Niels Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 c5Q6nrZJO_I#t=84 Die schoten :| Dat wist ik eigenlijk niet meer, dat hij zo'n heerlijk schot had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 We zijn er bij vandaag :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Pff had Pereiro hem laten nemen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Die pingels van ons, dit kan echt niet meer hoor ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Pereiro, papi, Pröpper. Allemaal prima. Beschamend en bovendien gevaarlijk tegen een Groningen dat met alle 10 de spelers zich totaal teruggetrokken heeft. Krijg je denk ik niet heel veel kansen tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Tja, 9 vd 10 keer win je hier gewoon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Volgens Livescore had PSV 37 schoten, klopt dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Ach jullie lopen vast weer puntje uit vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 De Jong :< Wat een spits jongens. Genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 De Jong :< Wat een spits jongens. Genieten. Die was echt weer schandalig slecht :r Echt geen meter te veel gelopen ook, laat hij het daar nou net van moeten hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 [tweet]770229562731094016[/tweet] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Lee Nguyen over zijn tijd bij PSV “Een contract tekenen bij PSV was een van de mooiste momenten van mijn leven”, aldus Lee Nguyen. De in de Verenigde Staten geboren Vietnamees speelde twee wedstrijden in de hoofdmacht van PSV. Na een korte stageperiode tekende hij in 2006 een contract voor PSV. Lee kwam speelde daarna nog bij Rangers FC, Hoang Anh Gia Lai, Binh Duong FC en komt nu uit voor New England Revolution. MLS Insider interviewde de Amerikaan over zijn loopbaan, onder andere over PSV. Heldje (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=287142 Wat een triest clubje is het ook he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Psv zou zoiets nooit doen nee. Braafste jochie van de klas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Gaan we het nu ook hier over dit onderwerp hebben? Storm in een glas water, het is namelijk vooral gezichtsverlies voor Ajax (Overmars) zelf mochten deze geruchten op waarheid berusten. Ik vind het moment van het naar buiten brengen ook erg opvallend eigenlijk, net nu de beste speler van Eredivisie moet kiezen tussen Ajax en een aantal andere Europese clubs. Btw, een jaar geleden, diezelfde Marcel Brands: http://www.ad.nl/eredivisie/brands-waarom-zou-psv-zich-niet-kunnen-melden-voor-vilhena-of-boetius~a16a632d/ Ajax mag polsen wie het wil op momenten wanneer zij dat willen (of het handig is, is een tweede), net zoals PSV of welke andere club dan ook. Marcel Brands had deze zaken echter helemaal niet publiekelijk hoeven maken, zelfs niet als hij er om gevraagd wordt. Als je je dan zo politiek correct wil voordoen houd je dit voor jezelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Een groot complot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Gaan we het nu ook hier over dit onderwerp hebben? Storm in een glas water, het is namelijk vooral gezichtsverlies voor Ajax (Overmars) zelf mochten deze geruchten op waarheid berusten. Ik vind het moment van het naar buiten brengen ook erg opvallend eigenlijk, net nu de beste speler van Eredivisie moet kiezen tussen Ajax en een aantal andere Europese clubs. Btw, een jaar geleden, diezelfde Marcel Brands: http://www.ad.nl/eredivisie/brands-waarom-zou-psv-zich-niet-kunnen-melden-voor-vilhena-of-boetius~a16a632d/ Ajax mag polsen wie het wil op momenten wanneer zij dat willen (of het handig is, is een tweede), net zoals PSV of welke andere club dan ook. Marcel Brands had deze zaken echter helemaal niet publiekelijk hoeven maken, zelfs niet als hij er om gevraagd wordt. Als je je dan zo politiek correct wil voordoen houd je dit voor jezelf. Dat is toch iets heel anders dan wat Brands nu zegt. Het gaat erom dat Overmars pas interesse in een speler toont op het moment dat hij een contract gaat ondertekenen. Als wat Brands waar is, dan is het toch fucking raar beleid wat je aan het voeren bent. Is hetzelfde nu dat Ajax Ziyech bijna binnen heeft dat PSV eventjes aan komt kloppen. Als je een speler wilt hebben ga er dan voor, en niet pas wanneer je concurrent de speler bijna binnen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Klopt maar Overmars heeft het al ontkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Klopt maar Overmars heeft het al ontkend. Ja, goh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Ja, goh. Ik snap niet waarom iedereen over Overmars heen valt opeens :cab: Maar Brands roept hier gewoon wat en zonder na te checken oid wordt die compleet afgebrand. Zoals Brandts zegt dat het wel zo is zegt Overmars dat het niet zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Klopt maar Overmars heeft het al ontkend. Daarom zeg ik ook 'als het waar is', maar ik denk niet dat Brands hierover zou liegen? Want ff serieus waarom zou je het risico lopen om hierover te gaan liegen terwijl dat niet nodig is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Ik snap niet waarom iedereen over Overmars heen valt opeens :cab: Maar Brands roept hier gewoon wat en zonder na te checken oid wordt die compleet afgebrand. Zoals Brandts zegt dat het wel zo is zegt Overmars dat het niet zo is. Maar in dit geval geloof je toch eerder Brands op zijn woord dan Overmars? Nouja, jij blijkbaar andersom, maar goed. Natuurlijk ontkent Overmars. Dodelijk om toe te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Ik denk dat het wel heel stom zou zijn van Overmars ja :cab: Daarom kan ik het ook bijna niet geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Ach en wat dan nog als hij het wel gedaan heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Marcel Brands had deze zaken echter helemaal niet publiekelijk hoeven maken, zelfs niet als hij er om gevraagd wordt. Als je je dan zo politiek correct wil voordoen houd je dit voor jezelf. Ik begrijp dit ook niet allemaal. Dit gaat een welles-nietes spel worden met alleen maar verliezers. Ik had liever gehad dat Brands zijn tijd had gestopt in het vastleggen van een goede linksbuiten, daar is al ruim een jaar een gebrek aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten