Sophomore Geplaatst 30 september 2017 Share Geplaatst 30 september 2017 Heb er ook van genoten. Publiek bij de laatste treffer nog even uitbundig als bij de eerste :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 september 2017 Share Geplaatst 30 september 2017 Gewoon meer dan 200 man uitpubliek :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 september 2017 Share Geplaatst 30 september 2017 Eerste thuispot die ik heb gemist dit seizoen van Telstar. Geen spijt van:r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 3 oktober 2017 Share Geplaatst 3 oktober 2017 (bewerkt) Geen degradatie naar de Tweede Divisie of promotie naar de Eerste Divisie dit jaar. 3 oktober 2017 bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 oktober 2017 Share Geplaatst 3 oktober 2017 Volgend jaar nog maar 1 Limburgse club in de juup #WeGaanNaarSittardToe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 oktober 2017 Share Geplaatst 3 oktober 2017 Geen degradatie naar de Tweede Divisie of promotie naar de Eerste Divisie dit jaar. Dit is toch om te janken wat een soap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 6 oktober 2017 Share Geplaatst 6 oktober 2017 Wat een weelde, 1-6 gewonnen van Oss. En 2 jonge jongens uit de eigen jeugd die hun eerste goal hebben gemaakt voor Kowet, Werkhoven en Maneschijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Bij FC Dordt was er een Iraanse geldschieter op bezoek. Weet nou niet wat ik daarvan moet vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 NEC heel lekkere overwinning in Sittard :) Delle enorme klasbak, steeds onbegrijpelijker waarom Smits begon als eerste keeper. Al blijft het ergste van alles Dijkstra. Is gewoon elke week de slechtste man maar blijft z'n westrijden vol spelen met de aanvoerdersband ook nog. Kwam gisteren ook nog eens Sleegers erbij op het middenveld, wat een drama. Blij dat Kadioglu er volgende week weer bij is, zo enorm belangrijk op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Congrats. Jullie pakten de kansen, wij misten ze. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Oss - AZ moet dus overgespeeld worden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Waarom verklaren ze de wedstrijd niet gewoon ongeldig, reglementaire 3-0 overwinning voor Oss en verder... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Waarom verklaren ze de wedstrijd niet gewoon ongeldig, reglementaire 3-0 overwinning voor Oss en verder... Vroeg me dat ook al af, lijkt logischer Oss de overwinning te geven wanneer het een fout van AZ is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Die Jupiler League wordt ondertussen wel een farce. Niet degraderen, wedstrijden opnieuw spelen omdat een team 'te oud' is. Droevig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Ik vind dit een beetje vreemd zo. Ik ben sowieso geen voorstander van de Jong teams en dit soort rare fratsen dragen niet bij aan een positiever beeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Waarom? Lijkt mij gewoon een waarschuwing, prima toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Waarom? Lijkt mij gewoon een waarschuwing, prima toch. Haha wat een bullshit. Volgende keer rode kaart ook maar seponeren want eerst een waarschuwing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Waarom? Lijkt mij gewoon een waarschuwing, prima toch. Omdat deze maatregel geen waarschuwing is maar een sanctie. Helaas straf je er Oss evenzeer mee. Die ploeg zit niet te wachten op een bezoek van Jong AZ, want dat trekt geen volk en eindigt helaas ook nog eens regelmatig in een nederlaag omdat de Jong teams met eerste elftal spelers aantreden. Een reglementaire 3-0 lijkt mij een betere oplossing. Dan geef je ook een waarschuwing af en op zich boeit het voor AZ verder toch geen ruk, want ze kunnen niet degraderen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Nee een 3-0 voor Oss is inderdaad beter. Maar gaat mij meer om de toon van jou post en ook van de anderen boven je. Net of de KNVB een waarschuwing geeft omdat het een jong elftal is. Dat neigt weer naar calimero en dat hebben de Jupiler league teams net iets te vaak naar mijn idee. Btw, hoe kijk je naar Fortuna onder de Turkse eigenaar? Wat vind je van de Turkse man en van Oliseh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 (bewerkt) @cimbomcu Ja, ik denk oprecht dat een 3-0 reglementaire zege beter is dan een duel opnieuw spelen waar niemand echt op zit te wachten. Wat betreft de toon, tsja... die kan best kloppen. Als supporter van een ploeg die traditioneel niet voor de prijzen speelt, heb ik het idee dat de Juup gepiepeld wordt door de KNVB en de grote(re) Eredivisieclubs door de deelname van reserveteams. Ik heb die hele riedel vaker afgestoken en ik probeer niet (al te vaak) in herhaling te vallen. Als je dat Calimerogedrag wil noemen, be my guest. Feit is dat we ons niet klein wanen, maar dat we ook klein zijn ten opzichte van de meeste andere partijen in deze situatie. Wat betreft Isitan Gün. Ik was in eerste instantie gematigd sceptisch. We hebben vaker buitenlandse investeerders gezien die onbetrouwbaar bleken, maar Gün lijkt een schot in de roos te zijn. Hij heeft met name geïnvesteerd in de professionaliteit van de organisatie en dat heeft hem en de club geen windeieren gelegd. Hij heeft geen grote transfers gedaan, op de verhuurperiode van Bassan na, maar met name gekeken naar de lange termijn. Hij is ook best transparant naar de supporters toe omtrent wat hij wil bereiken en hoe hij het wil doen. Ook z'n scouting is top notch. Vooraf had ik zo m'n bedenkingen bij vage Portugezen, maar Semedo en Vidigal zijn bloody brilliant so far. Zelfs Askovski blijkt een revelatie als linksbuiten. Ik kan wel zeggen dat ik het wel zie zitten dat Gün langer aan het roer blijft staan. Wat betreft Oliseh. Hij heeft z'n sterke en z'n zwakke punten maar het is een feit dat we sinds zijn komst herkenbaar zijn gaan voetballen, in één bepaalde stijl en met beduidend betere resultaten. Een gesloten verdediging en een defensief georganiseerd middenveld en dan voorin een aantal snelle jongens en counteren maar. Niet met lange halen, maar wel met verzorgd combinatiespel. Er zitten ook weer automatismen in de ploeg en hij durft jonge gasten een kans te geven (Schuurs, Saddiki, Vlijter, Essers). Een nadeeltje is dat Oliseh niet zo goed lijkt om te gaan met meer ervaren spelers, die een weerwoord geven (De Regt, Heerings). Hij geeft spelers wel vertrouwen, waardoor eerder afgeschreven krachten als Askovski en Ospitalieri weer lijken op te bloeien. Ook de jonge spelers lijken er niet slechter op te worden, met Schuurs uiteraard als blikvanger. Ik denk dat Oliseh ook één van de redenen is waarom Schuurs het jaar wil afmaken in Sittard. 9 oktober 2017 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 Die Jupiler League wordt ondertussen wel een farce. Niet degraderen, wedstrijden opnieuw spelen omdat een team 'te oud' is. Droevig. Je kunt gewoon degraderen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 Je kunt gewoon degraderen toch? [h=1]Dit seizoen geen degradatie uit en promotie naar Jupiler League[/h] De KNVB heeft bepaald dat er dit seizoen geen teams zullen degraderen uit en promoveren naar de Jupiler League. Dat is één van de uitkomsten van een buitengewone bondsvergadering van de KNVB over vernieuwing van de voetbalpiramide. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 Oh ja, wist ik wel :cab: Ja dat was heel raar inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 oktober 2017 Share Geplaatst 14 oktober 2017 Godver... Die playoff spot komt wel akelig dichtbij nu... Nu baal ik echt als een stekker dat ik vrijdag in het buitenland zit en dat ik Eindhoven thuis moet missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patje! Geplaatst 15 oktober 2017 Share Geplaatst 15 oktober 2017 Hmmm, na de mooie jaren in de Jupiler League, met onder andere leuke play-offs voor promotie naar de Eredivisie, leek vorig jaar voor ons het dieptepunt. Totdat je beseft dat je gewoon laatste staat. Ach ja, toch geen degradatie dit jaar uit de Jupiler League. Dat moet gevierd worden. Proost! :proost: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten