Raikkonen Gepost June 17, 2016 Share Gepost June 17, 2016 fucking beest die LeBron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scifo Gepost June 17, 2016 Share Gepost June 17, 2016 Aardig spelertje wel ja. Eentje om in het oog te houden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelle. Gepost June 17, 2016 Share Gepost June 17, 2016 @TheKerfts; Als Cleveland deze pot wint mocht ik jou avatar voor een maand bepalen toch. ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost June 18, 2016 Share Gepost June 18, 2016 @TheKerfts; Als Cleveland deze pot wint mocht ik jou avatar voor een maand bepalen toch. ;c  Nooit gezegd. :D  Dat was vorig jaar. :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelle. Gepost June 18, 2016 Share Gepost June 18, 2016 We gaan hem gewoon weer aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rensationeel. Gepost June 18, 2016 Share Gepost June 18, 2016 Tering een jaar terug al Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozan Gepost June 18, 2016 Share Gepost June 18, 2016 Wat een heerlijke games van LeBron zeg. Ziek dat ze game 7 eruit hebben weten te slepen, door m'n examens echt niks kunnen zien. Gelukkig kan ik game 7 kijken nu m'n examens voorbij zijn. Ik denk dat de Warriors het uiteindelijk gaan winnen, maar ik ben all Cavs, leggo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost June 19, 2016 Share Gepost June 19, 2016 We gaan hem gewoon weer aan. Â Neh, heb op de eerste ronde na geen game van deze hele playoffs gezien, dus heb geen idee wie, hoe of wat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost June 19, 2016 Share Gepost June 19, 2016 Vannacht om 02.00 uur Nederlandse tijd dus de beslissende zevende game? Ga er proberen wat van te kijken als mijn ogen het toestaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost June 19, 2016 Share Gepost June 19, 2016 Ik ga sowieso game 7 kijken. De traditie die ik al vier jaar heb gehad en dus ook vanavond. Vind game 7 leuker dan 1 t/m 6 (mocht die er komen ofcourse) ivm het allesbeslissende karakter van de wedstrijd. Ik hoop dat de Warriors de eindzege kunnen pakken van nu recordbreaking 73-9 seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost June 19, 2016 Share Gepost June 19, 2016 Moet er trouwens wel bij vermelden dat ik het niet zozeer de Cavs gun, maar wel LeBron James. Wat hij heeft laten zien deze Finals, weergaloos. Ik hun hem zijn derde ring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivoo Gepost June 19, 2016 Share Gepost June 19, 2016 Lekker tentamen morgenvroeg en waarschijnlijk rest van de dag tot 16.00 op school, dus dat wordt wederom opnemen en hele dag geen internet openen.... Â Heb er geen vertrouwen meer in, te lang geleden dat Klay en Curry beide een hele partij echt aan het uitdelen waren en dat is straks het enige waarmee ze kans maken tegen een LeBron en Kyrie van de laatste games. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost June 19, 2016 Share Gepost June 19, 2016 Ga ook proberen wakker te blijven, morgen geen verplichtingen en veel te weinig gekeken dit jaar. Ben bang dat de Warriors het niet gaan redden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roprop Gepost June 19, 2016 Share Gepost June 19, 2016 Morgen laatste tentamen helaas. Wordt dus een hele prestatie om alles te ontwijken en m dan vermoedelijk overmorgen in de trein pas te kijken. Zal wel mis gaan :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raikkonen Gepost June 19, 2016 Share Gepost June 19, 2016 (edited) I ain't missing Game 7. Â NBA Draft is al in 3 dagen maar goed eerst Game 7! Edited June 19, 2016 by Raikkonen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sacioli Gepost June 19, 2016 Share Gepost June 19, 2016 Ik ga er ook goed voor zitten. Amerikanen zullen er vast een spektakel van maken :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost June 19, 2016 Share Gepost June 19, 2016 Wil 'm ook kijken. Maar ben echt kapot moe. Hopen op direct spektakel. Of dat ik zo maar ff goed ga eten ofzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost June 19, 2016 Share Gepost June 19, 2016 Weet iemand ergens een livestream? Een vriend van mij heeft geen Ziggo en kan hierdoor niet kijken, mits het natuurlijk op een andere zender wordt uitgezonden ofzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scifo Gepost June 19, 2016 Share Gepost June 19, 2016 Zit er ook al klaar voor. Morgen wel werken jammer genoeg :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReggieBush Gepost June 19, 2016 Share Gepost June 19, 2016 We zitter er klaar voor, laat het maar beginnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost June 20, 2016 Share Gepost June 20, 2016 Deze successupporter zit ook klaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost June 20, 2016 Share Gepost June 20, 2016 Ga hem ook kijken. Begin echt verliefd te worden op de sport. Op het eerste gezicht leek het me balletje gooien maar er zit zoveel meer tactiek achter :< En wat die Curry laat zien qua shooting joh. Weergaloos. Echt  Vind het ook weergaloos om te zien dat je vriendin je verbiedt om dit te kijken en dat je er dan nog naar luistert ook. Dan ben je ook wel echt verliefd op deze sport inderdaad.  Hier weer eens wachten tot Ziggo Sport Go het doet, daarna genieten hoor :< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost June 20, 2016 Share Gepost June 20, 2016 Wat een evenwichtig eerste kwartier. Al een paar air balls gezien van Dubnation en de dunk van Lebron : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozan Gepost June 20, 2016 Share Gepost June 20, 2016 Dunk van LeBron was wel ziek, maar wel 3 to's van hem al... Waren toch ook echt simpele to's. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost June 20, 2016 Share Gepost June 20, 2016 Goh al in slaap gevallen, andere keer maar weer dan. :D Echt te erg bij mij de laatste tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts