Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

Dat klopt

Punt zes is hierbij interessant. Zie in dergelijke gevallen vaak alsnog een penalty gegeven worden i.p.v. een indirecte vrije trap in de zestien.

Ik denk dat de eerste 4 gelden voor situatie's in het strafschop gebied en puntje 5 t/m 8 geld buiten het strafschop gebied.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat de eerste 4 gelden voor situatie's in het strafschop gebied en puntje 5 t/m 8 geld buiten het strafschop gebied.

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk gezien dit punt:

7. voorkomt dat de doelverdediger de bal uit zijn handen in het spel kan brengen;

Doelverdediger mag buiten zestien namelijk geen bal uit handen in het spel brengen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3. de bal met de handen aanraakt, nadat deze hem doelbewust door een medespeler

met de voeten is toegespeeld;

Heeft dat woordje "doelbewust" ook niet zijn effect? Hoe kan je nou met 100% zekerheid weten dat het doelbewust was. Idem met hands (al liggen daar volgens mij andere regels, zoals "handen langs je lichaam houden" etc.). Dat maakt het allemaal moeilijk toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom wordt waarschijnlijk eigenlijk afgekort met wss? Er zit maar één s in waarschijnlijk. #randomquestion

:clap:

Hele goede vraag ja, is mij inderdaad ook nooit opgevallen eerlijk gezegd.

Jij krijgt mijn stem gegarandeerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3. de bal met de handen aanraakt, nadat deze hem doelbewust door een medespeler

met de voeten is toegespeeld;

Heeft dat woordje "doelbewust" ook niet zijn effect? Hoe kan je nou met 100% zekerheid weten dat het doelbewust was. Idem met hands (al liggen daar volgens mij andere regels, zoals "handen langs je lichaam houden" etc.). Dat maakt het allemaal moeilijk toch.

Volgens mij kun je het meestal wel zien dat als iemand de bal onder controle heeft en weet wat ie doet (als hij weet wat hij doet is het bewust en anders niet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alireza naar AZ, nette transfer hoor [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION];

Epic transfer, vind dat zo'n leuke voetballer he. Ook lekker onbevangen, volgens mij maakt het hem niet uit of hij tegen Achilles of Argentinië staat, doet gewoon lekker zijn ding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, in de Juup was het niet altijd op 100%. Niet dat hij zich niet inzette, maar beetje laksheid. Net een hakje waar het niet zou moeten, of een overbodige pass over 60 meter terwijl op 5 meter iemand vrijstaat bijvoorbeeld. Komt natuurlijk ook wel omdat hij veel te goed was voor de Juup. Ben wel volledig overtuigd dat hij gaat slagen bij AZ en over een paar jaar een grote transfer maakt. En dat is hem gegund. Een die voor z'n carrière kiest (wie zet hem op een tegeltje?) in plaats van het geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites