Titan Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Citaat Michael Smith had na zijn thriller-zege op Johnny Clayton (4-3) geen speciale boodschap voor de spelers die door een positieve coronatest het toernooi uit moesten. ,,Iedereen moet proberen zo safe mogelijk te zijn. Ik blijf bijna continu op mijn hotelkamer. Het is even niet anders.” Zal hij bij de types horen die een positieve zelftest snel door de wc spoelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 3 minuten geleden zei Titan: Zal hij bij de types horen die een positieve zelftest snel door de wc spoelt? Zeker van de wereldtoppers zou het natuurlijk enorm dom zijn om dat te doen. Maar goed, is lastig oordelen wie wel of niet zoiets zou doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 7 minuten geleden zei Titan: Zal hij bij de types horen die een positieve zelftest snel door de wc spoelt? Meneer is gewoon naar huis geweest met de kerst dus om te zeggen dat hij bijna alleen maar op de hotelkamer blijft is dus ook onzin. Ik hoop dat hij ook positief is getest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Zojuist zei delichris: Meneer is gewoon naar huis geweest met de kerst dus om te zeggen dat hij bijna alleen maar op de hotelkamer blijft is dus ook onzin. Ik hoop dat hij ook positief is getest. Ik gun niemand een positieve test, om dan zo het toernooi uit te vliegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 2 minuten geleden zei rich ruzzian: Ik gun niemand een positieve test, om dan zo het toernooi uit te vliegen. Met zo'n muil gun ik het hem wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Jacques Nieuwlaat zei een keer in zijn commentaar dat hij goed begrijpt dat darters die kunnen naar huis gaan, omdat dat waarschijnlijk veiliger is dan in het hotel blijven waar met alle officials en andere betrokkenen vele besmet zijn geraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Soutar kan geen poot aan de trapper krijgen tegen Rydz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Aaaah zonde, had het Dobey wel gegund Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 4 minuten geleden zei Jotew: Aaaah zonde, had het Dobey wel gegund Zijn we het wat darts betreft eindelijk een keer eens. Ben wel benieuwd vanavond leuke potjes, waarin ik denk dat in alle drie de wedstrijden de underdog een reële kans heeft om te winnen. Al is het lastig om te zeggen wie er bij Anderson tegen Cross de underdog is natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 7 minuten geleden zei timpy00: Zijn we het wat darts betreft eindelijk een keer eens. Ben wel benieuwd vanavond leuke potjes, waarin ik denk dat in alle drie de wedstrijden de underdog een reële kans heeft om te winnen. Al is het lastig om te zeggen wie er bij Anderson tegen Cross de underdog is natuurlijk. Eindelijk eens? Voor zover ik weet hebben we alleen een andere mening over Price toch?😂 Ben ook erg benieuwd naar vanavond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Toch echt een hoogstaand wk op een paar matchen na dan. Leuke matchen gezien ondertussen,Kim vs Gerwin. Kleermaker vs Cullen,Smith vs Clayton en nu juist Dobey vs Humphries. Anderson vs White was leuk omwille van spanning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Ik had alle Nederlanders eruit na deze ronde. Ik ga gelijk krijgen(hopelijk niet...) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 9 minuten geleden zei himan: Ik had alle Nederlanders eruit na deze ronde. Ik ga gelijk krijgen(hopelijk niet...) Had ik inderdaad ook. En verder: Humphries Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 (bewerkt) Kunnen ze niet gewoon nog een toernooi doen voor alle positieve gasten? Winnaar daarvan mag als die weer negatief is een finale gooien tegen de winnaar van zondag/maandag. 30 december 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Wade vrij simpel door,Kleermaker zijn niveau van vorige matchen niet gehaald. Wade vs King,zie Wade wel door gaan weer. En dan tegen winnaar Smith-Price. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Kleermaker zoals verwacht kansloos. Wade is voor dit soort gasten een hele vervelende tegenstander. Snel door naar hopelijk een kraker tussen Anderson & Cross. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Gok het voor nu vooralsnog op Anderson. Kleermaker was inderdaad gewoon te verwachten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Leuke wedstrijd nu. Wel even kijken dus @neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 41 minuten geleden zei La Pulga: Leuke wedstrijd nu. Wel even kijken dus @neva Ik ben helaas aan het werk. Drama. Vanavond hoop ik wat mee te kunnen pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Klasse Gary! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Damn wat een start. Dit wordt ook een leuke @La Pulga. Die Rydz is echt kicken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Teeeering wat een pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Rydz is lekker bezig! Goede partij dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Heel vette pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Verlengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten