Jump to content

Basketbal

Tomasson

Recommended Posts

Bedoelde meer de Shumpert en JR Smith overgang ;c Heb niks met of tegen de Cavs. Alleen Kyrie is tof.

Porzingis is wel een baas daar bij de Knicks. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Gingen zelfs verhalen dat KD in New York voor gesprekken was

Filmpje van JR Smith gezien? Gouden vent man. Vond het echt een cultheld. Was in het seizoen ervoor echt goud waard in New York. Denk serieus dat die man een sportman als een James nodig heeft, om zichzelf een beetje onder controle te houden.

Durant niet gelezen. Die zie ik eerder aan de Warriors gaan en dat wij een max. contract aan Barnes geven haha. Derrick Rose trade is al wekenlang het gerucht in NY.

1) Ben Simmons

2) Brandon Ingram

3) Trade* Kris Dunn

4) Marquese Chriss

5) Buddy Hield

6) Jamal Murray

7) Dragan Bender

8) Skal Labissiere

9) Dejounte Murray

10) Trade* Jaylen Brown

11) Domantas Sobanis

12) Jakob Poetl

13) Deyonta Davis

14) Wade Bladwin

15) Henrey Ellenson

Trade: Monroe + 10th Pick (+Parker) voor 3rd pick + Bradley + Olynyk + 16 pick

Dat was de winnende ja. Ongelooflijk

Grote kans dat Kevin Durant niet bijtekent bij OKC? Zou die echt naar de Warriors gaan? Zijn natuurlijk wel wat meer teams die op hem azen

Ik zie hem echt niet naar de Warriors gaan. Gaat daag echt niet onder Curry in de hierarchie staan hoor. Lijkt me dat hij bij een ploeg zal spelen waar hij de man is. Aangezien er geen enkel team een betere kans maakt op een championship dan de Thunder denk ik toch dat hij gaat blijven.

In de geruchtenmolen gaat iedereen naar NY of LA ;c. Vooral Rose blijft nog wel waar die zit. Contract van 21M oid he :cab:.

Haha dat is waar. Maar vergeet niet dat Knicks 33 miljoen cap space hebben. Die gaan alles zetten op een PG komende tijd. Vooral met die run en gun nieuwe coach aan het roer. Mocht het niks worden met Rose in NY, ben je er na een jaar weer vanaf.

Atlanta is sending guard Jeff Teague to Indiana as part of a three-way deal, league sources tell @TheVertical.

Three-way deal with Atlanta, Indiana and Utah, with George Hill going to the Jazz, league sources tell @TheVertical.

Kan goed uitpakken voor de Knicks toch? Van point guards zie ik nu dat in de free agency alleen Mike Conley beschikbaar is, daarnaast zijn het gewoon namen zoals Lin, Rondo, ... Rose heeft nog maar 1 jaar contract, zoals Dans dus al zei kan je die toch weer lozen als het niet goed uitpakt. De Knicks hebben nood aan een goede point guard, dus ben benieuwd.

Atlanta is sending guard Jeff Teague to Indiana as part of a three-way deal, league sources tell @TheVertical.

Three-way deal with Atlanta, Indiana and Utah, with George Hill going to the Jazz, league sources tell @TheVertical.

Goeie deal ook wel voor Indiana denk ik.

Nog mensen in voor een tiny vanavond met de draft?

Goeie deal ook wel voor Indiana denk ik.

Nog mensen in voor een tiny vanavond met de draft?

Teague zeker een upgrade tov Hill, maar missen nog teveel kwaliteit. Hopen dat Turner zich beetje kan ontwikkelen, kunnen ze leunen op Teague, George en Turner.

Tiny zeker bij.

Oh jammer. Ik denk dat ik al helemaal ingestort ben :r.

Als jullie hier maar even een samenvatting plaatsen vind ik het ook goed. Vind het namelijk wel interessant en zoveel verstand van basketbal heb ik niet, dus dan is het wel leuk om anderen hierover te horen.

Ik ben ook uit de appgroep een beetje de leek op basketbal gebied. Dansy, Hans en Simon weten hier best veel vanaf geloof ik.