cimbomcu Geplaatst 10 juli 2018 Share Geplaatst 10 juli 2018 Wel spectaculair zeg. Mooi voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 10 juli 2018 Share Geplaatst 10 juli 2018 En voor de Ajacieden hiero: De transfer van Lisandro Magallán naar Ajax is van de baan. Boca Juniors laat dinsdag weten dat de Argentijnse verdediger in Buenos Aires blijft. https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/827200/magall-n-niet-naar-ajax-het-voorstel-was-erg-goed-maar-hij-blijft-bij-boca-.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 10 juli 2018 Share Geplaatst 10 juli 2018 (bewerkt) Woahh. Grootste transfer aller tijden sinds Ronaldo naar Madrid. En dan praat ik absoluut niet over de transfer bedrag. Maar denk dat het langer speelt. Toen na de wedstrijd in Turijn, hoorde je van Juventus gerelateerden dat je niks kon beginnen tegen de beste ooit 10 juli 2018 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 10 juli 2018 Share Geplaatst 10 juli 2018 Ik denk dat het een verstandige keus is, lekker nog een paar jaar Italië afbouwen. En zoals Evra al zei, er is geen betere club om fit te blijven op zo'n leeftijd dan Juve, kan best zijn dat-ie over vier jaar nog 'gewoon' naar het WK gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 juli 2018 Share Geplaatst 11 juli 2018 Had inderdaad ook niet verwacht dat het door zou gaan. Ben wel heel benieuwd hoe het gaat uitpakken en hoe Real Madrid hier op transfergebied op gaat inspelen. Zou me niks verbazen als ze inderdaad Mbappe proberen te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 juli 2018 Share Geplaatst 11 juli 2018 Bij de Fiat fabriek zijn ze in ieder geval zeer blij met die transfer... . Ben het helemaal met die werknemers eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 juli 2018 Share Geplaatst 11 juli 2018 Alsof het geld van de Agnelli's nu op is :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 11 juli 2018 Share Geplaatst 11 juli 2018 Had inderdaad ook niet verwacht dat het door zou gaan. Ben wel heel benieuwd hoe het gaat uitpakken en hoe Real Madrid hier op transfergebied op gaat inspelen. Zou me niks verbazen als ze inderdaad Mbappe proberen te halen. Voor links? Want ze hebben Vinicius Junior al en Rodrygo komt ook nog. Daarnaast zullen Isco en Asensio nu nog meer speeltijd gaan krijgen denk ik. Verwacht wel dat ze een nog een centrumspits halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 11 juli 2018 Share Geplaatst 11 juli 2018 Real knalt hem lekker door voor Icardi en Hazard lijkt mij. Kunnen spenderen wat ze willen met die 100 miljoen + geen salaris van Ronaldo meer + de 3 CL's op rij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 juli 2018 Share Geplaatst 12 juli 2018 Die Seri :cab: Die zou vorig jaar Barcelona gaan. Van een ploeg vormen met Messi, Suarez en Rakitic, naar op het veld staan met Sessegnon, Cairney en Bettinelli. Dat lijkt me een geweldige deal voor Fulham zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 juli 2018 Share Geplaatst 12 juli 2018 Fenerbahce plukt 2 grote talenten weg van het Turkse Bilbao, Altinordu dus. Lijken daar met de nieuwe voorzitter echt beleid te gaan voeren :(:( Keeper Ozer was al rond met City maar kiest toch voor binnenland. Gala mag zich ook wel gaan oriënteren langzamerhand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 juli 2018 Share Geplaatst 12 juli 2018 Berke Ozer? Dat was mijn eerste aankoop in FM, die kwam ook van Altinordu! KOEL!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 juli 2018 Share Geplaatst 13 juli 2018 PEC geeft veel geld uit aan transfersommen zeg. Zaten recent nog in categorie twee (of zelfs drie?). Je bent niet ineens zeker van Eredivisie voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 juli 2018 Share Geplaatst 13 juli 2018 Pijnlijk voor VVV, dat waren toch twee sterkhouders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 juli 2018 Share Geplaatst 13 juli 2018 Tjah dat van Leemans was te verwachten; gingen ze zelf van uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 juli 2018 Share Geplaatst 13 juli 2018 Leemans vind ik wel een erg goede aankoop ja, kan ook makkelijk nog hoger. Crooy vind ik niet heel veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 juli 2018 Share Geplaatst 14 juli 2018 Kadioglu naar Fenerbahçe, daar hebben een aantal Nederlandse clubs zitten slapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 juli 2018 Share Geplaatst 14 juli 2018 (bewerkt) Mwa, denk dat het wel meevalt. Transfersom oplopend tot 2 miljoen las ik? Feyenoord en Ajax zijn iig al prima voorzien als het gaat om getalenteerde middenvelders. Dat hij nu naar Fenerbache gaat zegt ook niet alles. Dit soort spelers (talentvol, opgeleid in het buitenland, met Turkse nationaliteit) zijn altijd populair, om maar aan de competitie regels te voldoen. 14 juli 2018 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 juli 2018 Share Geplaatst 14 juli 2018 Ik doel eerder op de subtoppers... AZ, Utrecht, dergelijke clubs. Qua profiel leek het me ook een Heraclesspeler, die shoppen ook altijd slim in de Juup. Al betalen die niet snel 2 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 juli 2018 Share Geplaatst 14 juli 2018 Had te duur geweest, inderdaad. Al had ik hem graag zien komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 juli 2018 Share Geplaatst 14 juli 2018 "Niet snel twee miljoen" lol. Duurste transfer ooit was Ricky van den Bergh voor acht ton en dat was elf jaar geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 juli 2018 Share Geplaatst 14 juli 2018 Ik doel eerder op de subtoppers... AZ, Utrecht, dergelijke clubs. Qua profiel leek het me ook een Heraclesspeler, die shoppen ook altijd slim in de Juup. Al betalen die niet snel 2 miljoen. Zou zweren "topclubs" gelezen te hebben. Excuus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 juli 2018 Share Geplaatst 14 juli 2018 (bewerkt) Vage mobiele dubbelpost 14 juli 2018 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 30 juli 2018 Share Geplaatst 30 juli 2018 Uutje één of andere Zweedse verdediger gehaald van Rubin Kazan, laatste paar Zweden werden nou niet echt een succes :cab: Blijkbaar knallen ze ook meteen door met een talentvolle linksback uit de Ligue 2 die 15 assists ofzo had vorig seizoen, zal mij allemaal weer benieuwen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2018 Share Geplaatst 3 augustus 2018 Jetro Willems staat in de belangstelling van Fulham. Dat zou op zich een mooie transfer zijn voor Willems, als het doorgaat. Fulham is naar verluidt ook geïnteresseerd in Theo Hernandez (op huurbasis) en Marvin Plattenhardt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten