Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Isco22:

Ceballos, Pepe, Martinelli, Sadiba en Tierney zijn binnen en waarschijnlijk nog David Luiz vandaag. Erg knap met een budget van 45 miljoen. 

Kosc verkocht voor 4/5 miljoen, Jenkinson verkocht, Iwobi weg voor 40 miljoen. Beetje schuiven met het balkje van het salarisbudget ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kavinos:

Kosc verkocht voor 4/5 miljoen, Jenkinson verkocht, Iwobi weg voor 40 miljoen. Beetje schuiven met het balkje van het salarisbudget ;)

En er zal ook wel het nodige in termijnen worden betaald maar toch. Niet dat ik het erg vind overigens :classic_smile:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer benieuwd naar het nieuwe seizoen. Ik ben ook erg benieuwd hoe United gaat spelen dit seizoen. We moeten toch minimaal 4e kunnen worden. Chelsea is niet sterker geworden en dan heb je Spurs en Arsenal waar je mee moet knokken. Ik denk dat City en Liverpool om de titel gaan strijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Isco22:

Je kan die van Vi joinen met de code scnejq.

Bedankt, daar zit ik inderdaad al bij.

Heerlijk dat het Engelse voetbal en Match of the Day weer begonnen zijn. De korte, to-the-point analyse en het deskundige commentaar zijn toch van een hoger niveau dan Belgie of Nederland vind ik.

Paar leuke ploegen erbij (Sheffield Utd, Aston Villa) en nog altijd ploegen die een echt 'Engels' gevoel geven bij hun manier van spelen (Burnley, Bournemouth, Aston Villa, Norwich). Ben benieuwd wat Chelsea, Man Utd en Arsenal vandaag laten zien. Liverpool en Man City maakten alvast indruk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Kavinos:

Lampard ook nog werk aan de winkel :classic_ninja:

Vond Chelsea niet eens slecht spelen. Krijgen alleen 4 counters om de oren van dat laf spelende United. Chelsea toonde in elk geval aan te durven voetballen, iets dat je niet kon zeggen van United. Laffe ploeg, ook onder Solskjaer. 

Enkel minpunt voor Chelsea dit seizoen is het ontbreken van een goede spits. Giroud en batman zijn niet goed genoeg, Abraham is nog te onervaren om dé spits te zijn van een top 6 ploeg in Engeland. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Vond Chelsea niet eens slecht spelen. Krijgen alleen 4 counters om de oren van dat laf spelende United. Chelsea toonde in elk geval aan te durven voetballen, iets dat je niet kon zeggen van United. Laffe ploeg, ook onder Solskjaer. 

Enkel minpunt voor Chelsea dit seizoen is het ontbreken van een goede spits. Giroud en batman zijn niet goed genoeg, Abraham is nog te onervaren om dé spits te zijn van een top 6 ploeg in Engeland. 

Mwah, United wist wel redelijk de bal rond te spelen, waarbij Chelsea voornamelijk de middenvelders de bal om de haverklap inleverden. Dan maak je het jezelf gewoon heel moeilijk, kan je voorhoede wel goed spelen maar daar heb je dan niks aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk.

Zie dat Huddersfield en Stoke City nog niet zo lekker zijn begonnen. Cocu ook pas 5 punten uit 4 wedstrijden. Verlies tegen Bristol is zonde, maar heeft ook 'topploegen' als Huddersfield, Swansea en Stoke al gehad.  Sowieso denk ik niet echt een favoriet daar in die Championshop he, ligt echt enorm dicht bij elkaar. De term Mickey Mouse Competitie is hier denk ik wel van toepassing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei 007mark:

Leuk.

Zie dat Huddersfield en Stoke City nog niet zo lekker zijn begonnen. Cocu ook pas 5 punten uit 4 wedstrijden. Verlies tegen Bristol is zonde, maar heeft ook 'topploegen' als Huddersfield, Swansea en Stoke al gehad.  Sowieso denk ik niet echt een favoriet daar in die Championshop he, ligt echt enorm dicht bij elkaar. De term Mickey Mouse Competitie is hier denk ik wel van toepassing.

Huddersfield en Stoke zijn (nu) ronduit drama, maar die zullen nog wel klimmen al kan je zomaar verder afglijden. Ze zullen niet de eerste zijn. Ik denk de grootste kanshebbers Leeds, West Brom en Fulham zijn met daarachter Swansea. Cocu moet met dit materiaal gewoon tegen de play-off plaatsen aan eindigen of misschien met wat geluk op een play-off plek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huddersfield is momenteel echt helemaal niks. Volg ze goed maar de ploeg speelt zonder enig vertrouwen, sfeer rondom de club is ronduit bedroevend. Ben benieuwd wie Siewert op komt volgen, hoop op Chris Hughton. Enige lichtpuntjes zijn eigenlijk Bacuna en Kongolo. Zie het somber in dit seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag het einde van Bury FC, de vraag is waar ze volgend seizoen kunnen instromen. Met een beetje lobbywerk zal het Conference North worden, maar waarschijnlijk nog lager.

De huidige eigenaar heeft dit geintje, een bedrijf/club opkopen, nu al 19x gedaan en is 19x opzettelijk failliet gegaan. Hoe de fuck kan zoiets en waarom keurt de FA zoiets goed. Hij wil de club ook niet eens verkopen, het failliet gaan levert meer op aan executieverkoop...

Link naar opmerking
Deel via andere websites