Nom de Guerre Geplaatst 3 mei 2019 Share Geplaatst 3 mei 2019 De playoffs zien er interessant uit voor dit seizoen. Daar zitten een paar mooie clubs tussen, met Roda eigenlijk als meest opvallende afwezige. Die ploeg is helemaal in elkaar gezakt na de winterstop. Zonde. Ik heb niks met Roda, maar qua historie en fans horen ze wel in de Eredivisie thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 mei 2019 Share Geplaatst 3 mei 2019 Historie?, Bestaan nog geen zestig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 mei 2019 Share Geplaatst 3 mei 2019 Vossebelt, hoe dom kun je zijn? 3-0 achter staan en dan als Suarez een bal uit het doel gaan slaan waardoor je dus je eerste play-off duel mist als aanvoerder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 mei 2019 Share Geplaatst 3 mei 2019 58 minuten geleden zei Sophomore: Historie?, Bestaan nog geen zestig jaar. Pas 2x gedegradeerd en jarenlans subtop gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 7 mei 2019 Share Geplaatst 7 mei 2019 Twente gooit zoals verwacht Pusic er dus per direct uit. Rutten is weer vrij... zou die het gaan doen? Op 3-5-2019 om 20:09 zei Sophomore: Historie?, Bestaan nog geen zestig jaar. Nja Roda was wel een club die eind jaren negentig en begin deze eeuw een vaste plek had in het linkerrijtje en dikwijls Europees haalde (en goede dingen liet zien). Vind het zelf ook een vreselijke club, maar ben wel van mening dat die ploeg in de Eredivisie hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 mei 2019 Share Geplaatst 7 mei 2019 (bewerkt) Als jullie het over de jaren negentig van de 19e eeuw hadden, dan zouden jullie een punt hebben qua historie. Toen bestonden ze niet, dus kan totaal niet in zien welk punt jullie willen maken. Rangers, FC Twente en RB Leipzig hebben ook zat prijzen gepakt, maar hebben ook totaal geen historie. Om mijn punt te verduidelijken. 7 mei 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Je praat echt onzin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 8 uur geleden zei Sophomore: Als jullie het over de jaren negentig van de 19e eeuw hadden, dan zouden jullie een punt hebben qua historie. Toen bestonden ze niet, dus kan totaal niet in zien welk punt jullie willen maken. Rangers, FC Twente en RB Leipzig hebben ook zat prijzen gepakt, maar hebben ook totaal geen historie. Om mijn punt te verduidelijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 9 uur geleden zei Sophomore: Als jullie het over de jaren negentig van de 19e eeuw hadden, dan zouden jullie een punt hebben qua historie. Toen bestonden ze niet, dus kan totaal niet in zien welk punt jullie willen maken. Rangers, FC Twente en RB Leipzig hebben ook zat prijzen gepakt, maar hebben ook totaal geen historie. Om mijn punt te verduidelijken. Welke maatstaf hanteer jij voor historie dan? ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Vind Soof nou dat HFC, RAP en HVV historisch in de Eredivisie horen en FC Utrecht en FC Groningen niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 (bewerkt) 11 uur geleden zei Lazy: Welke maatstaf hanteer jij voor historie dan? ? Opgericht voor de Eerste Wereldoorlog. Een tijd waarin clubs werden opgericht om arbeiders uit de fabrieken die zijn ontstaan gedurende de industriële revolutie te laten sporten. 8 mei 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 18 uur geleden zei Sophomore: Opgericht voor de Eerste Wereldoorlog. Een tijd waarin clubs werden opgericht om arbeiders uit de fabrieken die zijn ontstaan gedurende de industriële revolutie te laten sporten. En waarom heb je dan alleen geschiedenis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Pino: En waarom heb je dan alleen geschiedenis? Het is een arbitraire definitie die honderd jaar grens, maar ik vind bij het hebben van een geschiedenis van belang dat het concept van de club bekend is bij meerdere generaties mensen en dat er een generatie is die de club heeft gekend die dood zijn. Nogal luguber dat laatste overigens 9 mei 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Is het niet zo dat je deze mening hebt omdat anderen die mening niet hebben en je gewoon dwars wilt liggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Volgens mij is het een vrij algemeen gedragen sentiment onder voetbalfans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Hoe kan het dan dat niemand dit hier heeft? Zijn wij geen voetbalfans? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Op 8-5-2019 om 01:08 zei Sophomore: Als jullie het over de jaren negentig van de 19e eeuw hadden, dan zouden jullie een punt hebben qua historie. Toen bestonden ze niet, dus kan totaal niet in zien welk punt jullie willen maken. Rangers, FC Twente en RB Leipzig hebben ook zat prijzen gepakt, maar hebben ook totaal geen historie. Om mijn punt te verduidelijken. Twente en Leipzig ben ik met je eens. Maar Rangers niet? Grootste club man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Twente en Leipzig ben ik met je eens. Maar Rangers niet? Grootste club man.Zal die wel noemen vanwege het faillissement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 14 uur geleden zei Sophomore: Het is een arbitraire definitie die honderd jaar grens, maar ik vind bij het hebben van een geschiedenis van belang dat het concept van de club bekend is bij meerdere generaties mensen en dat er een generatie is die de club heeft gekend die dood zijn. Nogal luguber dat laatste overigens Maar het ging over historisch in de Eredivisie. En die bestaat pas sinds '56. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 12 uur geleden zei Rossi: 12 uur geleden zei Regis: Twente en Leipzig ben ik met je eens. Maar Rangers niet? Grootste club man. Zal die wel noemen vanwege het faillissement. Dit ja. Lekker niet intrappen, Soof wil gewoon even "Sevco" kunnen zeggen. Krijgt ie orgasmes van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 Haha lees het nu pas. Goeie grap PJ, dat worden volle zalen bij je volgende tournee. Wat een klap voor NEC zeg. Hadden eerst een enorm enclave van NEC fans op MU, maar lijkt alsof die met de degradatie en masse zijn vertrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 mei 2019 Share Geplaatst 19 mei 2019 Ko Ahet zichzelf aardig tekort gedaan vanmiddag... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 mei 2019 Share Geplaatst 19 mei 2019 (bewerkt) Hoe was dat rood voor Cambuur???? Als ik het goed begrijp heeft de scheids rood gegeven vanwege natrappen? Heb de beelden vanuit allerlei hoeken meerdere malen bekeken, maar heb het niet gezien. 19 mei 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 mei 2019 Share Geplaatst 19 mei 2019 Als Henk Fraser maar niet promoveert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten