Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Ben opzoek naar een site of app waar ik gratis kan bijhouden welke series ik tot nu toe gezien heb. Iemand suggesties?

SeriesGuide ofso is een goede als ik mijn vrienden mag geloven. Is alleen voor Android though. iShows gebruik ik zelf op mijn iPhone. Zeer mooie en overzichtelijke app.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoor vanalles over Making a Murderer. Wat moet ik me daar ongeveer bij voorstellen?

Eerste twee episodes van gezien..

Zonder echte spoilers..Steven Avery een simpele "boer" /"redneck" heeft onterecht jaren lang vast gezeten in de gevangenis voor iets dat hij niet gedaan heeft. Als je meer wilt weten stuur mij maar een PM. En het is documentaire/waar gebeurd. En echt onthutsend wat de sheriff/politie hem heeft aangedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net eerste twee afleveringen gezien van Top of the Lake. Gaat over een bezwangerd 12-jarig meisje die spoorloos is. Tot nu toe komen er veel aparte figuren voorbij, die allemaal verdacht lijken te zijn. Het is al de derde korte serie over een vermist/dood kind die ik zie in een korte tijd, na Broadchurch en The Missing. Deze serie heeft dan 6 afleveringen. Vind ik wel lekker zo kort, dan valt de spanning niet weg en weet je dat er een einde aan komt. Iemand die nog een korte (misdaad)serie heeft aan te raden? (Netflix)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net eerste twee afleveringen gezien van Top of the Lake. Gaat over een bezwangerd 12-jarig meisje die spoorloos is. Tot nu toe komen er veel aparte figuren voorbij, die allemaal verdacht lijken te zijn. Het is al de derde korte serie over een vermist/dood kind die ik zie in een korte tijd, na Broadchurch en The Missing. Deze serie heeft dan 6 afleveringen. Vind ik wel lekker zo kort, dan valt de spanning niet weg en weet je dat er een einde aan komt. Iemand die nog een korte (misdaad)serie heeft aan te raden? (Netflix)

Zojuist Top of the Lake uitgekeken. Een redelijk spannende serie met veel aparte karakters erin. SpHierdoor blijf je tot vlak voor het einde nog met veel vraagtekens zitten, omdat iedereen maar wat vaag en onbetrouwbaar doet. Maar die vraagtekens worden in de laatste aflevering allemaal beantwoord. Zeker wel de moeite waard om te kijken, zeker omdat het maar 6 afleveringen is. 8/10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen begint seizoen vier van 'Fresh Meat' _O_

Komt pas in begin februari :( Kan het echt aanraden, oa met Simon van The Inbetweeners. Met een beetje fantasie kun je het zelfs als een vervolg op die serie zien (maar dan tijdens uni).

Gisteren eerste aflevering van Rebellion bekeken.

RTÉ's new five-part 1916 commemorative drama Rebellion begins with the outbreak of World War I. As expectations of a short and glorious campaign are dashed, social stability is eroded and Irish nationalism comes to the fore. The tumultuous events that follow are seen through the eyes of a group of friends from Dublin, Belfast and London as they play vital and conflicting roles in the narrative of Ireland's independence.

Erg interessant en bovendien ook nog behoorlijk goed.

Verder kijk ik erg uit naar seizoen 3 van Peaky Blinders en The Fall.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites