Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Haha een foto als bewijs idd. Laten we Otamendi ook rood geven omdat zijn sliding op Salah 2 seconde te laat was. Otamendi gleed weg, maar op de foto zal t wel natrappen lijken.

Stel je eens voor dat je als enige in het stadion niet ziet dat je te laat gaat komen en de keeper dan maar onderuit trapt.

Kan ik me wel voorstellen ja. Als je vanaf het moment dat de bal wordt gespeeld alleen naar de bal kijkt, kan ik me dat wel voorstellen. Zelfs op de belachelijke bewijs hierboven zie je hem nog de bal volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha een foto als bewijs idd. Laten we Otamendi ook rood geven omdat zijn sliding op Salah 2 seconde te laat was. Otamendi gleed weg, maar op de foto zal t wel natrappen lijken.

Kan ik me wel voorstellen ja. Als je vanaf het moment dat de bal wordt gespeeld alleen naar de bal kijkt, kan ik me dat wel voorstellen. Zelfs op de belachelijke bewijs hierboven zie je hem nog de bal volgen.

Waar heb jij het nou weer over joh. Het gaat niet om de intentie, het gaat er om dat hij Ederson een hersenschudding bezorgt door zijn noppen in de nek te planten. Of Mané dan kijkt naar Ederson, de bal of een lekker wijf op de tribune zal mij een zorg zijn.

bewerkt door Baddoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was zeker niet de intentie van Mane, maar als je op topsnelheid je noppen zo hoog vooruit gooit neem je gewoon enorm veel risico. Als de keeper dan ook eerder bij de bal is en daarmee het duel wint is het gewoon rood, belachelijke tackle op zo'n manier. Kan me niet voorstellen hoe je hier geen rode kaart in ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Holy fuck wat een bedroevend niveau bij Swansea - Newcastle, die rechtsback van Swansea pompt 3x achtereenvolgens de bal naar voren, tweede was bedoeld als crosspass maar levert gewoon in op 't middenveld. Tactisch zo bedroevend slecht. Swansea 0-1 achter en ze willen Narsingh ook nog brengen Wtf gast.

4 nu. Afvallende bal in eigen zone en geeft 'm weer een peer naar niemandsland. :-D

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind dat wel onzin. Staan een paar aardige voetballers in daar. Zaha, Cabaye, Loftus-Cheek, Puncheon. Benteke is voor zo'n ploeg ook gewoon een goede spits, al miste hij gisteren aardig wat kansen. Probleem is alleen dat zo een Dann en Ward niet kunnen voetballen en je dus achterin al in de problemen komt. Grootste probleem was echter dat hij met die 5-2-3/3-4-3 formatie ging spelen. Dan komt Tomkins er ook nog bij, die kan het ook al niet. Met die 4-3-3 gisteren ging het prima, alleen gingen de kansen er niet in. Kan Frankie ook weinig aan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind dat wel onzin. Staan een paar aardige voetballers in daar. Zaha, Cabaye, Loftus-Cheek, Puncheon. Benteke is voor zo'n ploeg ook gewoon een goede spits, al miste hij gisteren aardig wat kansen. Probleem is alleen dat zo een Dann en Ward niet kunnen voetballen en je dus achterin al in de problemen komt. Grootste probleem was echter dat hij met die 5-2-3/3-4-3 formatie ging spelen. Dan komt Tomkins er ook nog bij, die kan het ook al niet. Met die 4-3-3 gisteren ging het prima, alleen gingen de kansen er niet in. Kan Frankie ook weinig aan doen.

Zaha is gewoon blessa he, meen me trouwens ook te herinneren dat 'ie begon met Milivojevic op het middenveld in een 352 met Cabaye op de bank. Je merkt gewoon duidelijk dat de Nederlandse jongens wel begrepen wat er bedoeld word met positiespel en die Engelsen niet. Die goals uit terugspeelpasses naar de keeper (waren er zeker 2) zijn ook volledig te danken aan de De Boer vind ik, als een speler niet het inzicht heeft om zo'n pass te geven moet je hem die instructie ook niet geven imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt er sterk op dat enkele spelers van Crystal Palace hebben gelekt naar bevriende journalisten van The Sun. Die tabloid heeft namelijk een uitgebreid verhaal gepubliceerd over de werkwijze van Frank de Boer en de manier waarop spelers naar hem keken. Een kleine opsomming:

- De Boer zei tegen Joel Ward en Martin Kelly dat zij verkocht mochten worden, maar vervolgens stond Ward weer in de basis en werd Kelly terug bij de selectie gehaald.

- De Boer stelde Ward niet op bij een trainingspartij elf tegen elf. 'Goed kijken, dan weet je straks hoe je als vleugelverdediger moet spelen', voegde de trainer daar naar verluidt aan toe. De 27-jarige Ward, al jaren actief in de Premier League, voelde zich vernederd.

- De spelers ergerden zich aan de arrogantie van De Boer, die het elke training nodig vond om voorop te lopen bij de warming-up en veel oefeningen zelf voor deed. Zo schoot hij elke training meerdere ballen in de kruising als de hele selectie naar hem keek en liet hij zijn aanname regelmatig zien.

- De Boer weigerde zijn tactiek aan te passen, zelfs nadat zijn ploeg op het trainingscomplex drie keer had verloren van de Onder-23 van Palace.

- Vreemde aanvragen en verzoeken van De Boer aan het bestuur zorgden al voor de start van het seizoen voor onrust bij de directie.

- De Boer miste elke vorm van empathisch vermogen en was keihard naar zijn spelersgroep, waardoor er geen band ontstond.

https://www.vi.nl/nieuws/liveblog-mourinho-over-vertrek-de-boer-onbegrip-in-engeland

Die tweede :-D man man man

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op papier heeft Crystal Palace een selectie die rond de 15e plaats zou moeten eindigen. Als je dan op 0 uit 12 staat en ook nog eens geen doelpunt gemaakt hebt vind ik het op zich niet zo vreemd dat ze hem er nu al uitgooien, zeker met 2 belangrijke thuiswedstrijden voor de boeg. De Boer had gewoon eerder moeten inzien dat Palace niet de selectie heeft om het voetbal te spelen wat hij voor ogen had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites