Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Rinus:

Uhu, had het ook al gezien. Leuke docu. Aflevering 1 had een gouden moment, haha. Voor de rest erg leuk om al die voetballers te zien, en zijn verhaal. Al was het wat kort. Had best nog 2 afleveringen tussen gekund. Één van de betere voetbaldocu's, denk ik zo.

Ik, als Barcelona liefhebber, vond het vooral leuk om te zien dat hij na 5 jaar Real, in team galactico, pas op zijn laatste werkdag een prijs wist te pakken :D Als merk is hij absoluut de grootste samen met C. Ronaldo, als voetballer vond ik Scholes al echt een stuk beter. Wel een gouden periode toen van ManUtd, snap wel dat me pa zo'n fan is geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ben nu met een parel bezig: The Fall Of The House Of Usher

Ik dacht eerst nog dat het om de zanger ging en snapte de afbeelding niet zo goed die Netflix toonde. Enfin, aan begonnen en echt geweldig. Goede acteurs, leuke humor, bizar verhaal. Boeit me tot nu toe elke seconde. 

Trailer even bekeken, omdat ik ook dacht dat het iets met de zanger te maken had :cab:

Meteen toegevoegd aan mijn lijstje, bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-10-2023 om 10:41 zei ElPrincipito:

Ben nu met een parel bezig: The Fall Of The House Of Usher

Ik dacht eerst nog dat het om de zanger ging en snapte de afbeelding niet zo goed die Netflix toonde. Enfin, aan begonnen en echt geweldig. Goede acteurs, leuke humor, bizar verhaal. Boeit me tot nu toe elke seconde. 

Inmiddels afgekeken. Enorm gaaf, bijzonder genre maar mij boeide het elke minuut. 9/10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Verhulstjes seizoen 5, aflevering 1.

Sinds zondagavond online. Heerlijke televisie. Ik had het niet verwacht, want Gertje komt altijd over als een ontiegelijke paardenlul op de een of andere manier. Maar de dynamiek in deze familie is hilarisch. Het is een ongelooflijke droogkloot en dat is precies mijn humor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-11-2023 om 13:23 zei Elsjorro1990:

De Verhulstjes seizoen 5, aflevering 1.

Sinds zondagavond online. Heerlijke televisie. Ik had het niet verwacht, want Gertje komt altijd over als een ontiegelijke paardenlul op de een of andere manier. Maar de dynamiek in deze familie is hilarisch. Het is een ongelooflijke droogkloot en dat is precies mijn humor. 

Hier kijken wij ook graag naar. Was genieten die eerste aflevering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag begonnen met Een moord kost meer levens. Gepasseerd op een fantastisch boek van Peter R de Vries over Paul Spruit. De vader van Paul heeft in de jaren 70 2 kinderen om het leven gebracht. Het boek en de serie laten zien wat het met de familie van de dader doet. De rest zal ik niet spoilen. Boek lezen en serie kijken (op Videoland)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gert:

Weet niet of het hier thuis hoort, maar ik kijk altijd graag Bureau Rotterdam. Net als ervoor bureau Arnhem. Mooie inkijk in het politie wezen. Menselijkheid van de politie. Maar ook zoveel treurige situaties op straat met veel mentaal leed. 

Ben ook fan, overweeg zelfs een overstap naar de politie hierdoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Arezo:

Ben ook fan, overweeg zelfs een overstap naar de politie hierdoor.

Misschien leuk als ze jou dan inzetten bij thuiswedstrijden van Ajax? 

Ik heb Ferry gekeken omdat de meid dat graag wilde. Was al gestopt met Undercover omdat ik het niks meer vond. Vond dit aardig vermakelijk, niet heel geweldig. 6je.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kon zo snel niet het topic vinden, maar wat is sex education afgegleden zeg. Van een "normaal" lopend verhaal naar 1 van de grootste hippy-series van Netflix. Typerend hoe woke die serie opeens moest zijn in het laatste seizoen, ook bijna geen seconde van kunnen genieten als eerdere series.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Zawisza:

Kon zo snel niet het topic vinden, maar wat is sex education afgegleden zeg. Van een "normaal" lopend verhaal naar 1 van de grootste hippy-series van Netflix. Typerend hoe woke die serie opeens moest zijn in het laatste seizoen, ook bijna geen seconde van kunnen genieten als eerdere series.

Oh man dat laatste seizoen krijg je gewoon kots neigingen van. Lijkt wel alsof Netflix met dat seizoen al het gebrek aan inclusiviteit van de laatste 15 jaar wilde goedmaken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites