Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

58 minuten geleden zei Sophomore:

Doet denken aan de amateurtak van bv. Ajax en PSV die met hetzelfde logo en shirts op lager niveau spelen. Al is er dan ook een directe bestuurlijke link, dacht ik.

In zekere zin zijn die nog wel onderdeel van de club. Jong Ajax en Jong PSV spelen natuurlijk ook met datzelfde logo. Alleen die relatie(s) zijn heel duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Kami:

Zo, Standard heeft met Deila ook zijn nieuwe coach beet. Cuypers van Mechelen naar Gent. Musonda op stage bij Zulte-Waregem. 

En Yonas Malede trekt van Gent naar Mechelen. Beetje meer een flankspeler dus ik vrees voor vertrek van Storm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Antwerpen = Stad, Antwerp = voetbalclub.

Zeg me alsjeblieft dat Antwerp wel in Antwerpen speelt. 

4 minuten geleden zei FlyD:

Haha oke, ik weet genoeg. Zou volgens mij de eerste speler zijn die van 2 jupiler leagues topscorer wordt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Arezo:

Hoeveel geld heeft dat Antwerpen? Als je 'even' een Nederlands International weet aan te trekken? Ik zou het wel wat voor Feyenoord vinden persoonlijk. Is toch een grotere havenstad dan Antwerpen.

Voor een club als Antwerp zou hij ook absoluut een versterking zijn vermoed ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei ElMarcos:

Voor een club als Antwerp zou hij ook absoluut een versterking zijn vermoed ik.

Ik denk niet dat we (en bij uitbreiding: eender welke club) kampioen speelt met een spits die 3 goals uit 29 wedstrijden heeft gemaakt in Mexico. Maar ik laat mij graag overtuigen van het tegendeel.

Beetje vreemd dat onze huidige spits, die 24 goals gemaakt heeft in de competitie, moet vertrekken wegens een gebrek aan techniek, en ze dan met deze man afkomen :cab: Wat mij betreft wordt er veel te veel gespeeld op naam, en niet op kwaliteit. Idem voor wat betreft Van Bommel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Michiel RAFC:

Ik denk niet dat we (en bij uitbreiding: eender welke club) kampioen speelt met een spits die 3 goals uit 29 wedstrijden heeft gemaakt in Mexico. Maar ik laat mij graag overtuigen van het tegendeel.

Beetje vreemd dat onze huidige spits, die 24 goals gemaakt heeft in de competitie, moet vertrekken wegens een gebrek aan techniek, en ze dan met deze man afkomen  Wat mij betreft wordt er veel te veel gespeeld op naam, en niet op kwaliteit. Idem voor wat betreft Van Bommel.

Vincent Janssen komt toch, en zal 2,5 miljoen per jaar gaan verdienen :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap dan in ieder geval dat Feyenoord er niet voor kiest :cab: Op 't veld wel een goede transfer, maar als die inderdaad zo belachelijk gaat verdienen mag hij er toch wel elke wedstrijd twee inleggen. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

+ een zeer beperkte doorverkoopwaarde, tenzij hij er 30 in zou leggen, wat ik niet verwacht. Lijkt me een one season wonder te zijn, zoals er wel meerdere spitsen geweest zijn in de Eredivisie.

Ik hoop dat ze weten wat ze doen. Want 2,5 mil per jaar voor Vincent Janssen, hetzelfde voor Toby en 2 mil voor Radja :cab: 

bewerkt door Michiel RAFC
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Bogatyr:

Het valt natuurlijk nog allemaal wel af te wachten. Maar ik begin steeds minder en minder te geloven in Antwerp. Denk dat ze de komende jaren niet veel prijzen zullen pakken.

Dat valt moeilijk te voorspellen natuurlijk. Maar ik ben zeker ook geen fan van deze transferpolitiek die voornamelijk bestaat uit namen halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Michiel RAFC:

Dat valt moeilijk te voorspellen natuurlijk. Maar ik ben zeker ook geen fan van deze transferpolitiek die voornamelijk bestaat uit namen halen.

Het is jammer, want Antwerp heeft natuurlijk heel veel potentieel. In niemand zit te wachten op financiële toestanden zoals jaren geleden. Die Paul Gheyssens maakt alles kapot op deze manier. Waarom niet gewoon vertrouwen op eigen jeugd, denk dat Antwerp wel wat pareltjes heeft rondlopen. En ook gewoon een goeie scouting zou al veel doen. Als je een Alderweireld en Janssen haalt en een Radja zoals vorig jaar, dan ga je echt niet ver geraken denkik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bogatyr:

Het is jammer, want Antwerp heeft natuurlijk heel veel potentieel. In niemand zit te wachten op financiële toestanden zoals jaren geleden. Die Paul Gheyssens maakt alles kapot op deze manier. Waarom niet gewoon vertrouwen op eigen jeugd, denk dat Antwerp wel wat pareltjes heeft rondlopen. En ook gewoon een goeie scouting zou al veel doen. Als je een Alderweireld en Janssen haalt en een Radja zoals vorig jaar, dan ga je echt niet ver geraken denkik.

Wat we ook vinden van Marc Overmars qua gedrag, hij heeft bij Ajax laten zien dat hij toch wel vaak de juiste spelers haalt. Dus misschien toch wat vertrouwen geven aan zijn transferpolitiek? Natuurlijk is de jeugd een kans geven belangrijk, maar bij Ajax zag je de successen van de laatste jaren ook pas ontstaan toen die werden aangevuld met ervaren jongens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ElMarcos:

Wat we ook vinden van Marc Overmars qua gedrag, hij heeft bij Ajax laten zien dat hij toch wel vaak de juiste spelers haalt. Dus misschien toch wat vertrouwen geven aan zijn transferpolitiek? Natuurlijk is de jeugd een kans geven belangrijk, maar bij Ajax zag je de successen van de laatste jaren ook pas ontstaan toen die werden aangevuld met ervaren jongens. 

Natuurlijk ik geef hem het voordeel van de twijfel, maar iedereen ziet dat een Alderweireld niet meer meekan bij de Rode Duivels. Hij kan nog even komen uitbollen op de Bosuil maar ik zou eerder transfers doen met het oog op de toekomst. Dus spelers die in de toekomst ook nog iets kunnen opbrengen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Bogatyr:

Zoveel pareltjes lopen daar in eigen jeugd niet rond volgens mij. Arthur Vermeeren is een groot talent, misschien Zeno Van Den Bosch, maar dan ben je snel rond. Pierre Dwomoh kun je nog noemen, maar dat is eigenlijk geen eigen jeugd en een heel moeilijke en onprofessionele jongen volgens wat ik gehoord heb.

Verder maken ze voor mijn gevoel dezelfde fout die bijna elke Belgische ploeg maakt. Ze halen spelers omdat het kan. Obv naam of talent, ergens een buitenkansje en alles maar binnenhalen zonder te kijken of het bij de opbouw van het team past. En voordat je het weet zit je waar met 6 spitsen, 4 rechtsbuitens maar geen enkele goede linksachter (bijvoorbeeld). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei DGremlin:

Die zal toch wel iets moeilijker te overhalen zijn vermoed ik.
Die zal toch wel eerder in Italië willen blijven?

Hij heeft zijn contract toch nog niet verlengd? Ik had begrepen dat de voorzitter hem niet meer wilde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites