Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Michaelinho*:

Het is voor mij vooral de cocktail van verschillende factoren die Bosz geen uitgelezen favoriet maakt. Er zijn veel slechtere keuzes, dus het voordeel van de twijfel heeft hij. 

De resultaten die je noemt kloppen wel, maar als tegenargument kan je dan wel weer aandragen dat het bijna nooit langer dan een jaar geduurd heeft. Bij Leverkusen wilden ze hem in het 2e seizoen eigenlijk ook al lozen, maar toen hadden ze nog een kleine opleving. 

En ik blijf erbij dat PSV niet de spelers heeft die passen bij zijn speelstijl. Dan krijg je eigenlijk dezelfde situatie als met Schmidt. Je weet ongeveer hoe hij wil spelen, maar vervolgens heb je niet de benodigde spelers. Mag toch hopen dat we niet al te idioot gaan doen qua transferbedragen. 

Achter al die argumenten kan ik me goed scharen, ik wilde alleen maar reageren op het 'wint geen prijzen'-argument. Voor de rest sla je denk ik de spijker op z'n kop. Dat zal ook de reden zijn dat Ajax of PSV hem niet al lang en breed voor jaren heeft vastgelegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Michaelinho*:

Toch word ik van Bosz ook helemaal niet zo enthousiast. Leuk hoor dat voetbal van hem, maar welke grote resultaten/prijzen heeft dat precies opgeleverd? (Behalve die verloren finale dan)

Daarbij hebben we ook helemaal niet de juiste spelers voor zijn speelstijl. Achterin al helemaal niet. 

Ik zou zelf helemaal niet tegen Cocu zijn eigenlijk. Rustige vent, stabiel en kent de club goed. Dat stabiele hebben we nu juist nodig. Kampioen zie ik ons de komende jaren toch niet direct worden, dus dan liever een coach die realistisch voetbal speelt op resultaat. 

Meh dit zou precies weer dat ambitieloze zijn wat al jaren heerst bij PSV, met spelers als een Gakpo/Madueke en op dit moment Xavi Simons moet je gewoon tot de laatste speelronde meedoen voor de titel imo.

Waarin is Cocu nu echt beter geworden sinds zijn vertrek bij PSV? Want laten we eerlijk zijn, die titels kun je niet op het conto van Cocu z'n kwaliteiten schrijven, maar gewoon op de erbarmelijke staat van de Eredivisie in die jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Ik vermoed dat het gaat tussen Bosz, Jans en Cocu. Ron Jans lijkt me ook wel een goede trainer voor PSV.

De druk van een echte topclub past helemaal niet bij Jans. De reden voor zijn vertrek bij Twenten was toch ook vooral omdat hij meer privé tijd wilde? Dan lijkt me PSV alles behalve een logische keuze. 

@joostmakaay Maar die ‘met Xavi Simons’ is wat mij betreft wel een hele grote maar. De nieuwe trainer is daar een belangrijke factor in. Maar als we de geruchten moeten geloven is Arsenal inmiddels ook in de markt. Toch een zeer interessante club voor hem denk ik.

Cocu heeft na PSV geen grote dingen gepresteerd, maar net als Frank de Boer ook voor totaal verkeerde clubs gekozen. Fenerbahce kon alleen maar fout gaan en aan Derby viel ook geen eer te behalen. Ook na hem is dat bergafwaarts gegaan.

@Vitesse88 Hoe kijk jij naar Cocu? En de mede Vitesse supporters? Naar mijn idee begon het moeizaam met een vrij abominabele selectie op wat uitschieters na (Manhoef). Ze stonden er lang dramatisch voor maar zijn uiteindelijk toch nog knap 10e geworden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Michaelinho*:

@joostmakaay Maar die ‘met Xavi Simons’ is wat mij betreft wel een hele grote maar. De nieuwe trainer is daar een belangrijke factor in. Maar als we de geruchten moeten geloven is Arsenal inmiddels ook in de markt. Toch een zeer interessante club voor hem denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Michaelinho*:

@Vitesse88 Hoe kijk jij naar Cocu? En de mede Vitesse supporters? Naar mijn idee begon het moeizaam met een vrij abominabele selectie op wat uitschieters na (Manhoef). Ze stonden er lang dramatisch voor maar zijn uiteindelijk toch nog knap 10e geworden. 

Prima uithangbord voor de club. Ik heb wel m’n twijfels bij z’n gemaakte keuzes (wissels, basisopstelling) maar wat je zegt; de selectie was natuurlijk vrij

bedroevend. Denk dat Cocu wel goed ligt bij de supporters en vooral hoopt iedereen dat hij het volgend jaar beter gaat doen met een betere selectie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Peter Bosz op pole position. Zal dan denk ik een kwestie van tijd zijn? 

Ben vooral benieuwd wat voor plannen ze dan hebben met de selectie. Anders voorzie ik een Schmidt scenario..

Ben ik ook heel benieuwd naar inderdaad, juist met Bosz zou je een Guti/en of Sangaré sowieso willen behouden.

Mag wel hopen dat spelers zoals Mwene/Ramalho direct mogen verkassen nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei joostmakaay:

Ben ik ook heel benieuwd naar inderdaad, juist met Bosz zou je een Guti/en of Sangaré sowieso willen behouden.

Mag wel hopen dat spelers zoals Mwene/Ramalho direct mogen verkassen nu.

Je zult de hele defensie moet vervangen zo ongeveer. Bij Bosz speelt de defensie met 40-60 meter in de rug. Dat kan er geen een die we nu hebben. Teze wellicht met zijn snelheid, maar die is dan voetballend weer te matig. 

Sangaré mag van mij gewoon weg. Guti zou ik dan liever behouden. Guti-Veerman werkte ook beter. Maar dat hangt ook af van hoe Bosz z’n middenveld wil laten spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

Je zult de hele defensie moet vervangen zo ongeveer. Bij Bosz speelt de defensie met 40-60 meter in de rug. Dat kan er geen een die we nu hebben. Teze wellicht met zijn snelheid, maar die is dan voetballend weer te matig. 

Sangaré mag van mij gewoon weg. Guti zou ik dan liever behouden. Guti-Veerman werkte ook beter. Maar dat hangt ook af van hoe Bosz z’n middenveld wil laten spelen.

Heb z'n vermoeden dat ze bij 20-25m ook overstag zullen gaan, en je kunt er donder op zeggen dat hij bij z'n nieuwe club uit gaat blinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-6-2023 om 16:57 zei neva:

Die was gruwelijk. Gouden accenten. Perfect jubileumshirt. Dit lijkt me meer een Twente shirt of Heerenveen uit ofzo.

Wel benieuwd naar Bosz. Had liever een ander gehad. Maar weet ook niet wie 

Lees dat er ook interesse is in Summerville. Moeten ze niet aan beginnen. Overschatte arrogante kwal gaat voor problemen binnen de selectie zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Lijkt bijna rond te zijn. Hou toch wel m’n hart vast voor de transferperiode die gaat volgen..

Heb er oprecht zin in. Ben alleen moe aan het worden van al die zelf benoemde prominenten die over club cultuur en dna blijven zeuren. 

2 minuten geleden zei Chiemel:

Gefeliciteerd met Bosz, gaan jullie in ieder geval aantrekkelijk voetbal zien. Zou hij Luuk nog willen opstellen?

Liever niet eigenlijk. Voetballend is hij gewoon zwak. Echter als je vanuit de flanken een fatsoenlijke voorzet kunt krijgen zie ik hem er weer genoeg inkoppen hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites