Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Zojuist zei joostmakaay:

Zou een ramp zijn imo, zul je Guti weer een half seizoen in die rol zien aankloten

Ik vond Guti echt niet slecht sinds dat hij terug is van zijn blessure, geeft echt de volle 100% en speelt ook vaak naar de juiste kleur. Is natuurlijk geen Sangaré, maar een prima vervanger denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei cimbomcu:

Marco Timmer gaf aan dat één van de twee vertrekt.

Best opmerkelijk gezien PSV aangaf dat ze niet hoefden te verkopen maar het dus wel zo blijkt te zijn waarschijnlijk.

Marco Timmer zei heel veel maar eigenlijk toch niks, heel verhaal opgehangen om vervolgens te eindigen met "maar het kan ook dat ze beide blijven".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ding is duidelijk, waardeloze deadline day in Eindhoven. Behalve El Ghazi niemand er meer bij. En als Sangaré en/of Gakpo alsnog vertrekt dan sta je er gewoon slecht voor. Prima dat Vinicius alsnog vertrekt, maar voor de bezetting voorin is het natuurlijk waardeloos. En als je dan leest dat ze El Ghazi als optie zien voor alle drie de posities voorin, dan weet ik al genoeg. 

Enige positieve aan deze transferperiode is Xavi Simons en hopelijk Benitez.. Maargoed, dat zal wel maximaal een jaar zijn en dan verkopen we die weer voor kleingeld. 

Een ding is zeker, die titel komt niet naar Eindhoven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Een ding is duidelijk, waardeloze deadline day in Eindhoven. Behalve El Ghazi niemand er meer bij. En als Sangaré en/of Gakpo alsnog vertrekt dan sta je er gewoon slecht voor. Prima dat Vinicius alsnog vertrekt, maar voor de bezetting voorin is het natuurlijk waardeloos. En als je dan leest dat ze El Ghazi als optie zien voor alle drie de posities voorin, dan weet ik al genoeg. 

Enige positieve aan deze transferperiode is Xavi Simons en hopelijk Benitez.. Maargoed, dat zal wel maximaal een jaar zijn en dan verkopen we die weer voor kleingeld. 

Ik denk dat je nog Mitta krijgt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Dansmeister:

Ik denk dat je nog Mitta krijgt. 

Ik las dat bericht dat hij naar Nederland komt ja. Dacht meteen, dat zal PSV dan wel zijn :-D

@Thierryvane; Mooi, maar had hij best een week eerder mogen beslissen. Dan zal Sangaré vandaag wel naar Chelsea gaan. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei The Saint:

De dag dat John de Jong ballen moet tonen. Niemand laten gaan op deze laatste scheve transferdag. Brands moet hem op deze zonnige dag maar naar Aqua Best sturen zonder telefoon.  

Sangaré laat je toch niet gaan als je zoveel moeite hebt gestoken in een nieuw contract. 

Nou ja een deel van die verlenging is natuurlijk ook dat als je hem wél verkoopt je er ook meer voor vangt. Maar gewoon niet laten gaan meer, Sangaré is niet goed te vervangen, Gakpo dan net wat beter ondanks dat je veel goals inlevert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Gaat naar Vitesse schijnt. Wat ook vreemd is want die hebben met Wittek al een prima back.

Moet hij wel weer het niveau gaan halen van voorgaande seizoenen, op dit moment ondermaats. En concurrentie lijkt me niet verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Michaelinho*:

Wat heb jij gerookt? Enige zorge kindje is de achterhoede, maar dat compenseert aangezien onze aanval ijzersterk is. 2 basisspelers zijn vertrokken i.t.t. het vrijwel hele basis elftal van Ajax. Volgens mij hebben we de beste window in jaren gedraaid:

- Sangare & Gakpo blijven.

- Xavi Simons, Luuk de Jong en Benitez. (basis)
- El Ghazi, Til, Brantwaith en Hoever. (breedte)

- Peersman, Oppegard, Saibari en Bakayoko doorgeschoven. 

- Brands is gekomen. 

- RvN + staf is complementair aan elkaar. 

Het vuurwerk kwam in het begin van de window. Gelukkig waren we dus al optijd klaar. Met deze mannen behalen we al onze doelen. We worden kampioen, overwinteren in de EL en pakken de beker. Meer dan prima. 

Ik wens de weigeraars in Amsterdam veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei PatjePauw:

Wat heb jij gerookt? Enige zorge kindje is de achterhoede, maar dat compenseert aangezien onze aanval ijzersterk is. 2 basisspelers zijn vertrokken i.t.t. het vrijwel hele basis elftal van Ajax. Volgens mij hebben we de beste window in jaren gedraaid:

- Sangare & Gakpo blijven.

- Xavi Simons, Luuk de Jong en Benitez. (basis)
- El Ghazi, Til, Brantwaith en Hoever. (breedte)

- Peersman, Oppegard, Saibari en Bakayoko doorgeschoven. 

- Brands is gekomen. 

- RvN + staf is complementair aan elkaar. 

Het vuurwerk kwam in het begin van de window. Gelukkig waren we dus al optijd klaar. Met deze mannen behalen we al onze doelen. We worden kampioen, overwinteren in de EL en pakken de beker. Meer dan prima. 

Ik wens de weigeraars in Amsterdam veel succes!

Daarover verschillen we dan echt wel van mening. Hoop dat jij gelijk krijgt, maar ik voorzie een teleurstellend seizoen waar Rangers al de voorbode was. 

Eens met de eerste twee bullets. Waarbij Benitez het nog maar moet laten zien na die 2 ketsers. El Ghazi moet het eerst nog maar laten zien, ik ben niet enthousiast. Til kan er echt helemaal niets van. Branthwaite is leuk, maar is volgend jaar weer weg. En ook Hoever kan er geen hout van. Peersman gaat geen seconde keepen, Oppegard is niet goed genoeg, Saibari is leuk, maar daar win je de oorlog niet mee. Bakayoko is waarschijnlijk het enige lichtpuntje. 

Nogmaals, als Slot het aan het draaien krijgt dan zie ik ons zo maar derde worden dit jaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Michaelinho*:

Daarover verschillen we dan echt wel van mening. Hoop dat jij gelijk krijgt, maar ik voorzie een teleurstellend seizoen waar Rangers al de voorbode was. 

Eens met de eerste twee bullets. Waarbij Benitez het nog maar moet laten zien na die 2 ketsers. El Ghazi moet het eerst nog maar laten zien, ik ben niet enthousiast. Til kan er echt helemaal niets van. Branthwaite is leuk, maar is volgend jaar weer weg. En ook Hoever kan er geen hout van. Peersman gaat geen seconde keepen, Oppegard is niet goed genoeg, Saibari is leuk, maar daar win je de oorlog niet mee. Bakayoko is waarschijnlijk het enige lichtpuntje. 

Nogmaals, als Slot het aan het draaien krijgt dan zie ik ons zo maar derde worden dit jaar. 

Slot heeft een totaal nieuwe selectie. Voordat die doen wat Arne wilt, staan ze al te ver achter ons. Het enige gevaar is Ajax, maar die hebben werkweigeraars en spelers die dus overduidelijk liever ergens anders willen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei PatjePauw:

Slot heeft een totaal nieuwe selectie. Voordat die doen wat Arne wilt, staan ze al te ver achter ons. Het enige gevaar is Ajax, maar die hebben werkweigeraars en spelers die dus overduidelijk liever ergens anders willen zijn.

Alleen Kudus en Alvarez ;c. Kudus vertrekt misschien nog. Alvarez speelt gewoon weer straks. 

Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar ik geloof er nog niet zo in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites