Raikkonen Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 fucking beest die LeBron Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Aardig spelertje wel ja. Eentje om in het oog te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 @TheKerfts; Als Cleveland deze pot wint mocht ik jou avatar voor een maand bepalen toch. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 juni 2016 Share Geplaatst 18 juni 2016 @TheKerfts; Als Cleveland deze pot wint mocht ik jou avatar voor een maand bepalen toch. ;c Nooit gezegd. :D Dat was vorig jaar. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 18 juni 2016 Share Geplaatst 18 juni 2016 We gaan hem gewoon weer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 18 juni 2016 Share Geplaatst 18 juni 2016 Tering een jaar terug al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 juni 2016 Share Geplaatst 18 juni 2016 Wat een heerlijke games van LeBron zeg. Ziek dat ze game 7 eruit hebben weten te slepen, door m'n examens echt niks kunnen zien. Gelukkig kan ik game 7 kijken nu m'n examens voorbij zijn. Ik denk dat de Warriors het uiteindelijk gaan winnen, maar ik ben all Cavs, leggo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 We gaan hem gewoon weer aan. Neh, heb op de eerste ronde na geen game van deze hele playoffs gezien, dus heb geen idee wie, hoe of wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Vannacht om 02.00 uur Nederlandse tijd dus de beslissende zevende game? Ga er proberen wat van te kijken als mijn ogen het toestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Ik ga sowieso game 7 kijken. De traditie die ik al vier jaar heb gehad en dus ook vanavond. Vind game 7 leuker dan 1 t/m 6 (mocht die er komen ofcourse) ivm het allesbeslissende karakter van de wedstrijd. Ik hoop dat de Warriors de eindzege kunnen pakken van nu recordbreaking 73-9 seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Moet er trouwens wel bij vermelden dat ik het niet zozeer de Cavs gun, maar wel LeBron James. Wat hij heeft laten zien deze Finals, weergaloos. Ik hun hem zijn derde ring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Lekker tentamen morgenvroeg en waarschijnlijk rest van de dag tot 16.00 op school, dus dat wordt wederom opnemen en hele dag geen internet openen.... Heb er geen vertrouwen meer in, te lang geleden dat Klay en Curry beide een hele partij echt aan het uitdelen waren en dat is straks het enige waarmee ze kans maken tegen een LeBron en Kyrie van de laatste games. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Ga ook proberen wakker te blijven, morgen geen verplichtingen en veel te weinig gekeken dit jaar. Ben bang dat de Warriors het niet gaan redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Morgen laatste tentamen helaas. Wordt dus een hele prestatie om alles te ontwijken en m dan vermoedelijk overmorgen in de trein pas te kijken. Zal wel mis gaan :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 (bewerkt) I ain't missing Game 7. NBA Draft is al in 3 dagen maar goed eerst Game 7! 19 juni 2016 bewerkt door Raikkonen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Ik ga er ook goed voor zitten. Amerikanen zullen er vast een spektakel van maken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Wil 'm ook kijken. Maar ben echt kapot moe. Hopen op direct spektakel. Of dat ik zo maar ff goed ga eten ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Weet iemand ergens een livestream? Een vriend van mij heeft geen Ziggo en kan hierdoor niet kijken, mits het natuurlijk op een andere zender wordt uitgezonden ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Zit er ook al klaar voor. Morgen wel werken jammer genoeg :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 We zitter er klaar voor, laat het maar beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 juni 2016 Share Geplaatst 20 juni 2016 Deze successupporter zit ook klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 juni 2016 Share Geplaatst 20 juni 2016 Ga hem ook kijken. Begin echt verliefd te worden op de sport. Op het eerste gezicht leek het me balletje gooien maar er zit zoveel meer tactiek achter :< En wat die Curry laat zien qua shooting joh. Weergaloos. Echt Vind het ook weergaloos om te zien dat je vriendin je verbiedt om dit te kijken en dat je er dan nog naar luistert ook. Dan ben je ook wel echt verliefd op deze sport inderdaad. Hier weer eens wachten tot Ziggo Sport Go het doet, daarna genieten hoor :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 20 juni 2016 Share Geplaatst 20 juni 2016 Wat een evenwichtig eerste kwartier. Al een paar air balls gezien van Dubnation en de dunk van Lebron : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 20 juni 2016 Share Geplaatst 20 juni 2016 Dunk van LeBron was wel ziek, maar wel 3 to's van hem al... Waren toch ook echt simpele to's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 juni 2016 Share Geplaatst 20 juni 2016 Goh al in slaap gevallen, andere keer maar weer dan. :D Echt te erg bij mij de laatste tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten