Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Wat een heerlijke games van LeBron zeg. Ziek dat ze game 7 eruit hebben weten te slepen, door m'n examens echt niks kunnen zien. Gelukkig kan ik game 7 kijken nu m'n examens voorbij zijn. Ik denk dat de Warriors het uiteindelijk gaan winnen, maar ik ben all Cavs, leggo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga sowieso game 7 kijken. De traditie die ik al vier jaar heb gehad en dus ook vanavond. Vind game 7 leuker dan 1 t/m 6 (mocht die er komen ofcourse) ivm het allesbeslissende karakter van de wedstrijd. Ik hoop dat de Warriors de eindzege kunnen pakken van nu recordbreaking 73-9 seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker tentamen morgenvroeg en waarschijnlijk rest van de dag tot 16.00 op school, dus dat wordt wederom opnemen en hele dag geen internet openen....

Heb er geen vertrouwen meer in, te lang geleden dat Klay en Curry beide een hele partij echt aan het uitdelen waren en dat is straks het enige waarmee ze kans maken tegen een LeBron en Kyrie van de laatste games.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga hem ook kijken. Begin echt verliefd te worden op de sport. Op het eerste gezicht leek het me balletje gooien maar er zit zoveel meer tactiek achter :< En wat die Curry laat zien qua shooting joh. Weergaloos. Echt

Vind het ook weergaloos om te zien dat je vriendin je verbiedt om dit te kijken en dat je er dan nog naar luistert ook. Dan ben je ook wel echt verliefd op deze sport inderdaad.

Hier weer eens wachten tot Ziggo Sport Go het doet, daarna genieten hoor :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites