Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Die 1-0 van Sanchez voor Arsenal is geldig volgens de regels he. Daar kan ik dus echt niet bij; je scoort met je hand?!?!?! Of het nou per ongeluk of express was, het geeft mij een oneerlijk gevoel. Net als die treffer van Gabiadini (vast verkeerd geschreven, pardon).

*Gabbiadini

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste wedstrijd v/h seizoen? Ze mogen blij zijn dat het 'maar' 2-1 was want het had veel meer kunnen en moeten zijn.

Los daarvan gewoon een belachelijk besluit dit. De timing is ook totaal ongepast. Vlak na een verloren CL-wedstrijd, wat op dit moment totaal geen prioriteit meer is voor hun.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plus ze hebben net, volgens verschillende pundits, hun beste wedstrijd van het seizoen gespeeld bij Sevilla.

Graag even zeggen welke pundits, dan hoef ik daar nooit meer naar te luisteren

Zijn nauwelijks over de middellijn gekomen, hebben 1 doelkans gehad op 90 minuten, en het had bij de rust al over en out kunnen zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Chelsea gaat echt een goede hebben volgend seizoen aan Christensen zeg @cimbomcu [quote name='Simonsav'] Graag even zeggen welke pundits, dan hoef ik daar nooit meer naar te luisteren Zijn nauwelijks over de middellijn gekomen, hebben 1 doelkans gehad op 90 minuten, en het had bij de rust al over en out kunnen zijn [/QUOTE] Phil Neville :D [URL]http://www.bbc.co.uk/programmes/p04tr3zy[/URL] Hij zegt het binnen de eerste minuut. Jouw beschrijving van het spel doet me trouwens denken aan het gehele vorig seizoen van Leicester. bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop inderdaad dat Christensen terug komt en daadwerkelijk een kans krijgt. Al een bod van Gladbach van 20 miljoen op hem afgewezen.

Vinden jullie ook niet dat alle ophef rond Ranieri een beetje to much is? Leicester was vreselijk dit seizoen, echt bagger slecht. Mogen de eigenaren er dan voor kiezen om na een halfjaar van coach te veranderen? Imo wel. Als de eigenaren denken dat het vanaf nu beter gaat, mogen sentimenten toch helemaal niet meetellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vinden jullie ook niet dat alle ophef rond Ranieri een beetje to much is? Leicester was vreselijk dit seizoen, echt bagger slecht. Mogen de eigenaren er dan voor kiezen om na een halfjaar van coach te veranderen? Imo wel. Als de eigenaren denken dat het vanaf nu beter gaat, mogen sentimenten toch helemaal niet meetellen?

Gaat erom dat Leicester niet ondermaats presteert. Tuurlijk kan je dan een nieuwe trainer aanstellen, maar geef die man dan in ieder geval tot het eind van het seizoen zodat hij waardig afscheid kan nemen. Dit slaat nergens op. Dan degradeer je maar een keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat erom dat Leicester niet ondermaats presteert. Tuurlijk kan je dan een nieuwe trainer aanstellen, maar geef die man dan in ieder geval tot het eind van het seizoen zodat hij waardig afscheid kan nemen. Dit slaat nergens op. Dan degradeer je maar een keer.

Wat naïef zeg. Lekker degraderen omdat de trainer het vorig seizoen zo goed gedaan heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat naïef zeg. Lekker degraderen omdat de trainer het vorig seizoen zo goed gedaan heeft.

'Zo goed gedaan'. Levende legende bedoel je? De titel gewonnen met een ploeg die in 133 jaar nog nooit op een prijs van belang gewonnen heeft. We hebben het niet over een type Mario Been die Europees voetbal haalde met NEC hè. Sowieso denk ik dat je met Ranieri aan het roer (áls je al degradeert), een veel grotere kans hebt om spelers van niveau aan te trekken plus de beteren in je elftal een jaar te behouden, dan dat er een willekeurige trainer komt te zitten waar niemand binnen de club binding mee heeft.

Degradatie (zéker in Engeland) is geen doodsteek voor je club, maar dit ontslag kan dat wel zijn.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele imago van de club is ook in één klap verneukt hé. Iedereen vond Leicester een prachtig, sympathiek clubje. Nu mogen ze degraderen van iedereen. Hoop het eigenlijk ook, vind dat wel wat hebben. Kampioen worden en het jaar erop gelijk weer eruit geketst worden. En dan hopelijk nog wel een paar rondes verder in de Champions League:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het gewoon nergens op slaan. Iedereen vond Leicester een prachtig, sympathiek clubje zoals Beppu zegt. Maar omdat ze de trainer eruit gooien die ondermaats presteert mogen ze opeens degraderen :D Van mij mogen ze sowieso degraderen, met Ranieri of zonder. Ik vond het succes vorig seizoen fantastisch maar de realiteit is dat het dit seizoen vreselijk is, en het ergste van allemaal dat er geen enkel idee of lijn in het spel zit, en juist daar is de trainer verantwoordelijk voor. Ranieri is nooit een wondercoach geweest, al dachten sommige van wel na vorig seizoen. Behalve dat, blijft Ranieri inderdaad een legende door kampioen te worden maar of ze nou hem wel of niet hebben ontslaan. Hij blijft een legende en zal dat blijven, je kan imo alleen de club niet kwalijk nemen dat zij wat anders willen doen. Je moet imo niet kijken naar de CL, in een hele matige poule zijn zij terecht doorgegaan maar tegen Sevilla was het niet gek geweest was het 6-1 geworden.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites