ForzaUtreg Geplaatst 31 december 2019 Share Geplaatst 31 december 2019 The British Darts Organisation (BDO) says its World Championship prize money will be "reduced somewhat" after only 15% of tickets were sold. In a letter to players, sent just five days before the tournament is due to start, BDO chairman Des Jacklin said income was down 85% on predictions. He added commercial advisers Sportotal had failed to secure a sponsor because of perceptions the BDO is "toxic". Jacklin said the news was "extremely difficult" for him to write. He also added that income from TV contracts had been "largely decimated" by production costs, and by the payment of previous debts. "Given the current financial position of the BDO, we as directors would have been failing in our fiduciary duty had we ignored these elements and pledged as prize money the funds we do not have, nor are guaranteed to receive," he said. He added: "Obviously as a player you need to reflect on how you will react to this disappointing news but all I ask is that... regardless of the fact that we may not be able guarantee the prize funds as first indicated, you will still be willing to honour the participation agreement and grace the BDO and the audiences with your presence." The BDO World Championships will take place from 4-12 January at Indigo at The O2. The tournament had previously been held at the Lakeside in Surrey since 1986. Clowns Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 december 2019 Share Geplaatst 31 december 2019 'Reduced somewhat'. Las dat prijzengeld door de helft ging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 januari 2020 Share Geplaatst 1 januari 2020 (bewerkt) Zwakke start van MvG en, moet gezegd worden, prachtige start van Snakebite. Moet eerlijk bekennen dat ik dit jaar wel 'last' had van de arrogantie van Van Gerwen. Normaal kan ik er nog wel om lachen, maar dit jaar vind ik hem vreselijk. Moet oppassen dat ie hier niet op z'n plek gezet wordt. Zo en hij hersteld het ook weer even.. Pff, heerlijke wedstrijd tot zover. Zooooo wat een finale, heerlijk gespeeld hoor, terecht gewonnen. Mooi! 1 januari 2020 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 januari 2020 Share Geplaatst 1 januari 2020 Wat slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 januari 2020 Share Geplaatst 1 januari 2020 Heerlijke finale hoor En het is Wright gegund, prima kerel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 1 januari 2020 Share Geplaatst 1 januari 2020 Wright Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 januari 2020 Share Geplaatst 1 januari 2020 Verloren op z'n wegzetbeurten lijkt me. Mooie wereldkampioen wel, dik verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 1 januari 2020 Share Geplaatst 1 januari 2020 (bewerkt) Durrant wel en geen Chizzy Aspinall wel terecht natuurlijk. Jammer dat ze er niet gewoon 10 kiezen trouwens, ipv challengers. 1 januari 2020 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 januari 2020 Share Geplaatst 1 januari 2020 Toch logisch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 januari 2020 Share Geplaatst 1 januari 2020 3 minuten geleden zei Dysproz: Durrant wel en geen Chizzy Aspinall wel terecht natuurlijk. Jammer dat ze er niet gewoon 10 kiezen trouwens, ipv challengers. Snap wel dat ze Durrant kiezen. Binnen een jaar jezelf opwerken naar plek 22 van de wereld is echt heel moeilijk. Mooie line-up zo Mooie winnaar ook dit WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 Mooie finale met een terechte winnaar. Wright ging dit keer wel goed geconcentreerd en het publiek was natuurlijk ook tevreden met deze winnaar. Dit toernooi weer een paar mooie verassingen gehad. Line-up voor dit seizoen ook prima. Mag wel weer een mooi seizoen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 17 uur geleden zei neva: Zwakke start van MvG en, moet gezegd worden, prachtige start van Snakebite. Moet eerlijk bekennen dat ik dit jaar wel 'last' had van de arrogantie van Van Gerwen. Normaal kan ik er nog wel om lachen, maar dit jaar vind ik hem vreselijk. Moet oppassen dat ie hier niet op z'n plek gezet wordt. Zo en hij hersteld het ook weer even.. Pff, heerlijke wedstrijd tot zover. Zooooo wat een finale, heerlijk gespeeld hoor, terecht gewonnen. Mooi! Ik vind het wel mooi om te zien. Hij zegt ook niks geks, als hij zijn niveau haalt dan kan er niemand aan tippen. Is die wat minder, zoals gisteren en speelt een ander op zijn toppen dan kan je tegen een verliespartij aanlopen. gebeurd hem niet zo vaak in de grote toernooien, maar gisteren zat het niet mee. Had het ook aan zichzelf te danken. Die dubbels liepen niet en ik herinner me nog een leg die die liet lopen omdat hij dacht dat wright 130 niet zou uitgooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Ik vind het wel mooi om te zien. Hij zegt ook niks geks, als hij zijn niveau haalt dan kan er niemand aan tippen. Is die wat minder, zoals gisteren en speelt een ander op zijn toppen dan kan je tegen een verliespartij aanlopen. gebeurd hem niet zo vaak in de grote toernooien, maar gisteren zat het niet mee. Had het ook aan zichzelf te danken. Die dubbels liepen niet en ik herinner me nog een leg die die liet lopen omdat hij dacht dat wright 130 niet zou uitgooien. Snap wat je zegt en vaak zat kan ik er ook wel om lachen en vind ik het ook wel tof. Maar dit jaar was de vibe anders. Gooide niet best laatste tijd, misschien dat dit er wat mee te maken had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Ik vind het wel mooi om te zien. Hij zegt ook niks geks, als hij zijn niveau haalt dan kan er niemand aan tippen. Is die wat minder, zoals gisteren en speelt een ander op zijn toppen dan kan je tegen een verliespartij aanlopen. gebeurd hem niet zo vaak in de grote toernooien, maar gisteren zat het niet mee. Had het ook aan zichzelf te danken. Die dubbels liepen niet en ik herinner me nog een leg die die liet lopen omdat hij dacht dat wright 130 niet zou uitgooien. Mwa, hij liet de leg niet lopen. Hij verzuimde om een single 18 te gooien, om naar bull te kunnen. In plaats daarvan wilde hij de triple 20 raken voor dubbel 4. Niet heel handig natuurlijk, maar bon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 (bewerkt) Wright koning. Chauvinisme is iets grappigs he? In de finale staat een lelijke, onsympathieke groene monster tegen een charmante, leuke en sympathieke Schot en iedereen is voor Van Gerwen omdat die toevallig hier geboren is. 2 januari 2020 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 8 minuten geleden zei cimbomcu: Wright koning. Chauvinisme is iets grappigs he? In de finale staat een lelijke, onsympathieke groene monster tegen een charmante, leuke en sympathieke Schot en iedereen is voor Van Gerwen omdat die toevallig hier geboren is. En niemand van de van Gerwen fans die het Wright niet gunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 13 minuten geleden zei cimbomcu: Wright koning. Chauvinisme is iets grappigs he? In de finale staat een lelijke, onsympathieke groene monster tegen een charmante, leuke en sympathieke Schot en iedereen is voor Van Gerwen omdat die toevallig hier geboren is. Je studeert voor veerpont schipper? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 27 minuten geleden zei cimbomcu: Wright koning. Chauvinisme is iets grappigs he? In de finale staat een lelijke, onsympathieke groene monster tegen een charmante, leuke en sympathieke Schot en iedereen is voor Van Gerwen omdat die toevallig hier geboren is. Haha ironisch dat jij dit zegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 januari 2020 Share Geplaatst 5 januari 2020 BDO WK op Eurosport voelt toch wel een beetje als een plaatselijk toernooitje. Zit bijna niemand, geen sfeer, laag niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 januari 2020 Share Geplaatst 5 januari 2020 (bewerkt) Vandaag zelf voor het eerst in 10 maanden geloof ik weer eens een echt toernooitje meegespeeld van de bond. Laatste keer mee gestopt omdat ik enorme last had van dartertitus, maar nu ging stuk beter. Was 3e in de een poule van 4 (0-3, 0-3 en 3-0). Daarna ga je in deze toernooien door in 3 sheets. Poulewinnaars naar Sheet A, en nummers laatst naar Sheet C. Alles ertussen naar Sheet B (waaronder ik dus). Uiteindelijk daar alles gewonnen met lekker niveau waardoor ik bekertje mee naar huis kon nemen. Finale 87 check voor de wedstrijd was ook wel lekker met 2 pijlen Darteritus was wel weer even terug in laatste poulewedstrijd en kwartfinale B Sheet, maar daarna gelukkig geen last meer van. Overall ook tevreden met het niveau wat ik liet zien! 5 januari 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 januari 2020 Share Geplaatst 6 januari 2020 Mooi man Maar ze werken daar bij jullie met een A, B en C ronde? Wij maken hier wel eens een grap over een C ronde, maar jullie hebben dat dus. Hier gaan 1 en 2 naar de A en 3 en 4 (evt 5) naar de B. En dan KO. De winnaar van de B krijgt meestal hetzelfde aantal punten als de kwartfinalisten van de A. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 januari 2020 Share Geplaatst 6 januari 2020 Zojuist zei Satyr: Mooi man Maar ze werken daar bij jullie met een A, B en C ronde? Wij maken hier wel eens een grap over een C ronde, maar jullie hebben dat dus. Hier gaan 1 en 2 naar de A en 3 en 4 (evt 5) naar de B. En dan KO. De winnaar van de B krijgt meestal hetzelfde aantal punten als de kwartfinalisten van de A. A, B en C inderdaad na de poule. Hier krijg je 1 punt als je laatste wordt in de poule, en per plek dat je joger eindigt krijg je er dan een punt bij. Dus als je een poule van 3 wint krijg je 3 punten, win jebl een poule van 4 krijg je 4 punten. Daarna in de K.O. een punt per gewonnen wedstrijd tot aan finale. En finales krijg jd dit: A: winnaar 5 bonus, verliezer 4 bonus B: winnaar 4 bonus, verliezer 3 bonus C: winnaar 3 bonus, verliezer 2 bonus Tot vorig jaar was alles gelijk aan bonussen van C Sheet. Dus kreeg je mensen die expres hun poule verloren lol. Kansloze figuren altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 januari 2020 Share Geplaatst 6 januari 2020 (bewerkt) Ah, ok, leuk systeem. Hier is het vaak zo, bij een ranking tot 32 spelers: 1e: 5p 2e: 3p 3e: 2p 4e: 1p Laatste 16 A ronde: 2p Laatste 8 A Ronde: 4p Halve finale A ronde: 6p Verliezer A finale: 8p Winnaar A finale: 10p In de B hetzelfde, maar die hebben een eigen ranking. Stel, ik doe 10x mee en kom een keer in de B, dan kan ik die wel winnen, maar dan krijg ik alleen de punten uit de poule voor de A ranking, dus maximaal 2. De A ranking levert veel meer op qua €, dus expres verliezen is niet heel slim. 6 januari 2020 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 januari 2020 Share Geplaatst 6 januari 2020 Ah ik begrijp het ja. Hier worden alle punten op een hoop gegooid en vertaald richting 1 ranglijst en daarvoor is dan prijzengeld beschikbaar. Zou dus kunnen dat iemand de ranking wint die alle toernooien komt en altijd de C Sheet wint bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 Hier ook aan het bespreken of we een dart team gaan starten. Paar jongens willen stoppen met voetballen, dan stop ik ook als leider. darten leek ons wel een leuk alternatief. 1 van de boys zit al in een dart team en die kroeg in ons dorp wil wel een 2e dart team. Maar eens even kijken of we dat voor elkaar kunnen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten