Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

1 uur geleden zei PJHoutman:

Ben het niet echt eens met de commentator nu bij Arsenal - Spurs. Hij zegt dat er geen kans meer is om de bal te spelen en dat de tackle van Sanchez dus geen invloed heeft, maar als je Sanchez wegdenkt dan is de bal gewoon weer in bezit van Lacazette. Dus naar mijn mening heeft de tackle van Sanchez wél invloed op het spel, terechte penalty dus. 

Sowieso wel opvallend dat Arsenal de betere ploeg is vandaag, had dat niet verwacht.  

Het is gewoon terechte pingel, hij komt als een debiel in en komt niet eens in de buurt van de bal . Wie zegt van niet, is gewoon niet goed bezig. Nee ik als fan misschien ook niet, zijn donderdag nog in Athene geweest, en zij speelde thuis tegen Dinamo Zagreb....

Overigens werd het tegen 10 van hun, nog veel moeilijker dan tegen 11 van hun, maar winst=winst. London is Redddddddddddddd :classic_love::<

13 uur geleden zei Kyrill:

Het is gewoon terechte pingel, hij komt als een debiel in en komt niet eens in de buurt van de bal . Wie zegt van niet, is gewoon niet goed bezig. Nee ik als fan misschien ook niet, zijn donderdag nog in Athene geweest, en zij speelde thuis tegen Dinamo Zagreb....

Overigens werd het tegen 10 van hun, nog veel moeilijker dan tegen 11 van hun, maar winst=winst. London is Redddddddddddddd :classic_love::<

Heb Match of Day gezien, geen terechte pingel. Don't care. Compensatie voor Wolves en Burnley uit.... 

47 minuten geleden zei Arsène:

Wat zeiden ze bij Match of the Day dan? Wat mij betreft 100% penalty. En als zelfs Oliver hem geeft..

Dat Laca tegen Sanchez aanschopt. Wat natuurlijk waar is, maar dat is er een direct gevolg van dat Sanchez zijn benen daar heeft. Hij belemmert Laca dus in het spelen van de bal. Vond het maar een raar verhaal bij MotD. 

Chambers :classic_love:_O_Wat een held, man of match voor mij. Verder Lacazette, Partey en Odegaard ook super goed. Wat een comeback van Arsenal. 3-3 bij nummer 5,nadat je na halfuur al 3-0 achter stond, geweldig. Met Chambers en hoe goed Soares laatst ook al was op RB, kan je best Bellerin nieuwe uitdaging gunnen, en verkopen komende zomer. 

9 uur geleden zei Sophomore:

Knap een plek in het linkerrijtje kunnen verdedigen...

Snapt toch zelf ook wel, volledige focus op EL is, al tijdje ;)

Zkr nu Slavia Praag en erna winnaar van Dinamo-Villareal hebt. Uiteraard eerst Slavia. Hebben oa Leicester City uitgeschakeld. Maar PL is niet meer te redden tot aan kerst is er gewoon veels te veel punten gemorst. Sindsdien wel 28/44.

• 2 weeks later...
5 uur geleden zei Jotew:

Salford nog altijd 0-1 achter tegen Grimsby. Op deze manier gaat het moeilijk worden nog mee te kunnen doen om de promotie wedstrijden richting de League One :classic_wacko:

1-1 geworden, gaat idd heel moeilijk worden met een 11e en 5 punten achter de nummer 7, Newport County

9 uur geleden zei Sophomore:

Mooi, dat vanity project van de Class of 92 en Lim kan niet snel genoeg uit de Football League verdwijnen. 

Oh ze hebben jou persoonlijk wat aan gedaan merk ik aan je reactie? :-D

Oh dat is toch algemeen bekend?

Een kleine bloemlezing: Overgenomen door een idioot Lim die in Spanje bezig is Valencia de vernieling in te helpen, clubkleuren veranderen, schijt hebben aan de clubcultuur, competities verzieken door ff in de National League één van de beste niet-Celtic spelers kopen, een andere mede-eigenaar die zijn vrouw slaat en de vrouw van zijn broer neukt, Phil Neville, de belachelijke media aandacht voor dit project. Enfin, zijn zat uitgebreidere artikelen over geschreven waarom ze één van de meest gehate clubs in Engeland zijn.