Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

De playoffs zien er interessant uit voor dit seizoen. Daar zitten een paar mooie clubs tussen, met Roda eigenlijk als meest opvallende afwezige. Die ploeg is helemaal in elkaar gezakt na de winterstop. Zonde. Ik heb niks met Roda, maar qua historie en fans horen ze wel in de Eredivisie thuis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twente gooit zoals verwacht Pusic er dus per direct uit. Rutten is weer vrij... zou die het gaan doen?

Op 3-5-2019 om 20:09 zei Sophomore:

Historie?, Bestaan nog geen zestig jaar. 

Nja Roda was wel een club die eind jaren negentig en begin deze eeuw een vaste plek had in het linkerrijtje en dikwijls Europees haalde (en goede dingen liet zien). Vind het zelf ook een vreselijke club, maar ben wel van mening dat die ploeg in de Eredivisie hoort. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jullie het over de jaren negentig van de 19e eeuw hadden, dan zouden jullie een punt hebben qua historie. Toen bestonden ze niet, dus kan totaal niet in zien welk punt jullie willen maken.

Rangers, FC Twente en RB Leipzig hebben ook zat prijzen gepakt, maar hebben ook totaal geen historie. Om mijn punt te verduidelijken. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Sophomore:

Als jullie het over de jaren negentig van de 19e eeuw hadden, dan zouden jullie een punt hebben qua historie. Toen bestonden ze niet, dus kan totaal niet in zien welk punt jullie willen maken.

Rangers, FC Twente en RB Leipzig hebben ook zat prijzen gepakt, maar hebben ook totaal geen historie. Om mijn punt te verduidelijken. 

:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Sophomore:

Welke maatstaf hanteer jij voor historie dan? ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Lazy:

Welke maatstaf hanteer jij voor historie dan? ?

Opgericht voor de Eerste Wereldoorlog.

Een tijd waarin clubs werden opgericht om arbeiders uit de fabrieken die zijn ontstaan gedurende de industriële revolutie te laten sporten. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Sophomore:

Opgericht voor de Eerste Wereldoorlog.

Een tijd waarin clubs werden opgericht om arbeiders uit de fabrieken die zijn ontstaan gedurende de industriële revolutie te laten sporten. 

En waarom heb je dan alleen geschiedenis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pino:

En waarom heb je dan alleen geschiedenis?

Het is een arbitraire definitie die honderd jaar grens, maar ik vind bij het hebben van een geschiedenis van belang dat het concept van de club bekend is bij meerdere generaties mensen en dat er een generatie is die de club heeft gekend die dood zijn. Nogal luguber dat laatste overigens ;c 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-5-2019 om 01:08 zei Sophomore:

Twente en Leipzig ben ik met je eens. Maar Rangers niet?  Grootste club man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Sophomore:

Het is een arbitraire definitie die honderd jaar grens, maar ik vind bij het hebben van een geschiedenis van belang dat het concept van de club bekend is bij meerdere generaties mensen en dat er een generatie is die de club heeft gekend die dood zijn. Nogal luguber dat laatste overigens ;c 

Maar het ging over historisch in de Eredivisie. En die bestaat pas sinds '56.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Rossi:
12 uur geleden zei Regis:
Twente en Leipzig ben ik met je eens. Maar Rangers niet?  Grootste club man.

Zal die wel noemen vanwege het faillissement.

Dit ja. Lekker niet intrappen, Soof wil gewoon even "Sevco" kunnen zeggen. Krijgt ie orgasmes van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe was dat rood voor Cambuur???? 

Als ik het goed begrijp heeft de scheids rood gegeven vanwege natrappen? Heb de beelden vanuit allerlei hoeken meerdere malen bekeken, maar heb het niet gezien. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites