Pino Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 Proficiat met de titel mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 Stevie Bergwijn! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 24 augustus 2016 Share Geplaatst 24 augustus 2016 Nederlaag Ajax in Rusland levert PSV miljoenen op PSV zal met bovengemiddelde belangstelling de verrichtingen van Ajax tegen FK Rostov bekijken. Mochten de Amsterdammers de groepsfase van de Champions League niet bereiken, dan stroomt er drie miljoen euro naar de clubkas van PSV. Naast de start- en winstpremies keert de Europese voetbalbond UEFA namelijk bijna een half miljard uit via de zogenaamde market pool. De verdeling over de Europese landen is gebaseerd op de tv-markten. Hoe hoger de tv-contracten, hoe meer geld een competitie mag verdelen. De Nederlandse deelnemers aan het hoofdtoernooi hebben recht op een miljoen of acht uit deze pot: 65 procent gaat naar de landskampioen, 35 procent naar de vice-kampioen. Wanneer Ajax de groepsfase niet haalt, gaat het Amsterdamse deel naar Eindhoven. PSV is gezien de startpremie (twaalf miljoen) en de revenuen uit de market pool (circa vijf miljoen) verzekerd van zeventien miljoen. Als Ajax faalt in de play-offs van de Champions League, loopt de teller al naar twintig miljoen. In de groepsfase valt vijf ton per punt te verdienen. Bron: VI Is de startpremie recent verhoogd? Ik dacht altijd dat dit rond de 7,5 miljoen lag. Anyway, vol voor Ajax vanavond. Die 3 miljoen extra vind ik minder belangrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 24 augustus 2016 Share Geplaatst 24 augustus 2016 Mwah, ik ben er niet kapot van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 augustus 2016 Share Geplaatst 24 augustus 2016 Ik al tijden niet van onze shirts eerlijk gezegd. Op deze na dan [spoiler=spoiler] Al is het net FC Twente (net zoals we nu op Sparta lijken, dat lichtblauwe tenue op Citeh en dat groene op FC Groningen ;c ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 augustus 2016 Share Geplaatst 24 augustus 2016 Pot 1: Real Madrid Barcelona Leicester Bayern München Juventus Benfica PSG CSKA Moskou Pot 2: Atletico Madrid Borussia Dortmund Arsenal Manchester City Sevilla FC Porto Napoli Bayer Leverkusen Pot 3: FC Basel Tottenham Hotspur Dinamo Kiev Olympique Lyon PSV Sporting Lissabon Club Brugge Borussia Mönchengladbach Pot 4: Celtic AS Monaco Besiktas Legia Warschau Dinamo Zagreb Ludogorets FC Kopenhagen FK Rostov Zeg het maar. Leicester, Napoli, Rostov ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 24 augustus 2016 Share Geplaatst 24 augustus 2016 Ik hoop op Real of Juve, Porto of Bayer en Legia of Kopenhagen. Leuke poule en kansen om door te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 24 augustus 2016 Share Geplaatst 24 augustus 2016 Pot 1: CSKA of Leicester. (en anders Real of Barca) Pot 2: Napoli, Porto, Bayer of Sevilla. Pot 3: PSV Pot 4: Kopenhagen of Celtic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Barca, Napoli, FK Rostov S.V.P. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Passe-partouts zijn besteld, vak BB. Ik hoop op CSKA, Sevilla & Kopenhagen. Sportief gezien volop mogelijkheden + een hele toffe trip naar Sevilla. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Gefeliciteerd met de miljoentjes boys. Hopelijk kunnen jullie ons weer trots maken zoals vorig jaar.:thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Passe-partouts zijn besteld, vak BB. Ik hoop op CSKA, Sevilla & Kopenhagen. Sportief gezien volop mogelijkheden + een hele toffe trip naar Sevilla. (h) Zou je Kopenhagen ook meepakken? Wel lastig qua loting. Rostov is wel een stugge ploeg. Wellicht kun je beter Zagreb treffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathijsloo Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Ludogorets kan je ook makkelijk hebben hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Zou je Kopenhagen ook meepakken? Wel lastig qua loting. Rostov is wel een stugge ploeg. Wellicht kun je beter Zagreb treffen. Nee, Kopenhagen sla ik over haha. Monaco lijkt me ook een vette awaytrip, alleen sportief gezien (een van) de zwaarste uit pot 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Zou je Kopenhagen ook meepakken? Wel lastig qua loting. Rostov is wel een stugge ploeg. Wellicht kun je beter Zagreb treffen. Die zijn nog eventueel om te kopen ook., mocht het nodig zijn! ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 (bewerkt) benieuwd of Ruudje PSV nog een beetje kan helpen voor zover dat nog kan. 'PSV eindhovuuuh' :-D Bayern en atletico dus 25 augustus 2016 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Oh damn :cab: Mooie tegenstanders maar ontiegelijk zwaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Heel zonde dat je niet de groep van Leicester loot, was erg haalbaar geweest. Duimen dat je er niet straks ook nog Monaco bijkrijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Man wat een kut loting. Die lelijke Duitsers, Atletico hebben we vorig jaar al gehad en nog zo'n Russisch ploegje ;e ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baggio Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 6 punten tegen Rostov, 1 tegen Atleitco en je kan zomaar door zijn. Bayern zie ik alles winnen eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Tegen die Russen pak je niet zomaar zes punten hoor. Heel taai ploegje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Rostov is gewoon favoriet voor de eindzege. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baggio Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Tegen die Russen pak je niet zomaar zes punten hoor. Heel taai ploegje. Hopen mag. Maar denk dat het niet zo'n mooi jaar zoals vorig jaar gaat worden. Maarja, vorig jaar dacht ik ook kansloos verhaal dusja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Kansloos. Ergere loting was Barca - City geweest. Nja, erger. Ik denk dat met onze speelstijl ik liever Barca en City gehad zou hebben. Je hebt gewoon 2 vd 4 halve finalisten in je poule zitten, tsja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten