Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Kyrill:

Zouden jullie als je Peter was(Bosz , niet @neva ook neva hahaha) Ricardo Pepi in basis zetten en Lukinho rusten een duel in de ED voor of na een CL duel? Of zou Luuk wel trekken 2-3 wedstrijden in 6-8 dagen ofzo?

Dat hangt van veel meer factoren af dan alleen de evt. fitheid van Luuk. Een andere grote factor lijkt me de vorm en inzet van Pepi op de trainingen. En daarnaast of het (frequenter) wisselen van Luuk (zijn aanvoerder) de dynamiek van zijn inmiddels toch redelijk vaste 11 niet teveel verstoord. Incidenteel kun je Pepi uiteraard best brengen, maar ik denk niet dat er op dit moment al reden is voor Bosz om Luuk per definitie te wisselen na een CL pot. Die maakt tot op heden een hele fitte indruk.

Maar los van bovenstaande kun je er vanuit gaan dat Pepi echt wel wat wedstrijden gaat starten. Tegen RKC, Almere etc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Aha, geframe. Nee laten we een onbekende Portugees voor 14 miljoen (oplopend tot 19) halen. Nah. Geef mij maar Noa Lang.

Is niet echt te vergelijken toch. Forbs kun je makkelijk laten banken. Jij weet zelf ook wel dat je Noa Lang niet als back up optie kan halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites