Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Op 24-12-2021 om 12:01 zei delichris:

Laatste seizoen van Gomorra afgerond. Wat een heerlijke serie. Zeker een aanrader als je van de Italiaanse maffia houdt.

Afgelopen week ook het laatste seizoen van gekeken, topserie inderdaad. De filmlocaties, het sfeertje, Italiaanse muziek, heerlijk :< Krijgt direct zin om naar Napels te gaan. 

Had een tijdje terug ook L'Immortale gekeken, een op zichzelf staande film die tussen seizoen 4 en 5 valt. Geen must, maar wel leuk om mee te pakken. Al haalt de film het niet bij de serie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Christian.:

Afgelopen week ook het laatste seizoen van gekeken, topserie inderdaad. De filmlocaties, het sfeertje, Italiaanse muziek, heerlijk :< Krijgt direct zin om naar Napels te gaan. 

Had een tijdje terug ook L'Immortale gekeken, een op zichzelf staande film die tussen seizoen 4 en 5 valt. Geen must, maar wel leuk om mee te pakken. Al haalt de film het niet bij de serie. 

Klopt, maar de film is gemaakt om te laten zien hoe het Ciro is vergaan nadat hij was neergeschoten. De schrijver van het boek van Gomorra leeft trouwens al jarenlang met beveiliging. Hij wordt bedreigd door de Gomorra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei delichris:

Klopt, maar de film is gemaakt xxxxxxxx. De schrijver van het boek van Gomorra leeft trouwens al jarenlang met beveiliging. Hij wordt bedreigd door de Gomorra.

Zou hem even in de spoiler zetten voor het geval mensen nog aan de serie willen beginnen ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-12-2021 om 12:01 zei delichris:

Laatste seizoen van Gomorra afgerond. Wat een heerlijke serie. Zeker een aanrader als je van de Italiaanse maffia houdt.

Zijn er hier thuis ook weer aan begonnen en zijn nu halverwege. Was even in komen weer nadat het vorige seizoen ruim een jaar geleden is bekeken door ons. Maar wat je zegt klopt direct. Dit kijkt zo lekker weg!

In de tussentijd zelf naar Hawkeye gekeken. Marvel series en films blijven cool.

Hierna Witcher Seizoen 2 voor mij en dan even wachten op The Book of Boba Fett :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Regis:

Weer begonnen met After Life. Wat blijft dat steen goed. Kijk er nu ook anders naar dan de eerste keer dat ik hem zag. 

Ja mooi hè. Wat een serie

Spoiler

Gespreken van hem met oude dame op bankje steeds. Huilen, kippenvel 

Top tier TV

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-12-2021 om 08:23 zei ElPrincipito:

The Witcher seizoen 2 afgekeken. Wat ontzettend gaaf weer, ik weet niet of ik alles nu echt zo goed vind, vermakelijk wel. Dat zeker! 

Game nooit gespeeld, denk dat het dan nog veel meer sentiment brengt. Goede acteurs en actrices, mooie animaties. 

De actrices maken het wel leuk idd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-12-2021 om 10:57 zei delichris:

In zo'n serie wordt iedereen neergeschoten. 

Niet mee eens. Jij  hebt alles gezien Rich Ruzzian en ik niet iig. En wat ik nu zie in seizoen 2 worden genoeg mensen NIET neergeschoten. Dus ja het is zkr een spoiler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-1-2022 om 17:39 zei ElPrincipito:

Aanrader dus? Trailer bekeken, ga er ook eens aan beginnen denk ik.

Eerst Kastanjemanden nog afkijken.

Hele grote aanrader ja. Zeker ook in de wetenschap dat seizoen 3 op 14 januari uitkomt, is nu het juiste moment om te beginnen ;) Of nouja nu.. Na het afkijken van het eveneens erg goede Kastanjemanden.

Ben zelf deze week begonnen aan The Man in the High Castle op Amazon Prime. Zit nu richting het eind van seizoen 1 en de setting trekt me echt enorm. Spanning is ook goed in orde. Interessant oogpunt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites