Michaelinho* Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 3 uur geleden zei The Saint: Ik heb echt totaal geen idee wat ik hier van moet vinden Ik heb dus een beetje hetzelfde. Vond het bij AZ altijd een beetje een lulletje. 3 uur geleden zei LouisPSV: Kan hij linksbuiten spelen? Slechter dan El Ghazi, Bakayoko en Vertessen zal hij het niet doen gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Op 25-1-2023 om 11:36 zei The Saint: Dat kan hij niet want hij baseert zijn mening op een gezichtsuitdrukking Kun je niet lezen? Heb volgens mij al aangegeven reactie op medespelers wanneer hij bal niet krijgt of reactie na de wissel, of het aanstellerige gedrag waarmee hij een penalty versierde tegen RKC. Hoeveel wil je er precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 Xavi Simons vind ik nou echt een geweldenaar. Elk duel, elke wedstrijd 100% geven. Zal iedereen eens moeten doen. Hij stelt zich wel regelmatig wat aan maarja, dat hebben vrij veel voetballers he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 Voor iemand die op jonge leeftijd naar het buitenland is gegaan had het ook een pisventje kunnen zijn die er de kantjes vanaf loopt maar dat is hij zeker niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 10 minuten geleden zei Erwin.: Voor iemand die op jonge leeftijd naar het buitenland is gegaan had het ook een pisventje kunnen zijn die er de kantjes vanaf loopt maar dat is hij zeker niet. Tot op heden eigenlijk het enige echte lichtpuntje dit seizoen. Jammer dat die in de zomer waarschijnlijk vertrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 Volgens mij klaagt niemand over zijn kwaliteiten of winnaarsmentaliteit. Kun je natuurlijk wel vervelende trekjes aan hebben. Ik kon genieten van Antony en die had ook dat winnaarsmentaliteit en die werkte ook hard en deed er alles aan om te winnen. Maar kan mij ook heel goed voorstellen dat hij bij veel andere supporters de bloed uit je nagels haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 56 minuten geleden zei cimbomcu: Volgens mij klaagt niemand over zijn kwaliteiten of winnaarsmentaliteit. Kun je natuurlijk wel vervelende trekjes aan hebben. Ik kon genieten van Antony en die had ook dat winnaarsmentaliteit en die werkte ook hard en deed er alles aan om te winnen. Maar kan mij ook heel goed voorstellen dat hij bij veel andere supporters de bloed uit je nagels haalt. Kortom, wij vonden Anthony allemaal een galbak en jij bent niet zo’n fan van Xavi z’n maniertjes. Prima toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 januari 2023 Share Geplaatst 28 januari 2023 Vertessen waarschijnlijk verhuurd aan Union St. Gillis. Oppegard waarschijnlijk naar Go Ahead. Hopelijk keert Vertessen nooit meer terug en kan Oppegard lekker wat minuutjes maken. Al zal die ook nooit goed genoeg worden voor PSV 1 denk ik. Spoeling wel lekker dun voorin als er niemand meer bij komt (Maar alles beter dan Vertessen.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 28 januari 2023 Share Geplaatst 28 januari 2023 5 minuten geleden zei Michaelinho*: Vertessen waarschijnlijk verhuurd aan Union St. Gillis. Oppegard waarschijnlijk naar Go Ahead. Hopelijk keert Vertessen nooit meer terug en kan Oppegard lekker wat minuutjes maken. Al zal die ook nooit goed genoeg worden voor PSV 1 denk ik. Spoeling wel lekker dun voorin als er niemand meer bij komt (Maar alles beter dan Vertessen.) Ik ben heel benieuwd wat Vertessen kan laten zien bij Union. Zou me niks verbazen als hij daar goed tot zijn recht gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 januari 2023 Share Geplaatst 28 januari 2023 Zie het in de toekomst mogelijk nog wel goed komen met hem. Is wel een echte 442 spits eigenlijk, want als pure afmaker komt hij echt heel erg veel te kort en z'n techniek is te matig om echt als buitenspeler te spelen. Maar die snelheid, dat is wel een wapen hoor. Heel benieuwd naar vandaag, wel weer apart dat ze dan zo'n Silva mogelijk vanaf de flank laten spelen. Zou lekker 442 gaan voetballen vandaag. Benitez Teze - Branthwaite - Obispo - Max Guti - Sangaré Xavi - Veerman Silva - De Jong Met Xavi zwervend richting de rechterflank en Max wat hoger op links. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 28 januari 2023 Share Geplaatst 28 januari 2023 31 minuten geleden zei neva: Zie het in de toekomst mogelijk nog wel goed komen met hem. Is wel een echte 442 spits eigenlijk, want als pure afmaker komt hij echt heel erg veel te kort en z'n techniek is te matig om echt als buitenspeler te spelen. Maar die snelheid, dat is wel een wapen hoor. Ja, zie hem ook als een spits in een twee spitsen systeem en Union speelt 3-5-2. Fabio Silva is denk ik ook het beste in een 2 spitsen systeem trouwens, maar weet niet of het een match zal zijn met Luuk De Jong. Kunnen mekaar wel in de weg lopen. Als het toch klikt wel een mooi duo, want Silva is snel en heeft (vaak) een goede afwerking (gewoon simpel keihard binnen schieten). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 januari 2023 Share Geplaatst 28 januari 2023 Zo te zien gaan we weer lekker tot deadline-day wachten en krijgen we dan Hendrix/Kerk op huurbasis en hadden we Sarr van Heerenveen bijna gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 28 januari 2023 Share Geplaatst 28 januari 2023 Ik hoop enorm, misschien teveel, en hoop is uitgestelde teleurstelling, dat zowel Januzaj als Elanga naar PSV komen. Januzaj definitief, want hij wilt graag ivm familie in België. Elanga huren, want hij is beter dan Saibari en Bakayoko. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 januari 2023 Share Geplaatst 28 januari 2023 Best een prima begin zowaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 januari 2023 Share Geplaatst 28 januari 2023 2 uur geleden zei Erwin.: Best een prima begin zowaar Na het eerste half uur was t weer de gebruikelijke bagger. Met als enige positieve verschil dat we de drie punten over de streep hebben getrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 28 januari 2023 Share Geplaatst 28 januari 2023 Winst is winst. Maar niet vragen hoe. Sodeju. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 PSV all-in voor Thorgan Hazard. Dat zou ik wel een hele mooie stunt vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 1 uur geleden zei The Saint: PSV all-in voor Thorgan Hazard. Dat zou ik wel een hele mooie stunt vinden. Lekker blessuregevoelig wel. Speelt bij Dortmund mede om die reden meer niet dan wel. Zou qua kwaliteiten wel goed genoeg voor de eredivisie moeten zijn. Doet wel alles binnen door. Dus Luuk zal er weinig aan hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Oh dacht hij gewoon derde/vierde keus was. Dat naar binnen trekken deed Gakpo natuurlijk ook altijd wel. Als die voorzet maar goed is. Luuk is op werk ethiek na nu vrij nutteloos. Zie alleen geen lange termijn visie met deze huurdeals. Uiteindelijk zal er toch echt iets gekocht moeten worden op dat gat op te vullen. Bakayoko en Saibari zijn gewoon te licht om al mee te kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 4 uur geleden zei The Saint: Oh dacht hij gewoon derde/vierde keus was. Dat naar binnen trekken deed Gakpo natuurlijk ook altijd wel. Als die voorzet maar goed is. Luuk is op werk ethiek na nu vrij nutteloos. Zie alleen geen lange termijn visie met deze huurdeals. Uiteindelijk zal er toch echt iets gekocht moeten worden op dat gat op te vullen. Bakayoko en Saibari zijn gewoon te licht om al mee te kunnen. Is nooit een echte onomstreden vaste waarde geworden mede door de vele blessures. Uiteraard hebben ze ook vrij veel opties nu. Eens vwb de visie. Het voelt nu ook echt als paniekvoetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Dus Max op weg naar de uitgang en van Aanholt op de weg naar de ingang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 21 minuten geleden zei delichris: Dus Max op weg naar de uitgang en van Aanholt op de weg naar de ingang. Hier moet je als PSV-fan behoorlijk beroerd van worden. Van Aanholt, 2017 belde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 (bewerkt) Van Aanholt schijnt het niet zo goed te doen bij Galataseray. En weer waarschijnlijk een huur transfer. Weet niet of we er op vooruit gaan nu. Vind het toch wel zonde dat we nu alles links en rechts proberen te huren, het lijkt wel of het bestuur totaal geen plan had voor het verkopen van spelers als Noni en Cody. Lekker wachten tot de transferdeadline en dan maar lukraak iemand huren en maar hopen dat het goed komt. 30 januari 2023 bewerkt door LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Of we proberen nu met goedkope huur alles te redden wat er te redden valt, waarna er in de zomer met eventuele CL miljoenen extra/meer mogelijk is. Met Max en Bruma zijn er genoeg dure krachten weggevallen. Madueke en Gakpo zouden ook niet weinig salaris gekregen hebben. Gebrands en co hebben er een potje van gemaakt, vooral financieel. Brands en co moeten deze financiële bende nu oplossen. Volgens mij zijn ze daar goed mee bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Volgens L'Equipe zou PSG interesse hebben in Bakayoko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten