Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kelvin:

Gebrek aan scorend vermogen op het middenveld oplossen door je spits op het middenveld te zetten. 

Pereiro maakte op die plek anders tien doelpunten tot na de winter, dus snap niet zo goed waarom dat nodig was.

Edit: En het was niet dat Lozano/Steve/L. de Jong er zelf weinig maakte natuurlijk ;c 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Sophomore:

Pereiro maakte op die plek anders tien doelpunten tot na de winter, dus snap niet zo goed waarom dat nodig was.

Edit: En het was niet dat Lozano/Steve/L. de Jong er zelf weinig maakte natuurlijk ;c 

Het probleem is dat Pereiro verder bijna niks bijdroeg aan dit PSV. Technisch bracht hij gewoon niet veel, ondanks zijn capaciteiten daar voor, en verdedigend is hij sowieso niet veel waard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Skkky50:

Denk dat komend seizoen een middenveld met Sadilek, Guti en Ihattaren hoop biedt. Van Hendrix en Pereiro moet men echt af.

Ik vind dat PSV een hoger niveau moet nastreven. Sadilek is echt niet goed genoeg voor een basisplek. Leuk dat hij wat gif brengt, maar daar is ook alles mee gezegd. Guti moet de kans krijgen maar dat is ook geen zekerheidje. Pereiro zal wel vertrekken en hopelijk Hendrix ook. Dan moet er een nieuwe middenvelder komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Sophomore:

Hadden we niet vrij recent een middenveld van Guardado, Pröpper en Van Ginkel? Daar kunnen wij op dit moment enkel van dromen natuurlijk.

Dit ja, jammer dat Chelsea een transferban krijgt en de kans dat Van Ginkel vertrekt nog kleiner is,  maar zou die man er erg graag bij hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Dysproz:

Telegraaf is ook weer lekker bezig. In ieder geval goed dat PSV meteen duidelijkheid brengt.

Tja nare krant hoor, maar als Ajax daadwerkelijk geïnteresseerd is kunnen ze dit gewoon schrijven. Dat verdere stoken was wel heel onnodig. Dat PSV hem ook niet gaat verkopen wist je natuurlijk voor hun statement gelijk al. Net als dat Ajax geen 35 miljoen voor hem gaat betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Regis:

Tja nare krant hoor, maar als Ajax daadwerkelijk geïnteresseerd is kunnen ze dit gewoon schrijven. Dat verdere stoken was wel heel onnodig. Dat PSV hem ook niet gaat verkopen wist je natuurlijk voor hun statement gelijk al. Net als dat Ajax geen 35 miljoen voor hem gaat betalen.

Tuurlijk mogen ze dat schrijven als er interesse is. Heb het meer over Driessen die zegt dat er geen weg meer terug is en dat de kans heel groot is dat hij naar Ajax vertrekt en dat van Bommel hem maar niet meer op moet stellen in de laatste wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-5-2019 om 22:05 zei Dysproz:

Ik vind dat PSV een hoger niveau moet nastreven. Sadilek is echt niet goed genoeg voor een basisplek. Leuk dat hij wat gif brengt, maar daar is ook alles mee gezegd. Guti moet de kans krijgen maar dat is ook geen zekerheidje. Pereiro zal wel vertrekken en hopelijk Hendrix ook. Dan moet er een nieuwe middenvelder komen.

Ik zie eigenlijk wel liever Sadilek dan Hendrix.

Wil straks nog een soort seizoensoverzicht uittypen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het niet eens zo heel vreemd. Ofjah dat vind ik wel, maar het is in het hedendaagse voetbal niet zo heel vreemd. Veel clubs hebben moeite om een reserve spits aan te trekken die zonder morren op de bank gaat zitten. Komt vooral omdat veel teams met slechts één spits spelen tegenwoordig.

Kijk naar Llorente, Kevin Prince Boateng, Paco Alcacer, Sandro Wagner, Choupo-Moting, Giroud (al vind ik hem meer dan een backup) etc. Allemaal gehaald als reserve spitsen die je niet (meer) bij topclubs had verwacht, maar er toch zitten/zaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Dysproz:

Ja leuk maar Luuk zit niet op het niveau van die spitsen. 

Is hij echt zoveel slechter dan een Choupo-Moting, Llorente of een Wagner?  Wanneer je de De Jong in zijn kracht gebruikt, heb je gewoon een prima aanspeelpunt voorin, die in de zestien ook een doelpuntje kan meepikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Is hij echt zoveel slechter dan een Choupo-Moting, Llorente of een Wagner?  Wanneer je de De Jong in zijn kracht gebruikt, heb je gewoon een prima aanspeelpunt voorin, die in de zestien ook een doelpuntje kan meepikken.

Ik vind hem zeker slechter dan die namen ja. Vind het ook geen prima aanspeelpunt. Koppend heel sterk en daar blijft het wel bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door de overwinning van Chelsea in de EL-finale is er ook bekend tegen wie PSV moet beginnen in de CL-voorronde van komend seizoen. Is niet gunstig dat Chelsea heeft gewonnen, want nu zal er begonnen worden tegen FC Basel of Olympiacos Piraeus. Mochten ze die winnen krijg je het wel makkelijke met Club Brugge, FK Krasnodar, Istanbul Basaksehir of LASK Linz. Laatste voorronde vervolgens tegen FC Porto of Dinamo Kiev (als die doorkomen natuurlijk).

Lijkt me op het eerste oog niet een makkelijke route.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Rossi:

PSV in normale doen hoort beide opties gewoon te verslaan.

Al weten we wel dat welke Nederlandse club dan ook in de voorrondes vaak nog niet in normale doen is.

Als Arsenal had gewonnen had je de 1e wedstrijd al Basaksehir of Linza gehad meen ik, alleen dan was een latere ronde weer moeilijker.

Ik hoop vooral dat de selectie in ieder geval op orde is als we weer beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat laatste is vaak een probleem inderdaad.

Zie voorlopig bij PSV, Feyenoord en AZ nog geen versterkingen, dus ben benieuwd wanneer die gepresenteerd gaan worden...denk dat alle clubs namelijk wel spelers gaan kwijtraken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang je geen acties hebt zoals AZ, Friday, zie ik wel mogelijkheden. PSV is toch gewoon sterker dan de nu mogelijke tegenstanders, in zo'n laatste voorronde las ik Porto als mogelijkheden? Dat wordt lastiger maar zeker niet onmogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bas Dost moet vertrekken bij Sporting Lissabon, omdat de club veel schulden heeft. Zou wel iets voor PSV kunnen zijn denk ik, mocht Luuk de Jong inderdaad vertrekken. Zou 10 tot 15 miljoen moeten kosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites