Jump to content

Basketbal

Tomasson

Recommended Posts

Leek er even op dat de Warriors het rond de 10 punten konden krijgen aan de rust, uiteindelijk toch 16. Dahntay Jones er plots op, speelt normaal alleen garbage time :D Commentator hier suggereerde dat het was om wat onder de huid van Green te kruipen, werkte ook wel want die kreeg meteen z'n derde fout.

Wat een heerlijke games van LeBron zeg. Ziek dat ze game 7 eruit hebben weten te slepen, door m'n examens echt niks kunnen zien. Gelukkig kan ik game 7 kijken nu m'n examens voorbij zijn. Ik denk dat de Warriors het uiteindelijk gaan winnen, maar ik ben all Cavs, leggo.

Ik ga sowieso game 7 kijken. De traditie die ik al vier jaar heb gehad en dus ook vanavond. Vind game 7 leuker dan 1 t/m 6 (mocht die er komen ofcourse) ivm het allesbeslissende karakter van de wedstrijd. Ik hoop dat de Warriors de eindzege kunnen pakken van nu recordbreaking 73-9 seizoen.

Lekker tentamen morgenvroeg en waarschijnlijk rest van de dag tot 16.00 op school, dus dat wordt wederom opnemen en hele dag geen internet openen....

Heb er geen vertrouwen meer in, te lang geleden dat Klay en Curry beide een hele partij echt aan het uitdelen waren en dat is straks het enige waarmee ze kans maken tegen een LeBron en Kyrie van de laatste games.