Brenner Geplaatst 29 juli 2015 Share Geplaatst 29 juli 2015 Dat klopt Punt zes is hierbij interessant. Zie in dergelijke gevallen vaak alsnog een penalty gegeven worden i.p.v. een indirecte vrije trap in de zestien. Ik denk dat de eerste 4 gelden voor situatie's in het strafschop gebied en puntje 5 t/m 8 geld buiten het strafschop gebied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 juli 2015 Share Geplaatst 29 juli 2015 Ik denk dat de eerste 4 gelden voor situatie's in het strafschop gebied en puntje 5 t/m 8 geld buiten het strafschop gebied. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk gezien dit punt: 7. voorkomt dat de doelverdediger de bal uit zijn handen in het spel kan brengen; Doelverdediger mag buiten zestien namelijk geen bal uit handen in het spel brengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xababa Geplaatst 31 juli 2015 Share Geplaatst 31 juli 2015 3. de bal met de handen aanraakt, nadat deze hem doelbewust door een medespeler met de voeten is toegespeeld; Heeft dat woordje "doelbewust" ook niet zijn effect? Hoe kan je nou met 100% zekerheid weten dat het doelbewust was. Idem met hands (al liggen daar volgens mij andere regels, zoals "handen langs je lichaam houden" etc.). Dat maakt het allemaal moeilijk toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 31 juli 2015 Share Geplaatst 31 juli 2015 Enes Ünal( Man City) voor twee seizoenen op huurbasis naar KRC Genk. Hervé Kage verkast dan weer naar KV Kortrijk. Steeven Joseph-Monrose naar Stade Brestois. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Inler en Aranguiz waarschijnlijk naar Leicester. Moeten alleen nog tot akkoord komen met de spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Aranguiz zelf wil naar Leverkusen, maar Internacional prefereert het bod van Leicester. Hopen dat het nog goed komt en hij naar Leverkusen gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Volgens vi moet vd Wiel weg bij PSG. ben benieuwd waar hij kan/gaat. Zie hem zelf wel bij een Italiaanse club spelen, geen idee waarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Ik wss wel. Mino Raiola. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Waarom wordt waarschijnlijk eigenlijk afgekort met wss? Er zit maar één s in waarschijnlijk. #randomquestion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Waarom wordt waarschijnlijk eigenlijk afgekort met wss? Er zit maar één s in waarschijnlijk. #randomquestion :clap: Hele goede vraag ja, is mij inderdaad ook nooit opgevallen eerlijk gezegd. Jij krijgt mijn stem gegarandeerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Vraag ik me ook soms af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Ik ook. Als ik het afkort doe ik het met 'wrs' :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Ik met 'wsl'. Kan allemaal in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Ik typ meestal 'waarschijnlijk'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Ik typ meestal 'waarschijnlijk'. Wat is dat nou weer voor iets raars. :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Ik typ meestal 'waarschijnlijk'. Dat is waarschijnlijk de beste manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Ik denk omdat misschien afgekort wordt met "mss" en dat waarschijnlijk daarom gauw "wss" is geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Heb 'wss' eigenlijk nog nooit gezien? Van der Wiel zie ik bij een club uit Milaan belanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Alireza naar AZ, nette transfer hoor [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Alireza naar AZ, nette transfer hoor [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Dikke transfer voor AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jelmerrr Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 3. de bal met de handen aanraakt, nadat deze hem doelbewust door een medespeler met de voeten is toegespeeld; Heeft dat woordje "doelbewust" ook niet zijn effect? Hoe kan je nou met 100% zekerheid weten dat het doelbewust was. Idem met hands (al liggen daar volgens mij andere regels, zoals "handen langs je lichaam houden" etc.). Dat maakt het allemaal moeilijk toch. Volgens mij kun je het meestal wel zien dat als iemand de bal onder controle heeft en weet wat ie doet (als hij weet wat hij doet is het bewust en anders niet) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Alireza naar AZ, nette transfer hoor [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Meer dan goede opvolger van Berghuis. Goede zet van AZ. Hebben vaak van dat soort transfers die goed uitpakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Alireza naar AZ, nette transfer hoor [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Epic transfer, vind dat zo'n leuke voetballer he. Ook lekker onbevangen, volgens mij maakt het hem niet uit of hij tegen Achilles of Argentinië staat, doet gewoon lekker zijn ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2015 Nou, in de Juup was het niet altijd op 100%. Niet dat hij zich niet inzette, maar beetje laksheid. Net een hakje waar het niet zou moeten, of een overbodige pass over 60 meter terwijl op 5 meter iemand vrijstaat bijvoorbeeld. Komt natuurlijk ook wel omdat hij veel te goed was voor de Juup. Ben wel volledig overtuigd dat hij gaat slagen bij AZ en over een paar jaar een grote transfer maakt. En dat is hem gegund. Een die voor z'n carrière kiest (wie zet hem op een tegeltje?) in plaats van het geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten