Erwin. Gepost October 19, 2016 Share Gepost October 19, 2016 Oke je wordt aardig weggespeeld maar hem zo tegen krijgen kan natuurlijk nooit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost October 19, 2016 Share Gepost October 19, 2016 Welja, Willems en Zoet goed bezig. Willems trekt zich gewoon terug en wat Zoet doet is maar de vraag.. Dit wordt een afstraffing als Bayern verder aanzet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost October 19, 2016 Share Gepost October 19, 2016 Dacht dat na die 2-0 dat het klaar was, maar toch goed herpakt in de laatste 10 minuten. Lekker goaltje van Narsingh en ik weet niet of die van Pereiro wel buitenspel was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost October 19, 2016 Share Gepost October 19, 2016 Tja niet teveel woorden meer aan vuil maken, had na een half uur ook zo 4-0 kunnen staan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost October 19, 2016 Share Gepost October 19, 2016 Die grens :-D wat slecht zeg De broertjes waren wederom de slechtste op het veld. Maar ze spelen iig samen he. Narsingh was goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost October 19, 2016 Share Gepost October 19, 2016 Doet nog best veel pijn om zo afgemaakt te worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost October 24, 2016 Share Gepost October 24, 2016 Heuu ingelopen. Thuis gescoord. Top weekend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost October 24, 2016 Share Gepost October 24, 2016 Waarom proberen we niet eens wat anders? Telkens die voorzetten en lange ballen op het hoofd van Luuk. Zet Pereiro eens echt op tien, geen Guardado op zes, Narsingh op rechts, iig één vleugelspeler met zijn goede been op diezelfde flank. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost October 24, 2016 Share Gepost October 24, 2016 Wil je dat er lange ballen worden gespeeld op De Jong of wil je daar juist van af? Neem aan dat laatste, dan zou de optie om Narsingh op rechts te zetten meteen onbegrijpelijk zijn wmb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost October 24, 2016 Share Gepost October 24, 2016 Wil je dat er lange ballen worden gespeeld op De Jong of wil je daar juist van af? Neem aan dat laatste, dan zou de optie om Narsingh op rechts te zetten meteen onbegrijpelijk zijn wmb.   Juist van af, dat staat er toch? 'Telkens x', 'nu eens y doen'. Dat zijn signaal woorden waaruit blijkt dat ik dat bedoel ;c  En ik ben het met je oneens dat Narinsgh op rechts dan onbegrijpelijk is. Achterlijn halen en balletjes terugleggen op de penaltystip waar De Jong/Ramselaar/Pereiro dan staat om de bal in het net te rammen. Dat zijn geen lange hoge voorzetten en geven een veel grotere kans op een doelpunt dan hoge ballen (minstens factor twee zeg ik uit mijn hoofd). Nu krijg je juist meer lange ballen doordat de buitenspelers naar binnen gaan en dan uitdraaiende hoge ballen geven op Luuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost October 25, 2016 Share Gepost October 25, 2016 Wat mij betreft spelen ze vanavond zo  Pasveer - Arias Isimat Moreno Willems - Pröpper Ramselaar Zinchenko - Bergwijn Lammers Pereiro  Guardado heeft rust nodig, Narsingh talent en de Jong heeft misschien ook wel baat bij een keer niet spelen. Overigens vind ik wel dat Lammers er nog niet klaar voor is maar anders heb je weer dat er een speler staat die eigenlijk geen spits is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost October 25, 2016 Share Gepost October 25, 2016 (edited) Slappe hap tot nu toe... Â zit Stevie Wonder in dat busje van de video ref? Â Â Â Â Edited October 25, 2016 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels Gepost October 26, 2016 Share Gepost October 26, 2016 Gaat lekker zeg xD Â Vorige wedstrijden waren vooral echt een gebrek aan zelf niet afmaken, beetje tegenovergestelde van Feyenoord bv. Maar dan moet je niet in een dip raken. Â Overigens wel sneu voor Sparta dat de meeste koppen op internet over PSV gaan. Geef wat mij betreft een dikke vette pluim aan Sparta, super goed gedaan van ze (Y). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost October 26, 2016 Share Gepost October 26, 2016 Hopelijk gaat Cocu nu echt iets veranderen.  Bergwijn - Locadia - Pereiro Ramselaar - Guardado - Pröpper Brenet - Moreno - Isismat/Schwaab - Arias Zoet   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost October 26, 2016 Share Gepost October 26, 2016 Ik denk dat hij vooral tactisch anders moet gaan spelen om meer tot scoren te komen, want dat is het echte probleem. In principe wordt er niet eens heel slecht gespeeld (op gisteren na dan) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost October 27, 2016 Share Gepost October 27, 2016 Het is gewoon een ontzettende blunder geweest om geen aanvaller te halen. Â Als je kijkt naar de selectie van nu. Bruma vind ik niet geweldig maar nog wel een klasse of 2 beter dan Schwaab of Isimat, Jetro ook niet in top vorm. Guardado ook gewoon matig, Propper is geweldig maar lijdt ook onder de malaise, Ramselaar verrast mij wel en S. De Jong tja, hoevaak ik die wel niet heb vervloekt toen die als middenvelder speelde bij Ajax. Aanval is helemaal schrikbarend met heel veel grillige spelers als Bergwijn, Pereiro, Narsingh, Zinchenko, en Locadia. Alle buitenspelers eigenlijk en De Jong is genoeg over gezegd speelt gewoon een matig seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 28, 2016 Share Gepost October 28, 2016 Het is gewoon een ontzettende blunder geweest om geen aanvaller te halen. Ze hebben die Zichenko toch gehaald? En natuurlijk de pech dat Locadia snel geblesseerd raakte. Â Ik denk dat Cocu wellicht ook had verwacht dat Bergwijn verder zou zijn, beetje het Depay pad afhandelen een seizoen invallen en het seizoen erna basis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost October 28, 2016 Share Gepost October 28, 2016 Het is een blunder geweest om met de Jong te verlengen ipv te verkopen. Nu krijg je hem nooit meer weg en zit je ook nog eens met zijn broer. Â Bergwijn is talentvol maar heeft niet zo veel talent als Depay. Er moet in de winter een buitenspeler gehaald worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels Gepost October 28, 2016 Share Gepost October 28, 2016 De Jong functioneerde twee seizoenen prima. Ik vind het te ver gaan om het een blunder te noemen dat je je meest succesvolle spits in 10 jaar niet verkoopt en vervangt. Probleem ligt bij het collectief. Hooguit kan je het voornamelijk Narsingh en Pereiro kwalijk nemen veel te weinig gevaar te stichten. En geef Papi maar eens een maand rust gewoon. Zet Schaars er maar in (oh nee, wacht..). Veel blessurepech komt er nog bij. Â Had dit team exact dezelfde wedstrijden gespeeld in de flow van vorig jaar, dan stonden we nu bovenaan met Feyenoord. Ik kan daar wel doorheen prikken, maar als ik de malaise op psvnetwerk zie kunnen een hoop mensen dat niet. Dikke crisis. Hou op joh. Prima team, missen wel twee goede buitenspelers. De Jong moet ruim voldoen als spits. Al zijn er uiteraard zat betere opties te koop. Niet nodig, laat Lammers maar langzaam groeien. Bovendien: als Cocu echt ontevreden over L De Jong was geweest had hij normaal gesproken Locadia daar ook neer kunnen zetten. Â Voor Locadia hoop ik vooral dat er een keer een leuke club langskomt die het in hem ziet zitten als eerste spits. Leuke ervaring nu opgedaan als linksbuiten, maar dat is hij niet. Eerste spits zal hij dan echt dit jaar moeten worden, maar ik geloof niet zo in 10 jaar spelen voor dezelfde club. Doorgroeien hoort er gewoon bij (uitzonderingen daargelaten). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost October 28, 2016 Share Gepost October 28, 2016 Locadia is vrijwel het hele seizoen al geblesseerd. Is sinds deze week weer mee gaan trainen. Maar als die nu niet de kans krijgt ipv de Jong maakt Cocu zich echt belachelijk. Ik zie het sowieso veel meer zitten in Locadia dan in de Jong. De Jong heeft het idd prima gedaan maar het is voor mij altijd duidelijk geweest dat het een hele beperkte speler is. De afgelopen seizoenen heeft PSV gewoon heel veel kansen gecreëerd en dan is het niet gek dat een spits veel scoort.  Pereiro valt me een beetje tegen. Het is duidelijk dat hij erg goed kan voetballen maar hij is te vaak onzichtbaar. Narsingh wisselt meestal 2 of 3 slechte wedstrijden met 1 goede wedstrijd af. Desondanks vind ik hem wel erg bruikbaar met zijn snelheid.  Zinchenko heb ik overigens nog niet veel van gezien. Maar ik denk niet dat hij basismateriaal is als iedereen fit is. En het lijkt wel of hij 14 jaar is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost October 28, 2016 Share Gepost October 28, 2016 Iedereen schrijft Guardado en de Jong ook een grotere vormcrisis aan dan het eigenlijk is. Qua cijfers kan je zelfs nauwelijks spreken over mindere resultaten. De Jong scoort alleen minder maar heeft wel meer assists, alleen staat een spits er natuurlijk voornamelijk om te scoren. Locadia is in meevoetballen misschien nog wel minder dan de Jong dus of die het beter zou doen weet ik niet. Als er meer gescoord gaat worden kan je ook zo een serie als Feyenoord neerzetten, daar ben ik van overtuigd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost October 28, 2016 Share Gepost October 28, 2016 Ik zie het sowieso veel meer zitten in Locadia dan in de Jong.  Heb al een jaar of drie een weddenschap voor 100 euro staan dat hij dè spits van het Nederlands Elftal gaat worden (discutabel wat 'de spits is', maar basisplaatsen op een eindronde bv.). Nou had ik buiten Janssen gerekend, maar heb er nog steeds vertrouwen in. Hij is de spits die dat hele expected goals model kan ontkrachten, waar men ervan uitgaat dat iedereen ongeveer evengoed kan afronden. Jürgen kan dat veel beter dan de rest namelijk.  Dat er iets moet gebeuren is duidelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost October 28, 2016 Share Gepost October 28, 2016 Ze hebben die Zichenko toch gehaald? En natuurlijk de pech dat Locadia snel geblesseerd raakte. Â Ik denk dat Cocu wellicht ook had verwacht dat Bergwijn verder zou zijn, beetje het Depay pad afhandelen een seizoen invallen en het seizoen erna basis. Â Ja, en moet zo'n jongen het dan gelijk voor je doen? Lijkt mij niet de bedoeling. Locadia is ook geen vleugelspeler natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berinho Gepost October 31, 2016 Share Gepost October 31, 2016 Pereiro in de spits of kort achter luuk. Dat zou ik graag eens zien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost October 31, 2016 Share Gepost October 31, 2016 Vond de Jong erg matig zaterdag. Maar Propper daarentegen, dat blijft genieten. Ik zag hem weer geniale balletjes geven, zo'n verstandige keuze om een transfer te maken naar PSV itt Ginkeltje deed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts