Satyr Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Hoezo, 1-4 tegen City is niet zo slecht voor een degradatiekandidaat. Zou wel wat zijn zeg, hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Achteraf dus een pijnlijke fout om Wenger te laten gaan, zeker gezien de opvolgers werkelijk niks hebben kunnen waarmaken. Wel gezegd daarbij is dat de selectie gewoon erg pover is. Er is een aantal spelers die een verschil kunnen maken, maar ook die laten het gewoon afweten wedstrijd op wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 M'n beste maat is Arsenal fan. Altijd rete-gezellig hoor in de party. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 @KyrillLouis-Dreyfus gaat Sunderland kopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 december 2020 Share Geplaatst 25 december 2020 12 uur geleden zei Sophomore: @KyrillLouis-Dreyfus gaat Sunderland kopen Hopelijk komt er een nieuw seizoen van Sunderland till i die op Netflix. Ik vond het juist zo mooi om in de keuken van een club mee te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 Toch mooi voor Arsenal, die met een 2-0 voorsprong tegen Chelsea de rust in gaan. Overigens ook terecht. Blijf het overigens vreemd vinden dat er niks beters op de bank zit dan Robje Holding. Hopen dat Saliba snel fit word. Daarnaast ook leuk om te zien hoe jonge spelers als Martinelli en Smith Rowe het laten zien vandaag! Benieuwd naar de 2e helft! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 1 uur geleden zei Jotew: Toch mooi voor Arsenal, die met een 2-0 voorsprong tegen Chelsea de rust in gaan. Overigens ook terecht. Blijf het overigens vreemd vinden dat er niks beters op de bank zit dan Robje Holding. Hopen dat Saliba snel fit word. Daarnaast ook leuk om te zien hoe jonge spelers als Martinelli en Smith Rowe het laten zien vandaag! Benieuwd naar de 2e helft! 3-1 gewonnen , zeer tevreden. Martinelli ziek goed, onze beste speler, wat hebben we hem 6 maanden gemist zeg pfff. Daarnaast Mari, Saka en Xhaka ook heerlijk gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 27 december 2020 Share Geplaatst 27 december 2020 10 uur geleden zei Kyrill: 3-1 gewonnen , zeer tevreden. Martinelli ziek goed, onze beste speler, wat hebben we hem 6 maanden gemist zeg pfff. Daarnaast Mari, Saka en Xhaka ook heerlijk gespeeld. Helemaal mee eens. Talent zit er genoeg, spelen zo heerlijk onbevangen. Wat een genot om die jongens (Smith Rowe, Martinelli, Saka etc) te zien spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Zieke goal ook van Saka. Lees overal dat die Saliba verhuurd gaat worden. Mr. Arteta ziet het niet zo in hem zitten heb ik het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Blijft zo vreemd, niet eens ingeschreven in de PL. Terwijl zijn partner achterin bij Saint-Etienne het prima doet bij Leicester (Fofana). Niet dat dat een garantie is natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Weg naar boven is weer ingezet @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 37 minuten geleden zei Arsène: Weg naar boven is weer ingezet @Kyrill Jaaaa Wouter idd Smith Rowe was geweldig hij is samen met Martinelli en Saka beste 3 spelers die we hebben, wie had dat gedacht. Wat een talenten trio Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Jaa je ziet duidelijk de hand van Mertesacker terug als manager van de academy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiW. Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Pohh, daar komt United toch nog weer goed weg zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 9 uur geleden zei JordiW.: Pohh, daar komt United toch nog weer goed weg zeg! Dat heet Ole Time. Vroeger hadden wij Fergie Time en nu is het Ole Time. Je moet nooit denken dat je er bent tegen United. Wij zijn volgens mij het team wat het vaakst in de laatste minuten nog de winnende maken. Tenminste dat gevoel heb ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 1 uur geleden zei delichris: Dat heet Ole Time. Vroeger hadden wij Fergie Time en nu is het Ole Time. Je moet nooit denken dat je er bent tegen United. Wij zijn volgens mij het team wat het vaakst in de laatste minuten nog de winnende maken. Tenminste dat gevoel heb ik. ik denk dat we niet eens in het linker rijtje zouden staan zonder de blessuretijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 6 minuten geleden zei Aaron21: ik denk dat we niet eens in het linker rijtje zouden staan zonder de blessuretijd. En daarom is er ook blessuretijd omdat de tegenstander tijd rekt met wissels hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 Cavani geschorst voor drie wedstrijden omdat hij een bepaald woord tegen een vriend zegt. Dat men daar geschorst wordt is gewoon belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 12 minuten geleden zei delichris: Cavani geschorst voor drie wedstrijden omdat hij een bepaald woord tegen een vriend zegt. Dat men daar geschorst wordt is gewoon belachelijk. Ik snap er ook niks meer van, tegenwoordig mag je helemaal niks zeggen. De letterlijke vertaling van zwart naar het Spaans is negro.. Hoe bestellen ze in Spanje dan zwarte koffie? ((volgens Google translate is dat café negro) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 22 uur geleden zei La Pulga: Ik snap er ook niks meer van, tegenwoordig mag je helemaal niks zeggen. De letterlijke vertaling van zwart naar het Spaans is negro.. Hoe bestellen ze in Spanje dan zwarte koffie? ((volgens Google translate is dat café negro) Het is vrij normaal daar als ik de reacties lees. Belachelijk dat hij voor 3 wedstrijden geschorst wordt. Dus niet alleen in NL wordt ieder dingetje massaal uitvergroot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiW. Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Wat een bullshit van de FA zeg. Snap niet dat ze zich hier mee gaan bemoeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 (bewerkt) 30 minuten geleden zei JordiW.: Wat een bullshit van de FA zeg. Snap niet dat ze zich hier mee gaan bemoeien. Als ik het goed begrijp zijn er bepaalde woorden die op een zwarte lijst staan als ze op het veld gebruikt worden. Op zich is het raar om het dan in social media wel toe te staan. Probleem is dan dus wel dat je geen context aan kunt brengen, want dit is volledig onschuldig. 1 januari 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiW. Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Snap überhaupt niet dat ze zich er mee bemoeien, aangezien het buiten het veld gebeurd is. Ook inderdaad gewoon onschuldig bedoeld, niks met racisme te maken. De FA zal zich wel genoodzaakt hebben gevoeld om een statement te maken. Ook nog een verplichte cursus en een geldboete van 100.000 pond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 1 uur geleden zei JordiW.: Snap überhaupt niet dat ze zich er mee bemoeien, aangezien het buiten het veld gebeurd is. Ook inderdaad gewoon onschuldig bedoeld, niks met racisme te maken. De FA zal zich wel genoodzaakt hebben gevoeld om een statement te maken. Ook nog een verplichte cursus en een geldboete van 100.000 pond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 januari 2021 Share Geplaatst 2 januari 2021 Spurs - Leeds Heel benieuwd of ze Son en Kane kunnen houden. Struijk ook in de basis, ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten