007mark Geplaatst 17 mei 2018 Share Geplaatst 17 mei 2018 1-0 Almere :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 17 mei 2018 Share Geplaatst 17 mei 2018 Nou dat waren 5 minuten genieten. Dom Overtoom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Opgeleid bij Ajax zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 (bewerkt) Godzijdank nog 1-1 geworden. Mooi om te zien dat de gehele aanval van De Graafschap bij Telstar vandaan komt. Tissoudali, Serrarens en van Mieghem (ook nog Tutuarima en Keurntjes). Zo jammer dat Tissoudali van Telstar naar Le Havre is gegaan:cab:. Deed het vervolgens op huurbasis bij Cambuur en nu bij de Superboeren weer best aardig. Had gewoon lekker naar een Heracles moeten gaan, had daar wel goed tot zijn recht gekomen op het kunstgras. Verwacht dat ze Almere vrij gemakkelijk opzij zetten in de Vijverberg, mooi voor die club. Horen gewoon in de Eredivisie. Emmen een stuntje in Rotterdam zou ook wel prachtig zijn hé zondag: 18 mei 2018 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Nou als Sparta niet beter gaat spelen, zit dat er wel in. Je merkte de eerste 20 minuten wel dat Emmen wat zenuwachtig was. Na de eerste kopkans vloeide dat gelukkig weg. Maar man, wat zijn ze goed met standaard situaties zeg. Ik hoop er op. Je merkt aan alles dat de regio er naar snakt, hoe cliché dat ook klinkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Opgeleid bij Ajax zeker? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Opgeleid bij Ajax zeker? Denk dat Cim dat wel weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Ook gewoon helemaal niet grappig he :r Echt totaal uit de lucht gegrepen iets :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Poe zeg, moet naar de Max Verstappen dagen op zondag terwijl ik veel liever naar Sparta - Emmen zou kijken. Godzijdank ben ik ruim op tijd voor de grootste wedstrijd van de eeuw maar de helft missen van een slechts ietsje minder kaliber is zuur. Vooral omdat ik 2 jaar geleden al prima de hype heb kunnen beleven van onze licht overgewaardeerde semi-landgenoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 mei 2018 Share Geplaatst 19 mei 2018 Ook gewoon helemaal niet grappig he :r Echt totaal uit de lucht gegrepen iets :cab: Ik vond het wel grappig :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 mei 2018 Share Geplaatst 19 mei 2018 Was ook gebaseerd op een eerdere opmerking van toen hij goed speelde, dus was wel leuk ingespeeld op dat ongelukkige moment. Niet geheel uit de lucht gegrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 mei 2018 Share Geplaatst 19 mei 2018 (bewerkt) Poe zeg, moet naar de Max Verstappen dagen op zondag terwijl ik veel liever naar Sparta - Emmen zou kijken. Godzijdank ben ik ruim op tijd voor de grootste wedstrijd van de eeuw maar de helft missen van een slechts ietsje minder kaliber is zuur. Vooral omdat ik 2 jaar geleden al prima de hype heb kunnen beleven van onze licht overgewaardeerde semi-landgenoot. Je kunt toch ook gewoon niet gaan? En hoezo is Verstappen overgewaardeerd? Eerste Nederlandse Formule 1 coureur die een F1 race heeft gewonnen en dat ook nog op zeer jonge leeftijd. Wordt door de hele F1 wereld als een van de grootste talenten betiteld. En jij vind hem overgewaardeerd? Waarom semi-landgenoot? Omdat hij uit Limburg komt? ;e 19 mei 2018 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 mei 2018 Share Geplaatst 19 mei 2018 Iets met slakken en zout... :cab: Het zal me benieuwen wie de play-offs gaan overleven dit jaar. Ik heb geen persoonlijke voorkeur voor één of meer teams, dus ik hoop gewoon op leuke wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 mei 2018 Share Geplaatst 19 mei 2018 Na die deceptie van zondag ga ik niet meer kijken, ik probeer deze hele play offs te vergeten :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 19 mei 2018 Share Geplaatst 19 mei 2018 Je kunt toch ook gewoon niet gaan? En hoezo is Verstappen overgewaardeerd? Eerste Nederlandse Formule 1 coureur die een F1 race heeft gewonnen en dat ook nog op zeer jonge leeftijd. Wordt door de hele F1 wereld als een van de grootste talenten betiteld. En jij vind hem overgewaardeerd? Waarom semi-landgenoot? Omdat hij uit Limburg komt? ;e Ik moet wel van mijn vader, die is er zo op gebrand dat ik mee ga dat ie compleet gek wordt als ik dat niet doe. Verstappen is geboren in België maar heeft de Nederlandse identiteit. Ik vind hem persoonlijk overgewaardeerd door een deel van de fans want die vinden elke scheet die hij laat geweldig. Dit geldt voor zo veel coureurs hoor, vooral Hamilton is flink opgehemeld omdat zijn wagen goed is. Ik vind hem trouwens ook juist ondergewaardeerd, er zijn heel veel haters die hem afbranden op elk klein mankementje terwijl ie een van ongeveer 3 á 4 coureurs is die de F1 nog enigzins de moeite waard om te kijken maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 mei 2018 Share Geplaatst 19 mei 2018 Nog een nachtje slapen. Kom op boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Ben nu toch wel lichtelijk gespannen voor vanmiddag! Wordt een hele zware dobber voor Almere City, maar waarom zouden ze niet kunnen winnen zoals ze tegen Roda JC deden in de vorige ronde :D Come on! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Geniet0n. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Sparta :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Prachtig voor Emmen, maar natuurlijk een schande hoe er weer met die VAR wordt omgegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Prachtig voor Emmen, maar natuurlijk een schande hoe er weer met die VAR wordt omgegaan. Absoluut ja. Het moet je een beetje mee zitten in zulke wedstrijden, maar dit is wel heel erg. Desalniettemin: jaaaaaaaaaaaaa we gaan gewoon fucking naar de eredivisie!!!!!!!!! BIEEEEEEEEEEEEEM. Word een lange nacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Het wordt een heftig seizoen komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Het wordt een heftig seizoen komend seizoen. Heel eerlijk: zoals dit elftal er nu staat zijn er maar 4:5 man die wat in de eredivisie te zoeken hebben. Niet dat ons dat ook maar iets interesseerd vandaag, maar ze zullen serieus wat moeten doen deze zomer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Heerlijk dit :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Vind het jammer voor Sparta, die hebben de beste goaltune aller tijden en ook een paar van mijn favoriete spelers (Ahannach, Mühren, Spierings), maar hallo eerste nieuwe club sinds RBC! Nu nog Almere ff en de Eredivisie heeft er weer 2 provincies bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten