Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

Mega talent (was ie iig) dat niet naar Engeland gaat.

Sowieso is de Franse competitie wel erg in opmars heb ik het idee.

Ah, op die manier. Heb je wel gelijk in ja. Vind het sowieso wel een verstandige stap, club die veel met jeugd werkt, iets minder in de spotlights dan in de Premier League dus kan relatief rustig doorgroeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele slimme keus toch? In Engeland komt ie toch weer ergens op de bank, of wordt ie overlopen ivm lengte en kracht. Vind het alleen wel een vrij laag bedrag, als je kijkt naar de bedragen die de norm aan het worden zijn. Liep zijn contract vrij snel af of iets?

Naar Belgische normen is dat een megabedrag, hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar Belgische normen is dat een megabedrag, hoor

Dat weet ik. Alleen als Ajax dit al gaat vragen voor Klaassen, wat ik toch wel een beperktere speler vindt en als Propper van PSV afgelopen winter ook voor zo'n bedrag kon vertrekken vind ik het in vergelijking toch niet heel veel.

Maar indd, het is voor een Belgische competitie speler een gigantisch bedrag. Alleen had ik verwacht dat de afstand tussen de Eredivisie en de Belgische competitie ook op dit gebied wel verkleind zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Eerste grote zomertransfer aanstaande: Manchester City telt 68 miljoen euro neer'

Vrijdag 26 mei 2017 om 12:10

De eerste grote zomertransfer is aanstaande. AS Monaco-spelmaker Bernardo Silva is in Manchester geland om een overstap naar ofwel Manchester United of Manchester City te bespreken.

Engelse media zijn niet allemaal zeker om welke club het gaat, maar de Daily Mail is stellig en meldt dat Silva naar Manchester City gaat verkassen. Met de transfer is een som van 68 miljoen euro gemoeid. De ster van AS Monaco ondergaat vrijdagmiddag al de medische keuring bij de club van manager Pep Guardiola.

Bernardo Silva was een van de grote mannen bij het zo verrassend goed presterende AS Monaco dit seizoen. De 22-jarige Portugees werd met de club kampioen in Frankrijk en schakelde met AS Monaco Manchester City uit in de achtste finales van de Champions League. De club strandde uiteindelijk tegen Juventus in de halve finale. De aanvallende middenvelder scoorde acht keer en gaf negen assists in de Ligue 1 afgelopen seizoen.

bewerkt door Larsjee10
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat weet ik. Alleen als Ajax dit al gaat vragen voor Klaassen, wat ik toch wel een beperktere speler vindt en als Propper van PSV afgelopen winter ook voor zo'n bedrag kon vertrekken vind ik het in vergelijking toch niet heel veel.

Maar indd, het is voor een Belgische competitie speler een gigantisch bedrag. Alleen had ik verwacht dat de afstand tussen de Eredivisie en de Belgische competitie ook op dit gebied wel verkleind zou zijn.

Klaassen beperkt? Ben je serieus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel goed lezen, beperktere niet beperkte ;). Wat ik van Tielemans heb gezien, ben ik daar meer van onder de indruk dan van Klaassen. Heeft ook met voorkeur voor het type speler te maken natuurlijk.

Sorry, nog niet helemaal 100% :D Tielemans heeft meer potentie dan Dave dat sowieso. Denk dat Klaassen alleen al veel meer heeft laten zien ook op een serieus niveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, nog niet helemaal 100% :D Tielemans heeft meer potentie dan Dave dat sowieso. Denk dat Klaassen alleen al veel meer heeft laten zien ook op een serieus niveau.

Mwhaa. Welk niveau? Die paar wedstrijdjes nu in de EL? Of vind je de Belgische competitie minder dan de Eredivisie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, ik zie Klaassen tov het middenveld van United. Ik vond dat hij ondersneeuwde. Ik vind Klaassen een goede speler, werkt altijd hard maar ik zie hem niet meedraaien in de '(sub)top' van Europa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, op die manier. Heb je wel gelijk in ja. Vind het sowieso wel een verstandige stap, club die veel met jeugd werkt, iets minder in de spotlights dan in de Premier League dus kan relatief rustig doorgroeien.

Heb er toch mijn vraagtekens bij hoor. Ik vind Tielemans nu niet echt passen in het systeem dat Monaco op dit moment hanteert. Ze spelen daar nu met Bakayoko en Fabinho op het middenveld, dat zijn twee totaal andere types natuurlijk.

Tenzij Jardim zijn systeem omschakelt naar een 433 of zo, want in die 442 zie ik nu niet direct een basisplaats voor Tielemans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Wat aankopen?" Ik verwacht stripclub taferelen, als een gekkie gooien met ziek veel geld. Is ook nodig.

City een echte elite club. Geeft het gevraagde geld voor een speler en gaat niet liggen janken over een eurotje meer of minder. Daarom hebben ze Bernardo Silva ook zo vroeg kunnen krijgen *#RG6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Nom de Guerre']Dean Koolhof naar MVV @Ivoo Ik ben benieuwd of hij zijn oude niveau van voor zijn blessure gaat halen, dan hebben jullie daar een goede aankoop gedaan.[/QUOTE] Als dat gaat lukken zou het zeker een hele goede zijn voor MVV. Eigenlijk het grootste talent van De Graafschap maar door blessures kwam het er niet uit. Denk dat het goed is dat hij voor een nieuwe stap gaat.
Link naar opmerking
Deel via andere websites