Zawisza Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 Zo zonde dit. :moop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 Rutjes is de enige die je het gunt, cult die man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 Kutploeg dat Roda. Had Helmond graag in de Eredivisie gezien. Dan maar hopen op MVV. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 Die gaan het nog zwaar krijgen tegen Cambuur. MVV vs Roda zou wel te gek zijn, vooral wanneer MVV wint :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 Helmond gewoon in beide wedstrijden de betere ploeg geweest. Ongelooflijk hoe Roda dit weer heeft gered. Hoop dat ze tegen Cambuur gaan spelen, dat zie ik ze echt niet redden. NAC nu wel door, 2-0 op Volendam. Lastige potjes volgende week. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 Helmond gewoon in beide wedstrijden de betere ploeg geweest. Ongelooflijk hoe Roda dit weer heeft gered. Hoop dat ze tegen Cambuur gaan spelen, dat zie ik ze echt niet redden. NAC nu wel door, 2-0 op Volendam. Lastige potjes volgende week. Zonde dat NEC en NAC tegen elkaar moeten. NAC hoort im de eredivisie. Had ze liever tegen Roda gezien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 Rutjes met de assist :-D Volgens mij was ik de enige hier die blij was met de 1-1 van Van Velzen. Snap sowieso niet waarom Badibanga de voorkeur krijgt boven hem. Maar goed Roda heeft meer dan een helft met 10 man gespeeld, door wederom een arbitrale dwaling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 MVV achter :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 MVV achter :( Nee hoor :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 MVV - Roda is weer een mogelijkheid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 Derbytime! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 Hoe het ook afloopt, een van de twee rivalen gaat het nieuwe seizoen getraumatiseerd beginnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 Wat een beer die de 2-1 maakt voor MVV :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 (edited) Hoe het ook afloopt, een van de twee rivalen gaat het nieuwe seizoen getraumatiseerd beginnen. Je kunt ook overdrijven he ;e. Als Roda wint zal niemand dat raar vinden en zullen de spelers van MVV echt niet getraumatiseerd zijn. Edited May 21, 2017 by Pino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ehcos Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 MVV'ke lekker. Als volleerde successo toch kaarten proberen te fixen denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 Jij kent geen echte MVV-supporters he? Die leven al jaren toe naar een mogelijke promotie. Nu krijgen ze de kans tegen een, in hun ogen, gehate rivaal. Dat doet wat met de psyche als dat misgaat en zoiets zou zomaar op de selectie kunnen overslaan. 'Tuurlijk, d'r zullen er ook tussenzitten die het wat beter kunnen relativeren, maar zo'n nederlaag tegen een rivaal in een wedstrijd waar zoveel op het spel staat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 (edited) Jij kent geen echte MVV-supporters he? Die leven al jaren toe naar een mogelijke promotie. Nu krijgen ze de kans tegen een, in hun ogen, gehate rivaal. Dat doet wat met de psyche als dat misgaat en zoiets zou zomaar op de selectie kunnen overslaan. 'Tuurlijk, d'r zullen er ook tussenzitten die het wat beter kunnen relativeren, maar zo'n nederlaag tegen een rivaal in een wedstrijd waar zoveel op het spel staat... Oh je hebt het over de supporters, ik dacht dat je het over de elftallen had. Ja op het gebied van de supporters ligt dit heel erg gevoelig bij beide ploegen. Edited May 21, 2017 by Pino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 Uitgerekend tegen NEC voor promotie. Dat wordt wat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ehcos Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 Bon, kaartjes gefixt voor MVV-Roda donderdag. Dus toch nog nr 45 dit seizoen haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 Gaat dat zo simpel? Gezien het derbykarakter had ik zware controles bij de kaartverkoop verwacht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ehcos Gepost May 21, 2017 Share Gepost May 21, 2017 Gaat dat zo simpel? Gezien het derbykarakter had ik zware controles bij de kaartverkoop verwacht. Ja, vriend van me heeft dat geregeld. Werk zelf ook in Maastricht. Al denk ik wel dat hij zijn adres heeft moeten opgeven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivoo Gepost May 22, 2017 Share Gepost May 22, 2017 Kan alleen maar misgaan. Enorm veel mensen uit omgeving Kerkrade online kaarten gekocht voor de thuisvakken, mag hopen dat die allemaal geblokkeerd kunnen worden. Wil niet weten wat er allemaal gaat gebeuren als die op de verkeerde plekken naast de verkeerde mensen zitten donderdag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost May 22, 2017 Share Gepost May 22, 2017 Hopen op MVV donderdag, dat enge Roda mag er heel gauw uit en heb door de jaren heen wel sympathie gekregen voor MVV. Mede door de beste man die hierboven gepost heeft, maar vind het sowieso wel een geinig clubje. Zou ze weleens in de Eredivisie willen zien, al vraag ik me af hoe ze het dan qua financiën en selectiebeleid gaan doen. Al heb je met 't Bies wel een potentiële topscorer in huis, dat is al heel wat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost May 23, 2017 Share Gepost May 23, 2017 Deel vd Roda spelers schijnen Yannis weg te Willen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 23, 2017 Share Gepost May 23, 2017 De seizoenskaart voor komend seizoen is ook besteld. Ik ben benieuwd naar de eventuele versterkingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts