Azpi Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 hoeveel coke zou die romano gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Zin in de laatste uren! #paniekaankopen Citaat Nederlandse aanvaller Musaba van Monaco op weg naar Friesland SC Heerenveen staat op het punt Anthony Musaba toe te voegen aan de selectie. De Friese club is nagenoeg rond met AS Monaco over de huur van de 20-jarige aanvaller. Citaat Aanvallende aanwinst voor VfL Wolfsburg VfL Wolfsburg van trainer Mark van Bommel huurt de Belgische aanvaller Dodi Lukebakio voor een seizoen van Hertha BSC. De 23-jarige voetballer speelde sinds 2019 voor de Berlijnse club, waarvoor hij in 59 wedstrijden twaalf keer scoorde. Citaat Cyriel Dessers is bij Racing Genk op een zijspoor beland en lijkt nu op weg naar Spanje. CD Leganés, een club uit de Spaanse tweede klasse, toont verregaande interesse. Zo meldt Het Laatste Nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Kom maar door met alle geruchten inderdaad. Denken jullie dat Mbappe nog doorgaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 (bewerkt) En Mo Ihattaren lijkt naar Juventus te gaan. Die gaat dezelfde carriere tegemoet als Bouy. zo ongeveer. 30 augustus 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 10 minuten geleden zei La Pulga: En Mo Ihattaren lijkt naar Juventus te gaan. Die gaat dezelfde carriere tegemoet als Bouy. zo ongeveer. Poh, echt zo zonde dat deze jongen na het overlijden van zijn vader zo is afgedaald. Ik snap het. Been there done that maar het is echt helemaal niks meer. Vooral geen mentaliteit. Eeuwig zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Is pas 19 jaar joh. Kan echt wel weer komen, alleen bij PSV gaat het 'm niet meer worden nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 15 minuten geleden zei Thierryvane: Is pas 19 jaar joh. Kan echt wel weer komen, alleen bij PSV gaat het 'm niet meer worden nee. Is idd pas 19. Maar kans hij het bij Juventus gaat redden is next to nothing... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Schijnt nu gekocht te zijn door Juventus (U23) en gelijk verhuurd aan Sampdoria. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 3 minuten geleden zei Thierryvane: Schijnt nu gekocht te zijn door Juventus (U23) en gelijk verhuurd aan Sampdoria. Sampdoria is prima zijn niveau. Goed test /leer moment.. Als ie daar goed gaat doen, verbaast ie vriend en vijand. Hopelijk gaat ie Sampdoria serieus nemen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Is er ergens een liveblog van de deadlineday? En dan niet die van VI, want daar wordt vrij weinig geüpdatet voor een liveblog op DD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 7 uur geleden zei Arezo: Poh, echt zo zonde dat deze jongen na het overlijden van zijn vader zo is afgedaald. Ik snap het. Been there done that maar het is echt helemaal niks meer. Vooral geen mentaliteit. Eeuwig zonde. Het is maar wat je onder mentaliteit schaart. Direct doorleven na het overlijden van je vader is toch getuige van karakter en mentaliteit. Situatie kent alleen maar verliezers. Hoop dat een andere omgeving hem goed zal doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 4 minuten geleden zei Fantasy: Is er ergens een liveblog van de deadlineday? En dan niet die van VI, want daar wordt vrij weinig geüpdatet voor een liveblog op DD. Ze gaan wel live op YouTube Overigens zou ik The Athletic (is vooral Engels voetbal) of BBC volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Mag ik jullie via deze weg een hartelijke deadlineday wensen! Camavinga naar Real, lijkt me een prima transfer om de dag mee te beginnen dacht ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 16 minuten geleden zei Arezo: Mag ik jullie via deze weg een hartelijke deadlineday wensen! Camavinga naar Real, lijkt me een prima transfer om de dag mee te beginnen dacht ik zo. Met Casemiro en Valverde hadden we al genoeg verdedigende middenvelders in de ploeg. Had echt gehoopt op Mbappe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 10 minuten geleden zei ElPrincipito: Met Casemiro en Valverde hadden we al genoeg verdedigende middenvelders in de ploeg. Had echt gehoopt op Mbappe. Mbappe komt volgend jaar dan wel. Heel verstandig om geen 180 tot 200 miljoen neer te tellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Is die Camavinga echt zo goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 @Richarð. En Kenneth Paal (PEC) waarschijnlijk naar Venezia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 (bewerkt) Ik kan 'here we go' niet meer horen. 31 augustus 2021 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Pff, dat twitch is ook één grote reclamezuil he? Zelfs met twee adblockers zie je alleen maar reclames Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Sky Sports meldt dat Arsenal Tomiyasu binnenhengelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 55 minuten geleden zei Thierryvane: Ik kan 'here we go' niet meer horen. ANNOUNCE FORZAUTREG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Haps naar Venezia, klaarblijkelijk. Bij Fortuna vertrekt Tekie wellicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 (bewerkt) 1 hour ago, rich ruzzian said: Sky Sports meldt dat Arsenal Tomiyasu binnenhengelt. goede speler voor Arsenal 31 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Grappig die Podcast van FC Afkicken, althans als het geluid het zo blijft doen! Micky vd Ven dus toch niet naar Feyenoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten