neva Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Vraag me alleen af - zeker na gisteren - waarom Til nog altijd in Eindhoven speelt. Wij ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 En Ramalho dan? Waarom is die nog niet verkocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 1 uur geleden zei delichris: En Ramalho dan? Waarom is die nog niet verkocht? Omdat niemand hem wil hebben? Schijnt 2 miljoen per jaar te verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 6 minuten geleden zei neva: Omdat niemand hem wil hebben? Schijnt 2 miljoen per jaar te verdienen. Damm dan wil ik ook wel bij PSV spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 32 minuten geleden zei delichris: Damm dan wil ik ook wel bij PSV spelen Tonnetje is ook goed. Ga ik zelfs voor op de tribune zitten. Jarenlang zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 24 minuten geleden zei himan: Tonnetje is ook goed. Ga ik zelfs voor op de tribune zitten. Jarenlang zelfs. Ik moet aan mijn pensioen denken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 2 uur geleden zei delichris: Ik moet aan mijn pensioen denken Ik Saoedi Arabië zoeken ze kelderklasse spelers voor 16k in de maand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 1 uur geleden zei Djurovski: Ik Saoedi Arabië zoeken ze kelderklasse spelers voor 16k in de maand. Ook niet verkeerd hahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 7 uur geleden zei delichris: En Ramalho dan? Waarom is die nog niet verkocht? 5 uur geleden zei neva: Omdat niemand hem wil hebben? Schijnt 2 miljoen per jaar te verdienen. Ramalho zal wel een Marcelo’tje pullen. Die laatste kon er bij ons ook geen pepernoot van om het bij Lyon vervolgens best aardig te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Ramalho is uiteindelijk ook geen koekebakker maar hij heeft gewoon elke wedstrijd 2-3 momentjes die levensgevaarlijk zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 Zouden jullie als je Peter was(Bosz , niet @neva ook neva hahaha) Ricardo Pepi in basis zetten en Lukinho rusten een duel in de ED voor of na een CL duel? Of zou Luuk wel trekken 2-3 wedstrijden in 6-8 dagen ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 Als ik Peter was zou ik Jason van Duiven opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 24 minuten geleden zei Arezo: Als ik Peter was zou ik Jason van Duiven opstellen. En dan die 16 miljoen ofzo voor Pepi door de wc spoelen terwijl je pepi pepsi cola drinkt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 september 2023 Share Geplaatst 9 september 2023 8 uur geleden zei Kyrill: Zouden jullie als je Peter was(Bosz , niet @neva ook neva hahaha) Ricardo Pepi in basis zetten en Lukinho rusten een duel in de ED voor of na een CL duel? Of zou Luuk wel trekken 2-3 wedstrijden in 6-8 dagen ofzo? Dat hangt van veel meer factoren af dan alleen de evt. fitheid van Luuk. Een andere grote factor lijkt me de vorm en inzet van Pepi op de trainingen. En daarnaast of het (frequenter) wisselen van Luuk (zijn aanvoerder) de dynamiek van zijn inmiddels toch redelijk vaste 11 niet teveel verstoord. Incidenteel kun je Pepi uiteraard best brengen, maar ik denk niet dat er op dit moment al reden is voor Bosz om Luuk per definitie te wisselen na een CL pot. Die maakt tot op heden een hele fitte indruk. Maar los van bovenstaande kun je er vanuit gaan dat Pepi echt wel wat wedstrijden gaat starten. Tegen RKC, Almere etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 september 2023 Share Geplaatst 9 september 2023 22 uur geleden zei Kyrill: Zouden jullie als je Peter was(Bosz , niet @neva ook neva hahaha) Ricardo Pepi in basis zetten en Lukinho rusten een duel in de ED voor of na een CL duel? Of zou Luuk wel trekken 2-3 wedstrijden in 6-8 dagen ofzo? Wat las ik zojuist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 september 2023 Share Geplaatst 9 september 2023 12 minuten geleden zei cimbomcu: Wat las ik zojuist Spoiler Neva zijn voornaam is ook Peter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 september 2023 Share Geplaatst 9 september 2023 Het zou gek zijn na zo'n post van je als dat niet zo was, maar ik vond de toevoeging een beetje vreemd en overbodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 september 2023 Share Geplaatst 9 september 2023 Nee, Peter heet Marcel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 9 september 2023 Share Geplaatst 9 september 2023 2 uur geleden zei Arezo: Nee, Peter heet Marcel. Alleen tot 22:00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 Zo. Die gaat komend weekend weer de eredivisie heet maken. 🔥 @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 Zojuist zei Dansmeister: Zo. Die gaat komend weekend weer de eredivisie heet maken. 🔥 @Thierryvane Staat al de hele ochtend op repeat. "Lastpak voor een reden!" Wat zag ik hem graag bij Ajax, pffff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 We moeten af van dat geframe Thier, zolang Bergwijn onder contract staat is het super overbodig om Noa Lang te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 Aha, geframe. Nee laten we een onbekende Portugees voor 14 miljoen (oplopend tot 19) halen. Nah. Geef mij maar Noa Lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 1 minuut geleden zei Thierryvane: Aha, geframe. Nee laten we een onbekende Portugees voor 14 miljoen (oplopend tot 19) halen. Nah. Geef mij maar Noa Lang. Is niet echt te vergelijken toch. Forbs kun je makkelijk laten banken. Jij weet zelf ook wel dat je Noa Lang niet als back up optie kan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 Ik had de miljoentjes in ieder geval iets anders besteed. Bergwijn/Lang kunnen prima op 10. Goed: discussie misschien beter voor in het Ajax-topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten