Spring naar bijdragen

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

Woahh. Grootste transfer aller tijden sinds Ronaldo naar Madrid. En dan praat ik absoluut niet over de transfer bedrag.

Maar denk dat het langer speelt. Toen na de wedstrijd in Turijn, hoorde je van Juventus gerelateerden dat je niks kon beginnen tegen de beste ooit

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had inderdaad ook niet verwacht dat het door zou gaan. Ben wel heel benieuwd hoe het gaat uitpakken en hoe Real Madrid hier op transfergebied op gaat inspelen. Zou me niks verbazen als ze inderdaad Mbappe proberen te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had inderdaad ook niet verwacht dat het door zou gaan. Ben wel heel benieuwd hoe het gaat uitpakken en hoe Real Madrid hier op transfergebied op gaat inspelen. Zou me niks verbazen als ze inderdaad Mbappe proberen te halen.

Voor links? Want ze hebben Vinicius Junior al en Rodrygo komt ook nog. Daarnaast zullen Isco en Asensio nu nog meer speeltijd gaan krijgen denk ik. Verwacht wel dat ze een nog een centrumspits halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fenerbahce plukt 2 grote talenten weg van het Turkse Bilbao, Altinordu dus. Lijken daar met de nieuwe voorzitter echt beleid te gaan voeren :(:( Keeper Ozer was al rond met City maar kiest toch voor binnenland.

Gala mag zich ook wel gaan oriënteren langzamerhand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwa, denk dat het wel meevalt. Transfersom oplopend tot 2 miljoen las ik? Feyenoord en Ajax zijn iig al prima voorzien als het gaat om getalenteerde middenvelders.

Dat hij nu naar Fenerbache gaat zegt ook niet alles. Dit soort spelers (talentvol, opgeleid in het buitenland, met Turkse nationaliteit) zijn altijd populair, om maar aan de competitie regels te voldoen.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uutje één of andere Zweedse verdediger gehaald van Rubin Kazan, laatste paar Zweden werden nou niet echt een succes :cab: Blijkbaar knallen ze ook meteen door met een talentvolle linksback uit de Ligue 2 die 15 assists ofzo had vorig seizoen, zal mij allemaal weer benieuwen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites