Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei komodo25:

Inmiddels aanbeland in laatste seizoen Spartacus. Wat een heerlijke serie. Alles vol op in beeld nog aanrader voor soortgelijke series,? Op netflix prime of Disney +

The Purge serie vond ik wel tof.

Man in the high castle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-1-2022 om 11:28 zei Dansmeister:

Seizoen 3 Afterlife is ook weer erdoorheen. Minder dan de vorige 2, omdat de bijpersonen iets meer in de schijnwerpers staat. Maar och. Wat heb ik weer veel aan mijn moeder gedacht deze serie. Song van Joni Mitchell zet ik altijd op als ik eenzaam ben haha. Prachtig seizoenseinde. ❤️

Ik snap wat je zegt, maar vond het toch ook weer erg mooi hoor. Seizoenseinde vond ik dan weer minder, die Fair was mij iets te overdreven.

Is overigens serie-einde begreep ik...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Manifest ook mee begonnen, wel boeiend. Verder nu 3e seizoen van Undercover (vorige 2 ook pas net gezien), merk aan het begin al dat elk nieuw seizoen ietsjes minder geloofwaardig begint te worden:

S1: Gewoon undercover

S2: Wil undercover zijn omdat collega vermoord en doet hiervoor discutabele dingen

S3: Is verbannen na discutabel werk en wordt alsnog weer undercover (denk ik na het zien van het begin)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Beppu:

Laatste seizoen Ozark is weer kwaliteit:<. Kan niet wachten op het tweede deel.

Ja hee _O_ Effe in spoiler Lord Beppu:

Spoiler

Ten eerste Javi de niffo/neef van Omar geweldig! En wat vindt jij dit seizoen tot dusver van Wendy? Ik vind het haar minste seizoen als personage ze is echt veels te ver gaan tegen Jonah! Jonah vond ik tot dit seizoen juist super irritant maar nu echt GEWELDIG. En zuur voor Ruth dat Wyatt dood is maar holy shiit Darlene Snell eindelijk dood. Yes!!!!

Zelf verder bezig met:

Peacemaker John Cena is geweldig maar Vigilante gespeeld door Freddie Stroma is helemaal echt super! Ben nu bij E5 en er zijn er tot dusver 6 uit.

Seizoen 3 van Succesion afgekeken wat.een.einde. En echt geweldige serie. Brian Cox, Sarah Snook en vooral Kieran Cullking als Roman Roy, Jeremy Strong als Kendal en MatthewMcFayden als Tom zijn geweldig. 9/10

Verder ook bezig met: Titans seizoen 3, erg tof ben nu bij E10 niet beste seizoen maar zkr leuk!  

Star Trek Voyager seizoen 2 bij episode 7 nu inmiddels en dan Angel begin seizoen 4.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Kyrill:

Ja hee _O_ Effe in spoiler Lord Beppu:

Inhoud verbergen

Ten eerste Javi de niffo/neef van Omar geweldig! En wat vindt jij dit seizoen tot dusver van Wendy? Ik vind het haar minste seizoen als personage ze is echt veels te ver gaan tegen Jonah! Jonah vond ik tot dit seizoen juist super irritant maar nu echt GEWELDIG. En zuur voor Ruth dat Wyatt dood is maar holy shiit Darlene Snell eindelijk dood. Yes!!!!

Zelf verder bezig met:

Peacemaker John Cena is geweldig maar Vigilante gespeeld door Freddie Stroma is helemaal echt super! Ben nu bij E5 en er zijn er tot dusver 6 uit.

Seizoen 3 van Succesion afgekeken wat.een.einde. En echt geweldige serie. Brian Cox, Sarah Snook en vooral Kieran Cullking als Roman Roy, Jeremy Strong als Kendal en MatthewMcFayden als Tom zijn geweldig. 9/10

Verder ook bezig met: Titans seizoen 3, erg tof ben nu bij E10 niet beste seizoen maar zkr leuk!  

Star Trek Voyager seizoen 2 bij episode 7 nu inmiddels en dan Angel begin seizoen 4.

Spoiler

Ik vind alle personages goed in Ozark, inclusief Wendy en Jonah. Ruth is wel mijn favorietje, en Charlotte wordt ook beter naarmate de serie vordert. Denk dat die oude drugsbaas in het tweede deel van het laatste seizoen (toch?) snel dood gaat, en uiteindelijk zal Javi wel worden vermoord door Ruth.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier met m'n vriendin begonnen aan This Is Us, echt een fantastische serie. Volgt een gezin waar verschillende (maatschappelijke) problemen de revue passeren en brengt zowel hoogte- als dieptepunten van hen in beeld. 

Meer mensen die dit kijken of gevolgd hebben? 

bewerkt door ROEMM
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei ROEMM:

Hier met m'n vriendin begonnen aan This Is Us, echt een fantastische serie. Volgt een gezin waar verschillende (maatschappelijke) problemen de revue passeren en brengt zowel hoogte- als dieptepunten van hen in beeld. 

Meer mensen die dit kijken of gevolgd hebben? 

Ja goed he! Niet normaal! Mandy Moore :) Ik ben ergens bij seizoen 2 of 3 gebleven weet alleen niet precies waar haha. Gelukkig staat het nu ook op Prime, binnenkort verder. Veel plezier ermee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Kyrill:

Als jezelf plezier wilt doen kijk de serie Peacemaker het is echt geweldig tof en leuk. 

Ga ik checken!

Op 12-2-2022 om 00:09 zei ElPrincipito:

The Sinner seizoen 4 afgekeken. Geweldig seizoen weer, van begin tot eind spannend. Aanrader! 

Staat in de lijst. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei delichris:

Heeft iemand al iets gezien rondom de serie van Pamela Anderson en Tommy Lee?

Ja die sextape vroeger wel gezien. Niks mis mee.

Ben vandaag begonnen aan die docu over Simeone. Kan mij als kind nog wel herinneringen hoe irritant ik hem vond op het WK 98. Eerste aflevering was prima. Gepassioneerde man en een lieve vader. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Arezo:

Ja die sextape vroeger wel gezien. Niks mis mee.

Ben vandaag begonnen aan die docu over Simeone. Kan mij als kind nog wel herinneringen hoe irritant ik hem vond op het WK 98. Eerste aflevering was prima. Gepassioneerde man en een lieve vader. 

Waar is die te vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites