Kyrill Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 1 minuut geleden zei joostmakaay: Geen deuk in een pakje boter noem ik het als je 0/9 gaat, Juventus was een drama inderdaad, tegen Sporting kwam je goed voor de dag maar verzuim je te winnen, tegen PSG met meer geluk dan wijsheid met een puntje terug het vliegtuig in. Goed punt, ik neem deuk in pakje boter terug, mee eens. Maar toch had ik er meer van verwacht, thuis gelijk tegen Sporting, terwijl bv Feyenoord 1-3 wint uit bij Benfica bijvoorbeeld... Ik neem aan jij er ook meer van verwacht had toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 1 uur geleden zei Kyrill: Goed punt, ik neem deuk in pakje boter terug, mee eens. Maar toch had ik er meer van verwacht, thuis gelijk tegen Sporting, terwijl bv Feyenoord 1-3 wint uit bij Benfica bijvoorbeeld... Ik neem aan jij er ook meer van verwacht had toch? De wedstrijden waarin PSV de punten moet halen gaan nu komen. Daarna kunnen we denk ik pas stellen hoe ze het echt doen in de CL? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 1 uur geleden zei Kyrill: Goed punt, ik neem deuk in pakje boter terug, mee eens. Maar toch had ik er meer van verwacht, thuis gelijk tegen Sporting, terwijl bv Feyenoord 1-3 wint uit bij Benfica bijvoorbeeld... Ik neem aan jij er ook meer van verwacht had toch? Mooi staaltje scorebordjournalistiek. Uit bij PSG en Juve hebben ook de topploegen het normaal gesproken lastig en thuis tegen Sporting was PSV veel beter. Van tevoren zou je zeggen dat je van PSG en Juve verliest en van Sporting moet winnen als je zicht wil houden op de play-offs. Netto loop je nu dan maar een punt achter en inderdaad liggen er genoeg kansen om in de komende potten veel punten te pakken. Wat Feyenoord daarmee te maken heeft, is voor mij een raadsel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november We moeten natuurlijk ook niet doen alsof de overwinning van Feyenoord bij Benfica de nieuwe norm is voor Nederlandse clubs. Ik voorzie wel een overwinning voor PSV vanavond. Die laatste linie van Girona (vooral Lopez en Krejci) heeft de nodige moeite met veel beweging. Daar liggen dus echt wel kansen voor PSV. Ik vind Lang een lulletje lampenkatoen (pun intended), maar als hij het op z'n heupen heeft speelt 'ie die hele driemansdefensie van Girona aan gort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Nou ja PSV heeft ook nog andere wedstrijden om te kunnen winnen. Brest, Rode Ster en Shakhtar ben je ook niet kansloos tegen, dus in die vier wedstrijden 8 punten halen en je haalt de top 24. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 2 uur geleden zei timpy00: De wedstrijden waarin PSV de punten moet halen gaan nu komen. Daarna kunnen we denk ik pas stellen hoe ze het echt doen in de CL? 2 uur geleden zei Arles: Mooi staaltje scorebordjournalistiek. Uit bij PSG en Juve hebben ook de topploegen het normaal gesproken lastig en thuis tegen Sporting was PSV veel beter. Van tevoren zou je zeggen dat je van PSG en Juve verliest en van Sporting moet winnen als je zicht wil houden op de play-offs. Netto loop je nu dan maar een punt achter en inderdaad liggen er genoeg kansen om in de komende potten veel punten te pakken. Wat Feyenoord daarmee te maken heeft, is voor mij een raadsel. 1 uur geleden zei Urbeto: We moeten natuurlijk ook niet doen alsof de overwinning van Feyenoord bij Benfica de nieuwe norm is voor Nederlandse clubs. Ik voorzie wel een overwinning voor PSV vanavond. Die laatste linie van Girona (vooral Lopez en Krejci) heeft de nodige moeite met veel beweging. Daar liggen dus echt wel kansen voor PSV. Ik vind Lang een lulletje lampenkatoen (pun intended), maar als hij het op z'n heupen heeft speelt 'ie die hele driemansdefensie van Girona aan gort. Oke oke, duidelijk mee eens, met vrijwel alles. En wat Feyenoord mee te maken heeft? Nou dat is natuurlijk de andere-Nederlandse CL deelnemer hé Arles goh en die hebben nu ''al'' 6 punten en Benfica uit winnen is natuurlijk niet een duel waar ze echt moesten winnen, maar wel mooi deden. Maar goed PSV moet nu met de op ''papier'' makkelijkere tegenstanders als eerst Girona thuis en later Brest ook winnen wat @himan ook zegt, maar Brest is wel heel goed begonnen iig met tot dusver plek 5 en al 7/9 punten, goed opletten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Ja, maar Brest heeft ook al 2 makkelijke tegenstanders gehad en Leverkusen. Vast een goede ploeg hoor, daar niet van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 7 uur geleden zei Erwin.: Dan kan bijna alleen door met Obispo aan te treden en dan Oli of Flamingo naar het middenveld te zetten. Ik zie hem dat niet zo gauw doen eerlijk gezegd. Ik vrees dat ie mogelijk weer met Mauro aan komt zetten. Kenner. Mauro it is. Ten koste van Saibari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Hmm niet heel kapot van, ik had Saibari gewoon laten staan in dit geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 44 minuten geleden zei joostmakaay: Hmm niet heel kapot van, ik had Saibari gewoon laten staan in dit geval. Speelde dramatisch tegen Ajax. Maar om nou met Mauro op 6 te spelen . Hier komt je jezelf ook weer lekker tegen door niet halen van een top RCV. Dan had je nu met Flamingo kunnen schuiven. Land kan er blijkbaar ook niks van want die mag alleen de bank warm houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 13 minuten geleden zei Michaelinho*: Speelde dramatisch tegen Ajax. Maar om nou met Mauro op 6 te spelen . Hier komt je jezelf ook weer lekker tegen door niet halen van een top RCV. Dan had je nu met Flamingo kunnen schuiven. Land kan er blijkbaar ook niks van want die mag alleen de bank warm houden Land was gister een drama tegen Emmen. Zit dus ook niet op de bank vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 8 minuten geleden zei Erwin.: Land was gister een drama tegen Emmen. Zit dus ook niet op de bank vandaag Dan is het nog erger dan ik al dacht . Weer een ‘toptalent’ minder dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Ik moet zeggen, ik vind Bakayoko vandaag een stuk gretiger dan tot nu toe dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Tillman blijft zo enorm goed als 'ie mag aanvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Oliver fluit in ons voordeel gelukkig, VAR had penalty niet teruggedraaid gok ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Goh prima potje wel! Alleen Luuk moet niet zo idioot obsessief schaduwen dat hij op CV of LB uitkomt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Waarom speelt psv net rouwbanden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 1 minuut geleden zei delichris: Waarom speelt psv net rouwbanden? Valencia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Zojuist zei joostmakaay: Valencia Oke. Vreemd dat Girona geen rouwbanden heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 2 minuten geleden zei delichris: Oke. Vreemd dat Girona geen rouwbanden heeft. Die komen ook niet uit Valencia (flauw, sorry) 10 minuten geleden zei Michaelinho*: Goh prima potje wel! Alleen Luuk moet niet zo idioot obsessief schaduwen dat hij op CV of LB uitkomt En Luuk mag penals en 200% kansen best in het netje mikken ipv op de paal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Wat een idiote actie zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Blinde commentator. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Wat een belachelijke actie om deze goal af te keuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november En dat fluit dan in Engeland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Belachelijke beslissing. Ik word wel doodmoe van dat ‘in Engeland fluiten ze hier nooit voor’ frame. In Engeland fluiten ze namelijk veel meer voor dit soort onzin dan in Nederland. Schildkamp die zegt: Engelse scheidsrechters veranderen compleet zodra ze in Europa fluiten. Nee Vincent, dit is precies wat ze in Engeland ook doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten