Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

58 minuten geleden zei Juca:

Goed album? Ga 'm ook zo aanslingeren.

Bevalt me wel op het eerste gehoor. Iets andere richting dan het debuut, waar ik erg van genoot, maar ook dit klinkt als een goede plaat. Wel een die ik wat vaker moet luisteren voordat het écht valt, denk ik. Zag op MuMe ook iemand zeggen dat vooral de niet-singles er boven uit staken en daar kan ik me ook wel bij aansluiten. Zeker Great Dog en 6/1 vond ik strak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Zeus:

@Regis

Hoe denk jij als Belg (en snob) eigenlijk over Selah Sue @ivago? Ik vind af en toe wel een nummer van haar lekker. Niet alles, maar af en toe. 

Het probleem met Selah Sue is dat zij zo'n omhoog gevallen truttebelletje is. Zo ging zij toen we nog uit mochen, in de Charlatan (plaatselijke place to be in het weekend) dj-sets gaan verneuken omdat zij vond dat ze met haar zang een meerwaarde kon brengen aan wat die kerel draaide. Uitermate irritant vond ik dat steeds. Dus ik loop er niet te wild van :D zoals het een snob betaamt

Link naar opmerking
Deel via andere websites