Erwin. Geplaatst 28 mei 2018 Share Geplaatst 28 mei 2018 Bij Jong vond ik die Zweedse spits niet slecht, Lundqvist. Malen zal toch ook een serieuze kans gaan krijgen? Verder is de spoeling relatief dun, ja. Als je het over voorin hebt, zijn er nog genoeg andere die hopelijk minuten mogen gaan maken. Gudmundsson(Beter nog verhuren, want hij heeft veel speeltijd nodig op een hoger niveau dan Jupiler), Gakpo, Lundqvist (meer middenveld), Laursen. En natuurlijk ook Mauro nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 mei 2018 Share Geplaatst 28 mei 2018 Als je het over voorin hebt, zijn er nog genoeg andere die hopelijk minuten mogen gaan maken. Gudmundsson(Beter nog verhuren, want hij heeft veel speeltijd nodig op een hoger niveau dan Jupiler), Gakpo, Lundqvist (meer middenveld), Laursen. En natuurlijk ook Mauro nog. Ik heb het idee dat Cocu iets tegen Gudmundsson heeft, anders snap ik niet waarom die jongen nooit mag opdraven. Gakpo ben ik minder van gecharmeerd, dat vind ik vaak een beetje een dravertje zonder overzicht. Ik heb Lundqvist tegen Fortuna in de spits zien spelen, dat deed 'ie best goed. Als het eigenlijk een middenvelder is, dan vond ik het helemaal netjes wat hij liet zien. Laursen ken ik niet zo en ik dacht Mauro al had aangesloten bij de selectie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2018 Share Geplaatst 28 mei 2018 Lundqvist is tot december geblesseerd geweest en in maart weer. Tien wedstrijdjes bij Jong gespeeld en is twintig jaar. Ga niemand afschrijven, maar die gaat het op deze manier lastig krijgen. Laursen ook wat pech met blessures, maar lijkt aardig op niveau te komen. Speelde op zijn 17e trouwens al wedstrijden (en een doelpunt) voor Brondby, geen onaardig niveau toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 mei 2018 Share Geplaatst 28 mei 2018 Ik heb het idee dat Cocu iets tegen Gudmundsson heeft, anders snap ik niet waarom die jongen nooit mag opdraven. Gakpo ben ik minder van gecharmeerd, dat vind ik vaak een beetje een dravertje zonder overzicht. Ik heb Lundqvist tegen Fortuna in de spits zien spelen, dat deed 'ie best goed. Als het eigenlijk een middenvelder is, dan vond ik het helemaal netjes wat hij liet zien. Laursen ken ik niet zo en ik dacht Mauro al had aangesloten bij de selectie? Ja klopt Lundqvist heeft volgens mij ook genoeg in de spits gespeeld, maar is van nature meer aanvallende middenvelder meen ik. Mauro zit al bij het 1e ja, maar ik hoop wel dat hij meer minuten kan maken. Dat hoeft geen uitgemaakte zaak te zijn als er vervangers komen voor Bergwijn en Lozano (of van Ginkel/Pereiro) als ze vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 28 mei 2018 Share Geplaatst 28 mei 2018 Bij Jong vond ik die Zweedse spits niet slecht, Lundqvist. Malen zal toch ook een serieuze kans gaan krijgen? Verder is de spoeling relatief dun, ja. Lundqvist is inderdaad middenvelder, heeft sporadisch in de spits gespeeld afgelopen seizoen. Maar zoals Soof al zegt, zit hij te sukkelen met blessures. Zit al wel lange tijd bij het eerste, maar vrees dat hij het niet gaat worden. Maar ik doelde op verdedigers, daar is Carolina naast Obispo de enige met nog enige vorm van potentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 mei 2018 Share Geplaatst 28 mei 2018 Da's die jonge back, toch? Die zal nog wat moeten werken aan zijn concentratie dan, die verslapt nogal eens tijdens duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 30 mei 2018 Share Geplaatst 30 mei 2018 Da's die jonge back, toch? Die zal nog wat moeten werken aan zijn concentratie dan, die verslapt nogal eens tijdens duels. Was eerst cv, maar omdat hij daar met Obispo moest concurreren staat hij de laatste twee jaar inderdaad op de back. Kans dat hij echt belangrijk gaat worden lijkt mij ook niet bijzonder groot, maar hij maakt meer kans dan Abels, Van Vlerken of Kardes :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 2 juni 2018 Share Geplaatst 2 juni 2018 Finale Feyenoord - PSV o19 is geeindigd met een vechtpartij. Voor beide clubs vrij schaamtelijk. Jammer ook dat die jongens allemaal direct met k*nker schelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 juni 2018 Share Geplaatst 2 juni 2018 (bewerkt) Finale Feyenoord - PSV o19 is geeindigd met een vechtpartij. Nee hoor, de wedstrijd is na een onderbreking verder/uit gespeeld. Zijn ook maar twee rode kaarten uitgedeeld bij het opstootje (en een tweede gele kaart voor een PSV'er bij een opstootje eerder in de wedstrijd), dus dat valt wel mee. 2 juni 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 3 juni 2018 Share Geplaatst 3 juni 2018 (bewerkt) Supporters het veld op, diverse vuistslagen zijn uitgedeeld door spelers zoals te zien is op beeld. Lekker normaal joh. Ik heb hogere standaarden. Apengedrag is dit. 3 juni 2018 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 juni 2018 Share Geplaatst 9 juni 2018 https://www.ed.nl/dossier-psv/psv-bouwt-van-achteruit-naar-voren-plannen-voor-2018-2019-krijgen-voorzichtig-vorm~a1309598/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web Hier word ik nog best blij van. Al is 1 september nog ver weg natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 9 juni 2018 Share Geplaatst 9 juni 2018 PSV heeft zijn beste transfer al gedaan deze zomer. Het heeft onze teamarts Suzanne Huurman overgenomen. Was wel verbaast om te lezen dat slecht 3 clubs in het Nederlands voetbal een fulltime arts in dienst hebben en dat wij er daar 1 van waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 juni 2018 Share Geplaatst 10 juni 2018 https://www.ed.nl/dossier-psv/psv-bouwt-van-achteruit-naar-voren-plannen-voor-2018-2019-krijgen-voorzichtig-vorm~a1309598/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web Hier word ik nog best blij van. Al is 1 september nog ver weg natuurlijk. Toch word ik in deze tijd niet heel blij van die transfersommen die ze vragen. Isi 6mjn, Arias 10-15 (int TOP rechtsback), LdJ 6-7mjn. Volgens mij zijn dat allemaal spotprijsjes, met name Arias dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 juni 2018 Share Geplaatst 10 juni 2018 Voor zes miljoen breng ik Isimat op de fiets naar elke club in Europa. Arias is een rechtsback uit de Eredivisie spelend voor PSV, niet Ajax. Maar kunt beter wachten tot na het WK. Luuk de Jong is mager ja. Zoveel hebben wij er voor betaald toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 11 juni 2018 Share Geplaatst 11 juni 2018 Lijkt me makkelijker als hij gewoon het vliegtuig pakt. Voor Arias is het bedrag wat laag ja, maar voor Isimat en de Jong gewoon prima. Die zijn echt niet meer waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 13 juni 2018 Share Geplaatst 13 juni 2018 Voetbal International: [h=1]'PSV bereikt akkoord met SC Heerenveen over transfer van Denzel Dumfries[/h] 13 juni 2018 Nadat Voetbal International al eerder berichtte dat PSV en SC Heerenveen een akkoord naderden over de transfer van Denzel Dumfries weet het Eindhovens Dagblad nu te melden dat beide clubs ook daadwerkelijk een akkoord bereikt hebben. PSV Netwerk Dumfries gaat vanaf woensdag in gesprek naar PSV. De verwachting is dat die gesprekken geen problemen gaan opleveren. De rechtsback zal voor ongeveer 5,5 miljoen euro de overstap maken naar Eindhoven. Zullen Dumfries en Angelino ergens volgende week wel definitief worden. En De Jong lijkt voor een verbeterd contract bij PSV te kiezen. Ik meende dat hij al echt heel hoog in het salarishuis zat..weet niet of ik dat zo'n goede move vind. Ik snap dan wel weer dat je bij zijn vertrek niet kan gokken op Lammers of Romero. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 juni 2018 Share Geplaatst 13 juni 2018 (bewerkt) Doe je wel goede zaken zeg, met die 2. Lammers naar Heerenveen dan toch? Ben gecharmeerd van die boy, maar gelijk voor PSV 1 lijkt mij inderdaad ook te vroeg. 13 juni 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 13 juni 2018 Share Geplaatst 13 juni 2018 In ieder geval fijn dat de backposities al vroeg op orde lijken te zijn. Ik mag toch hopen dat ze wel geleerd hebben van die contractverlenging van de Jong 2 jaar geleden. Die fout ga je toch niet nog een keer maken? Weg ermee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 juni 2018 Share Geplaatst 15 juni 2018 Na 2 jaar eindelijk weer eens een linksback (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 juni 2018 Share Geplaatst 15 juni 2018 Maar geen trainer, assistent, technisch directeur en hoofd jeugdopleiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 juni 2018 Share Geplaatst 15 juni 2018 En goeie spits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 juni 2018 Share Geplaatst 16 juni 2018 Ben blij als we een fitte overhouden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 juni 2018 Share Geplaatst 17 juni 2018 Weer 10 miljoen rijker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 juni 2018 Share Geplaatst 20 juni 2018 (bewerkt) Kan Cocu naar Fener nog steeds niet geloven... 20 juni 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 juni 2018 Share Geplaatst 20 juni 2018 Kan Cocu naar Fener nog steeds niet geloven... Wat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten