Michaelinho* Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Oh Viaplay denkt dat wij nu naar Van der Gun en Westerveld willen luisteren. Laat godverdomme gewoon dat veld zien man. Mafkezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april 4 uur geleden zei Michaelinho*: @Tim' Voor jou qua resultaat vandaag minder tof, maar Leverkusen . Kan hier als Dortmund fan toch wel echt van genieten hoor Zeker jammer van dit resultaat maar wat is Leverkusen toch een toffe kampioen. Daar ben ik zeker blij mee. 4 uur geleden zei Urbeto: Boete salaris 1 week @Tim'? Of naar het tweede elftal zetten? Lekker weg laten rotten in het tweede elftal en aan het einde van het seizoen afscheid van nemen. Keita is met afstand de meest nutteloze speler die ik ooit bij Werder heb gezien. En ik heb een hoop spelers van een bedenkelijk niveau gezien in de afgelopen jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Hele vette beelden van gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Heb vernomen dat Wirtz nog steeds de weg naar de spelerstunnel aan het zoeken is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Ik moet altijd werken op zondag Fijn dat ze zo mooi,, goed en ruim gewonnen hebben en kampioen zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Hadden ze daar in Leverkusen wel even rekening mee mogen houden @Kyrill. Heb jij weer. Met die beker- en Europacup finales niet op een zondag inplannen aub @Bundesliga @UEFA @Leverkusen. Laatste kwartier was wel genieten gisteren zeg. Beetje Ado- Excelsior vibes, al ging het nu natuurlijk wel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Altijd leuk, wat historie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Als Ten Hag slim is, haalt die Boniface. Wat een spits is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Citaat Zinedine Zidane is nog maar 'één stap verwijderd' van een nieuwe club. Volgens Mundo Deportivo is de succesvolle Fransman dichtbij een akkoord met Bayern München. Volgens de Spaanse krant zouden Julian Nagelsmann en Zidane de belangrijkste kandidaten voor de trainerspositie in München. Nagelsmann kondigde vandaag echter aan dat hij langer bondscoach van Duitsland blijft. Zo ligt de weg open voor Zidane. Hij zou al in gesprek zijn met de clubleiding en een akkoord nadert al. BREAKING!! @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Verstandig dat Julian Nagelsmann niet terug gaat, gezien hoe kut ze hem daar behandeld hebben!! Zizou bij Bayern, prima!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Zidane neemt na dit EK gewoon het stokje over van Deschamps Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 4 uur geleden zei joostmakaay: Zidane neemt na dit EK gewoon het stokje over van Deschamps Mag hopen van niet zeg. Ik zie Zidane veel liever weer bij een club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Leverkusen achter tegen Dortmund in de inmiddels blessuretijd Ontzettend jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 13 minuten geleden zei Rogier.: Leverkusen achter tegen Dortmund in de inmiddels blessuretijd Ontzettend jammer. Dubbelpost is gerechtvaardigd hier. 88e minuut, rode kaart Boniface. 90e minuut, VAR draait kaart terug. 90+7, 1-1 door Stanisic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 7 minuten geleden zei Rogier.: Dubbelpost is gerechtvaardigd hier. 88e minuut, rode kaart Boniface. 90e minuut, VAR draait kaart terug. 90+7, 1-1 door Stanisic. Voetbalban is gerechtvaardigd voor jou, een nederlaag callen voor Leverkusen als wedstrijd nog niet voorbij is in dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Zojuist zei Kelvin: Voetbalban is gerechtvaardigd voor jou, een nederlaag callen voor Leverkusen als wedstrijd nog niet voorbij is in dit seizoen. Dit is nummer 5 in de blessuretijd ofzo? Ongekend inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Van Neverkusen naar Neverlusen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Leverkusen nu achter tegen Stuttgart, dan toch het einde van de ongeslagen reeks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april 10 minuten geleden zei Kelvin: Leverkusen nu achter tegen Stuttgart, dan toch het einde van de ongeslagen reeks. Deze jinx was speciaal voor @Lenstra. Ik stuur mijn bankrekeningnr wel via pb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april 10 minuten geleden zei Kelvin: Leverkusen nu achter tegen Stuttgart, dan toch het einde van de ongeslagen reeks. Leverkusen . Tweede week op rij in de laatste seconde zo ongeveer. Wat ziek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april 20 minuten geleden zei Michaelinho*: Leverkusen . Tweede week op rij in de laatste seconde zo ongeveer. Wat ziek! Voor mijn gevoel is het al de tiende keer dat ze dit flikken dit jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april 10 minuten geleden zei Beppu: Voor mijn gevoel is het al de tiende keer dat ze dit flikken dit jaar Hoorde tijdens de wedstrijd dat ze zeiden dat Leverkusen al 16(?) goals tussen de 88e minuut en het laatste fluitsignaal had gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april 1 uur geleden zei Kelvin: Leverkusen nu achter tegen Stuttgart, dan toch het einde van de ongeslagen reeks. Op 21-4-2024 om 19:43 zei Kelvin: Voetbalban is gerechtvaardigd voor jou, een nederlaag callen voor Leverkusen als wedstrijd nog niet voorbij is in dit seizoen. Heh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei @Thierryvane Na Xabi Alonso, Nagelsmann bedankt nu ook Rangnick voor Bayern. Toch ook een nieuw ervaring voor Bayern, dat trainers niet meer staan te trappelen om daar aan de gang te gaan. Wie denk jij dat het uiteindelijk wordt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei 25 minuten geleden zei Michaelinho*: @Thierryvane Na Xabi Alonso, Nagelsmann bedankt nu ook Rangnick voor Bayern. Toch ook een nieuw ervaring voor Bayern, dat trainers niet meer staan te trappelen om daar aan de gang te gaan. Wie denk jij dat het uiteindelijk wordt? Moet zeggen dat ik het niet echt volg. Naarmate ik ouder word kijk ik eigenlijk alleen nog maar Ajax. Ik zie ze wel aankloppen bij Stuttgart voor Sebastian Hoeneß als het zo door blijft gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten