". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost February 3, 2021 Share Gepost February 3, 2021 Ik vind een pingel tot daar aan toe, maar dan ook nog rood erbij terwijl het per ongeluk gaat daar vind ik wel wat van. Erg zwaar. Maar dat zijn geloof ik de regels. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 3, 2021 Share Gepost February 3, 2021 (edited) 40 minuten geleden zei PJHoutman: Heb je met geluid gekeken, Kyrill? Zelfs de persoon die het erover heeft zegt "the contact is unintentional". Ja maar Ziggo liet tijdens wedstrijd geen herhaling zien. Mijn beste vriend keek Engelse stream lieten ze 3x terug zien en zeiden ze dat geen penalty was. Er is 4x verloren door Arsenal wanneer Craig Pawson de scheidsrechter was. En kijk alle socials ook maar op na iedereen heeft over ''Robbed'' en dat is en was het ook. Hij valt omdat hij zelf tegen Luiz aantrapt. En why the fuck keek de VAR Hier niet naar?!?!? Edited February 3, 2021 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 3, 2021 Share Gepost February 3, 2021 In ieder geval kunnen we je niet verwijten dat je een successupporter bent. :p 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 3, 2021 Share Gepost February 3, 2021 1 minuut geleden zei Aaron21: In ieder geval kunnen we je niet verwijten dat je een successupporter bent. :p Thnx! Idd nee! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 3, 2021 Share Gepost February 3, 2021 30 minuten geleden zei Kyrill: En why the fuck keek de VAR Hier niet naar?!?!? Luiz bleef nog een minuut op het veld, omdat de VAR keek... Je hebt echt geen idee waar je het over hebt he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 3, 2021 Share Gepost February 3, 2021 3 minuten geleden zei Satyr: Luiz bleef nog een minuut op het veld, omdat de VAR keek... Je hebt echt geen idee waar je het over hebt he Je hebt gelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts