Jotew Geplaatst 26 december 2021 Share Geplaatst 26 december 2021 Meer mensen het probleem op Videoland dat je een 2e aflevering of 2e seizoen niet kan afspelen en een foutmelding krijgt? Ik ondervind dit nu zowel op TV, iPad en iPhone Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Op 24-12-2021 om 12:01 zei delichris: Laatste seizoen van Gomorra afgerond. Wat een heerlijke serie. Zeker een aanrader als je van de Italiaanse maffia houdt. Afgelopen week ook het laatste seizoen van gekeken, topserie inderdaad. De filmlocaties, het sfeertje, Italiaanse muziek, heerlijk Krijgt direct zin om naar Napels te gaan. Had een tijdje terug ook L'Immortale gekeken, een op zichzelf staande film die tussen seizoen 4 en 5 valt. Geen must, maar wel leuk om mee te pakken. Al haalt de film het niet bij de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 4 minuten geleden zei Christian.: Afgelopen week ook het laatste seizoen van gekeken, topserie inderdaad. De filmlocaties, het sfeertje, Italiaanse muziek, heerlijk Krijgt direct zin om naar Napels te gaan. Had een tijdje terug ook L'Immortale gekeken, een op zichzelf staande film die tussen seizoen 4 en 5 valt. Geen must, maar wel leuk om mee te pakken. Al haalt de film het niet bij de serie. Klopt, maar de film is gemaakt om te laten zien hoe het Ciro is vergaan nadat hij was neergeschoten. De schrijver van het boek van Gomorra leeft trouwens al jarenlang met beveiliging. Hij wordt bedreigd door de Gomorra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 5 minuten geleden zei delichris: Klopt, maar de film is gemaakt xxxxxxxx. De schrijver van het boek van Gomorra leeft trouwens al jarenlang met beveiliging. Hij wordt bedreigd door de Gomorra. Zou hem even in de spoiler zetten voor het geval mensen nog aan de serie willen beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Is ook geen spoiler hoor. Want ach het was ook te voorspellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 The Witcher seizoen 2 afgekeken. Wat ontzettend gaaf weer, ik weet niet of ik alles nu echt zo goed vind, vermakelijk wel. Dat zeker! Game nooit gespeeld, denk dat het dan nog veel meer sentiment brengt. Goede acteurs en actrices, mooie animaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Op 24-12-2021 om 12:01 zei delichris: Laatste seizoen van Gomorra afgerond. Wat een heerlijke serie. Zeker een aanrader als je van de Italiaanse maffia houdt. Zijn er hier thuis ook weer aan begonnen en zijn nu halverwege. Was even in komen weer nadat het vorige seizoen ruim een jaar geleden is bekeken door ons. Maar wat je zegt klopt direct. Dit kijkt zo lekker weg! In de tussentijd zelf naar Hawkeye gekeken. Marvel series en films blijven cool. Hierna Witcher Seizoen 2 voor mij en dan even wachten op The Book of Boba Fett Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Op 27-12-2021 om 12:06 zei delichris: Klopt, maar de film is gemaakt om te laten zien Spoiler hoe het Ciro is vergaan nadat hij was neergeschoten . De schrijver van het boek van Gomorra leeft trouwens al jarenlang met beveiliging. Hij wordt bedreigd door de Gomorra. Dit is wel echt een spoiler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Zojuist zei rich ruzzian: Dit is wel echt een spoiler. In zo'n serie wordt iedereen neergeschoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Weer begonnen met After Life. Wat blijft dat steen goed. Kijk er nu ook anders naar dan de eerste keer dat ik hem zag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 38 minuten geleden zei Regis: Weer begonnen met After Life. Wat blijft dat steen goed. Kijk er nu ook anders naar dan de eerste keer dat ik hem zag. Ja mooi hè. Wat een serie Spoiler Gespreken van hem met oude dame op bankje steeds. Huilen, kippenvel Top tier TV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Op 29-12-2021 om 08:23 zei ElPrincipito: The Witcher seizoen 2 afgekeken. Wat ontzettend gaaf weer, ik weet niet of ik alles nu echt zo goed vind, vermakelijk wel. Dat zeker! Game nooit gespeeld, denk dat het dan nog veel meer sentiment brengt. Goede acteurs en actrices, mooie animaties. De actrices maken het wel leuk idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Seizoen 2 inmiddels afgekeken. Leuk idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Op 29-12-2021 om 10:57 zei delichris: In zo'n serie wordt iedereen neergeschoten. Niet mee eens. Jij hebt alles gezien Rich Ruzzian en ik niet iig. En wat ik nu zie in seizoen 2 worden genoeg mensen NIET neergeschoten. Dus ja het is zkr een spoiler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Op 30-12-2021 om 16:36 zei Regis: Weer begonnen met After Life. Wat blijft dat steen goed. Kijk er nu ook anders naar dan de eerste keer dat ik hem zag. Aanrader dus? Trailer bekeken, ga er ook eens aan beginnen denk ik. Eerst Kastanjemanden nog afkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Op 1-1-2022 om 17:39 zei ElPrincipito: Aanrader dus? Trailer bekeken, ga er ook eens aan beginnen denk ik. Eerst Kastanjemanden nog afkijken. Hele grote aanrader ja. Zeker ook in de wetenschap dat seizoen 3 op 14 januari uitkomt, is nu het juiste moment om te beginnen Of nouja nu.. Na het afkijken van het eveneens erg goede Kastanjemanden. Ben zelf deze week begonnen aan The Man in the High Castle op Amazon Prime. Zit nu richting het eind van seizoen 1 en de setting trekt me echt enorm. Spanning is ook goed in orde. Interessant oogpunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Vandaag begonnen met Gommora maar kijk eigenlijk uit naar einde van de maand. Mocro Maffia de serie (s4). Ben benieuwd! In mijn ogen de beste Nederlandse TV serie eváh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Cobra Kai seizoen 4 Was weer leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 Net begonnen met De Ridder op Netflix, eerste afleveringen wel prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 Leuk dat Daniel het goed doet in de mini f Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Weer begonnen met Sons of Anarchy, maar nu met mijn zoon. Blijft een heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Meer mensen die Over mijn Lijk volgen? Jeetje wat heftig weer die eerste aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Op 5-1-2022 om 17:05 zei Abe: Net begonnen met De Ridder op Netflix, eerste afleveringen wel prima. Prima serie inderdaad en zeker leuk om te volgen als je naar Gent verhuist (dat was jij toch?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 31 minuten geleden zei FlyD: Prima serie inderdaad en zeker leuk om te volgen als je naar Gent verhuist (dat was jij toch?) Ja klopt! Leer ik meteen de stad op z’n fraaist kennen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Zijn er mensen die Dexter: New Blood al hebben gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten