joostmakaay Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Na 2.5 jaar hier een unieke gebeurtenis, ik snap een grap niet. En nu moet ik bij kwetsbaar opstellen en om verduidelijking vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 28 minuten geleden zei joostmakaay: Zo echt he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Poeh zelfs buiten het veld compleet overlopen gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 1 uur geleden zei Arezo: Na 2.5 jaar hier een unieke gebeurtenis, ik snap een grap niet. En nu moet ik bij kwetsbaar opstellen en om verduidelijking vragen. Als je weet dat je de mindere ploeg bent maar toch gaat aanvallen is het Kamikaze voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 1 uur geleden zei sennid: Als je weet dat je de mindere ploeg bent maar toch gaat aanvallen is het Kamikaze voetbal Maar wat heb ik daarmee te maken?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 2 uur geleden zei Arezo: Maar wat heb ik daarmee te maken?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 3 uur geleden zei Arezo: Maar wat heb ik daarmee te maken?! Ik snap hem ook niet kameraad. Laat maar gaan die gasten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 46 minuten geleden zei Kyrill: Ik word letterlijk in die foto vermeld vriend 😄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 39 minuten geleden zei Arezo: Ik word letterlijk in die foto vermeld vriend 😄 Dat weet ik vriend maar jij blijft volhouden je de grap niet snapt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 10 uur geleden zei Arezo: Maar wat heb ik daarmee te maken?! oohhhhhh helemaal gemist die andere foto My bad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 september 2023 Share Geplaatst 23 september 2023 Je kan er bijna vergif op in nemen. Guus Til die tegen een bal aan loopt en scoort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 september 2023 Share Geplaatst 23 september 2023 Lozano nog veel foute keuzes en pseudoverdedigen, ondanks zijn goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 17 uur geleden zei MetalMichael: Lozano nog veel foute keuzes en pseudoverdedigen, ondanks zijn goal. Is ook wel typisch Lozano toch. Heel ijverig altijd, maar veel mislukt of draaft te lang door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Nog een maand wachten, potverdorie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Matejaaaaaaaaaaaaa Eerste speler waar ik fan van was als klein kind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Wat een spits was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 7 uur geleden zei Thierryvane: Matejaaaaaaaaaaaaa Eerste speler waar ik fan van was als klein kind. Kezman de goat Geniale spits. Herinner mij zijn lob/stift goal tegen ADO nog, alsof het gisteren was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 (bewerkt) 9 uur geleden zei Thierryvane: Matejaaaaaaaaaaaaa Eerste speler waar ik fan van was als klein kind. En dan voor Ajax worden. Minpunten hoor Thierry. Ondanks dat we onze liefde voor Mateja delen Trouwens.. Genee als commentator 26 september 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Ben benieuwd. Geen Schouten vandaag. Saibari in een wat meer controlerende rol. Beetje dunnetjes toch wel hoor op die positie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 22 uur geleden zei Michaelinho*: En dan voor Ajax worden. Minpunten hoor Thierry. Ondanks dat we onze liefde voor Mateja delen Trouwens.. Genee als commentator Genee als commentator herinner ik mij vooral het commentaar bij de dubbele blunder van Lodewijks. Dat commentaar is zo tenenkrommend geforceerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Wat een geile voorzet weer van Teze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Kunnen we Luuk de Jong ondertussen al één van de beste koppers allertijden noemen in het voetbal? Ik vraag me af hoe zijn statistieken zich verhouding ten opzichte van andere goede koppers uit heden en verleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Beetje stroef, maar gelukkig op voorsprong. Bij Lozano wil ook nog niet echt veel lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 51 minuten geleden zei neva: Wat een geile voorzet weer van Teze. RT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten