Michaelinho* Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus (bewerkt) Pfoe weinig om echt heel positief over te zijn na vanavond. Als je hiermee de Champions League in moet dan wordt het een heel lastig verhaal. Voor zover het dat niet al is in het nieuwe format. Oppegard moet je meteen afleveren bij Jong of de uitgang. Mauro is eigenlijk niet heel veel beter, dus in mijn ogen moet Stewart daar wat doen. Flamingo heeft potentie, maar moet nog heel veel bijleren. Alles behalve foutloos vandaag. Voor Teze geen back-up in huis, laat staan een vervanger. Dus als hij vertrekt zie ik het vooralsnog somber in. Blijf Bakayoko toch een redelijk blinde draver vinden. Benieuwd of die blijft en dan een stap kan maken. Kortom, werk aan de winkel. 4 augustus bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Pfoe weinig om echt heel positief over te zijn na vanavond. Als je hiermee de Champions League in moet dan wordt het een heel lastig verhaal. Voor zover het dat niet al is in het nieuwe format. Oppegard moet je meteen afleveren bij Jong of de uitgang. Mauro is eigenlijk niet heel veel beter, dus in mijn ogen moet Stewart daar wat doen. Flamingo heeft potentie, maar moet nog heel veel bijleren. Alles behalve foutloos vandaag. Voor Teze geen back-up in huis, laat staan een vervanger. Dus als hij vertrekt zie ik het vooralsnog somber in. Blijf Bakayoko toch een redelijk blinde draver vinden. Benieuwd of die blijft en dan een stap kan maken. Kortom, werk aan de winkel. Begrijp ik goed dat PSV van plan was om tot de terugkeer van Dest te spelen met een blessuregevoelige Mauro en Oppegard (een back die bij zich alleen bij Heracles heeft laten zien)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 5 minuten geleden zei Kelvin: Begrijp ik goed dat PSV van plan was om tot de terugkeer van Dest te spelen met een blessuregevoelige Mauro en Oppegard (een back die bij zich alleen bij Heracles heeft laten zien)? Dat was wel het originele plan ja. Én zonder vervanger achter Teze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Hoe kan het dat PSV elk jaar de defensieve bezetting niet op orde lijkt te hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 18 minuten geleden zei Kelvin: Hoe kan het dat PSV elk jaar de defensieve bezetting niet op orde lijkt te hebben? Absurd ja, al komt het dit jaar grotendeels omdat Boscagli en Dest er niet bij zijn. Maar als Dams daar de back-up van moet zijn dan is het echt triester dan triest. Vond zelf het middenveld veruit het zwakste vandaag, leek wel alsof ze de helft van de tijd uberhaupt niet meededen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus (bewerkt) 8 uur geleden zei Kelvin: Hoe kan het dat PSV elk jaar de defensieve bezetting niet op orde lijkt te hebben? Krijgt inderdaad al jaren geen prioriteit. Teveel matige of extreem blessuregevoelige spelers op de loonlijst die ook weinig ruimte lieten voor versterkingen (salarislast). Ramalho is nu vervangen door Flamingo, wat uiteindelijk een upgrade is. Sambo is niet vervangen. Niet met een aankoop en niet door iemand uit Jong. Dat laatste is logisch want in Jong zitten in potentie ook geen Eredivisie waardige verdedigers. Van de Blaak zou het misschien nog kunnen halen, maar dat duurt eigenlijk ook al te lang. Mauro is eigenlijk een middenvelder, daar is hij niet goed genoeg en nu is het ineens de 1e/2e keuze als linksback. Daar kom je in de Eredivisie soms nog mee weg, maar Europees natuurlijk niet. Oppegard heeft sowieso nog nooit ergens laten zien het hoogste niveau aan te kunnen. En Obispo ontwikkelt zich ook onvoldoende omdat hij altijd geblesseerd is. Dan houd je dus alleen Teze en Boscagli over. 8 uur geleden zei joostmakaay: Absurd ja, al komt het dit jaar grotendeels omdat Boscagli en Dest er niet bij zijn. Maar als Dams daar de back-up van moet zijn dan is het echt triester dan triest. Vond zelf het middenveld veruit het zwakste vandaag, leek wel alsof ze de helft van de tijd uberhaupt niet meededen. Maar dit verwijt ik PSV dus wel echt. Het was na afgelopen seizoen totaal niet ondenkbaar dat Teze & Boscagli zouden vertrekken. Van Dest wist je al dat hij er zeker tot 2025 niet bij zou zijn. En bij hem is het maar de vraag hoe hij dan terug komt. Ik snap wel dat je niet zoals in FM allemaal vervangende spelers koopt voor spelers die mogelijk vertrekken. Maar je hebt wel bewust deze gok genomen. Als je vind dat het nóg beter moet als vorig jaar, dan had je qua defensie zeker moeten doorselecteren. Dan ga je toch niet gokken op een Dams & Van de Blaak 5 augustus bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Ik denk dat ze bij PSV vooral verwacht hadden dat er al 1 of 2 weg zouden zijn voor een groot bedrag en dat ze daar op hebben gewacht voordat ze een grote investering doen. Maar het is gewoon nog opvallend stil op de transfermarkt als je kijkt naar de grote clubs. En dat druppelt dan meestal door naar de rest van het voetbal qua transfergeld. Ik geloof echt wel dat er 1 of 2 waardige versterkingen nog komen achterin. PSV kennende worden we toch altijd wel verrast met een mooie transferdeal. Al met al, geen reden tot paniek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Teze wil dus blijkbaar per sé vertrekken. Voor het afgelopen seizoen had ik gezegd, strik erom. Nu komt het toch bijzonder ongelukkig uit. Had wel verwacht dat er een club zou komen voor hem na het afgelopen jaar. Snap hem ergens ook wel. Als Stewart dacht dat het rustig zou blijven dan komt hij bedrogen uit. Hij mag serieus aan de bak nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Tsja voor PSV ook wel beter ook, nu ga je in ieder geval nog een fatsoenlijk bedrag krijgt i.p.v. 2/3 miljoen in de winter (als je geluk hebt). Lees dat Kenny Tete de opvolger zou kunnen zijn, maar lijkt mij dat een een aardig salaris heeft, en z'n relatie met Bosz was ook niet zo best volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus (bewerkt) 3 uur geleden zei joostmakaay: Tsja voor PSV ook wel beter ook, nu ga je in ieder geval nog een fatsoenlijk bedrag krijgt i.p.v. 2/3 miljoen in de winter (als je geluk hebt). Lees dat Kenny Tete de opvolger zou kunnen zijn, maar lijkt mij dat een een aardig salaris heeft, en z'n relatie met Bosz was ook niet zo best volgens mij. En verder lees ik voor op links Van Aanholt, Wijndal en inmiddels iets minder Rodriguez. 6 augustus bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Rodriquez heeft getekend bij Real Betis. Dat was op zich best een prima optie geweest. Tete past toch niet bij Bosz zijn speelwijze. Die was bij Ajax aanvallend vrij zwak, verdedigend sterk. Van Aanholt snap ik en Wijndal tsja. Als hij zijn AZ niveau terug kan krijgen graag natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 18 uur geleden zei Michaelinho*: Teze wil dus blijkbaar per sé vertrekken. Voor het afgelopen seizoen had ik gezegd, strik erom. Nu komt het toch bijzonder ongelukkig uit. Had wel verwacht dat er een club zou komen voor hem na het afgelopen jaar. Snap hem ergens ook wel. Als Stewart dacht dat het rustig zou blijven dan komt hij bedrogen uit. Hij mag serieus aan de bak nu ''Ik sta 2 september op de teamfoto'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 5 uur geleden zei cimbomcu: ''Ik sta 2 september op de teamfoto'' Ja bij Monaco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Teze wil niet meer spelen Lul. Situatie was makkelijk op te vangen als PSV eens niet zo laconiek met de bezetting achterin om zou gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Man man op z'n manier vertrekken bij de club waar je 15 jaar hebt gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Hele kleine piemel heeft Teze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Als zelfs spelers als Teze 'weigeren te spelen' man man man. Wat nou als je hem gewoon opstelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus 6 minuten geleden zei Thierryvane: Hele kleine piemel heeft Teze. Spreekwoordelijk zeker. Fysiek durf ik te betwijfelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Misschien kan de voormalig persvoorlichter daar uitsluitsel over geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Jammer dat hij dat op Teze manier doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus 2 uur geleden zei The Saint: Teze wil niet meer spelen Lul. Situatie was makkelijk op te vangen als PSV eens niet zo laconiek met de bezetting achterin om zou gaan. Heel treurig ja. Verbaasd me bij hem ergens niet. Een goed seizoen en dan zo doen. Weet ook zeker dat zaakwaarnemer(s) en familie hier een rol in spelen. Veel succes met de Myron Boadu route Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Wat zonde zeg, zelfs 17 jaar gespeeld bij onze club. Dit moet hij toch zelf ook niet zo willen neem ik aan? Het is niet zo dat PSV niet mee wil werken aan een transfer, dus totaal onnodig lijkt me dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus (bewerkt) LOL Citaat Jordan Teze is teruggekomen op zijn besluit om morgen niet te willen spelen. Jordan heeft zijn excuses aangeboden aan supporters, spelers en staf van PSV en aangegeven dat hij de club niet in de steek wil laten. De clubleiding, het team en de trainer hebben zijn excuses aanvaard. Jordan maakt gewoon deel uit van de wedstrijdselectie voor het duel met RKC Waalwijk en is vastbesloten de competitie succesvol af te trappen. 🗣️ 'Ik ben een kind van PSV. Ik draag jullie in mijn hart. Als ik de club verlaat, doe ik dat door de voordeur. Ik zal er morgen staan als de trainer een beroep op mij doet. Jullie kunnen op mij rekenen.' Schijnt dus voor Feyenoord ook al aangegeven te hebben niet te willen spelen. Uiteindelijk na een gesprek van gedachten veranderd. Dit is dus de tweede keer dat hij zijn keutel intrekt. Gewoon via de achterdeur verkopen. Geen afscheid in de rust, niks. 9 augustus bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Net een vrouw, weet ook niet wat die wil. Mag wel hopen dat er nu z.s.m. defensieve versterkingen gehaald gaan worden, krijgen we niet ineens Boscagli op linksback en kan Schouten gewoon weer naar het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten