Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

15 minuten geleden zei Kyrill:

Ik heb begrepen dat op Engelse stream site ze wel herhaling lieten zien 3x nog wel, en hij hem niet eens aanraakt!

En Runarsson en Gabriel vielen uitstekend in!

Het was geen opzet, maar hij raakt 'm wel. En anders mag de Wolves speler een Oscar voor acteren krijgen, want hoe val je anders zo?

1 minuut geleden zei Satyr:

Het was geen opzet, maar hij raakt 'm wel. En anders mag de Wolves speler een Oscar voor acteren krijgen, want hoe val je anders zo?

Het is voetbal hé. Elke voetballer valt bij vrijwel alles, dus kunnen wel tientallen verklaringen zijn waarom ie zo valt. Iedereen valt.

Edited by Kyrill

1 minuut geleden zei Kyrill:

Het is voetbal hé. Elke voetballer valt bij vrijwel alles, dus kunnen wel tientallen verklaringen zijn waarom ie zo valt. Iedereen valt.

Ik snap wat je bedoelt, maar kijk eens hoe de Wolves speler valt en probeer dat eens zonder aangetikt te worden. Het lijkt me fysiek onmogelijk.

Zojuist zei Satyr:

Ik snap wat je bedoelt, maar kijk eens hoe de Wolves speler valt en probeer dat eens zonder aangetikt te worden. Het lijkt me fysiek onmogelijk.

Ik heb geen herhalingen kunnen zijn en kan nergens beelden vinden. Heb jij link naar een herhaling? Er is om 23:45 Match of the Day maar grote kans ik dan al aan pitten ben.

@Satyr @PJHoutman heb net teruggeken bij Match of the Day. Nee HIJ wordt NIET geraakt. Luiz raakt hem totaal niet en er is 0 intentie laat staan opzet. If anything Willian Jose gaat zelf met zijn voet naar de knie van Luiz!! We zijn echt flink genaaid. En ja we hadden penalty tegen Chelsea thuis maar buiten die vrijwel nooit. En we krijgen nog veel vaker tegen.

22 minuten geleden zei Arsène:

Regelrechte aanslag. Ik zeg 8 wedstrijden schorsing.

Ja, maar dan wel voor die jongen van Southampton.

Die tweede rode kaart bij Soton, daar was niks aan de hand. Bij Luiz wel, zo'n plaatje zegt niks, de beelden laten zien dat de Wolves speler geraakt wordt.

Edited by Satyr

4 uur geleden zei Satyr:

Ja, maar dan wel voor die jongen van Southampton.

Die tweede rode kaart bij Soton, daar was niks aan de hand. Bij Luiz wel, zo'n plaatje zegt niks, de beelden laten zien dat de Wolves speler geraakt wordt.

Nope Satyr doet ie niet. Kijk zelf maar:

Ik heb gisteren live gekeken en ook de samenvatting. Hij raakt 'm. Het is niet veel, maar wel genoeg. Die speler van Wolves kan niet vallen zonder aangeraakt te worden, die beweging kun je niet maken zonder 'hulp'.

Maar goed, de VAR zegt dat er contact is en het Twitter account van Arsenal heeft het over 'minimal and unintentional' contact. Maar geloof wat je zelf wilt verder (y)

40 minuten geleden zei PJHoutman:

Heb je met geluid gekeken, Kyrill? Zelfs de persoon die het erover heeft zegt "the contact is unintentional". 

Ja maar Ziggo liet tijdens wedstrijd geen herhaling zien. Mijn beste vriend keek Engelse stream lieten ze 3x terug zien en zeiden ze dat geen penalty was. Er is 4x verloren door Arsenal wanneer Craig Pawson de scheidsrechter was. En kijk alle socials ook maar op na iedereen heeft over ''Robbed'' en dat is en was het ook. Hij valt omdat hij zelf tegen Luiz aantrapt. En why the fuck keek de VAR Hier niet naar?!?!?

Edited by Kyrill