sennid Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 (bewerkt) Gister Alice in Borderland uitgekeken. Soort Japanse Saw maar dan minder heftig. 17 december 2020 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Wat voor tracker gebruiken jullie voor series? Zat altijd op followmytv (en nog steeds), maar wordt steeds slechter en slechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 46 minuten geleden zei Juca: Wat voor tracker gebruiken jullie voor series? Zat altijd op followmytv (en nog steeds), maar wordt steeds slechter en slechter. Ik zit sinds 2006 op whatiwatch waar ik me films bijhoud die ik kijk. Serie's kan daar ook goed ,kan je per aflevering invullen wat je gezien hebt. Maar ik kijk zoveel door elkaar qua serie's al jaren dat ik daar vooral alleen mijn films toevoeg, teveel werk anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 21 minuten geleden zei Kyrill: Ik zit sinds 2006 op whatiwatch waar ik me films bijhoud die ik kijk. Serie's kan daar ook goed ,kan je per aflevering invullen wat je gezien hebt. Maar ik kijk zoveel door elkaar qua serie's al jaren dat ik daar vooral alleen mijn films toevoeg, teveel werk anders. Kijkend naar meerdere series trackers vind ik het zo chaotisch en druk dat ik al geen zin heb om alles toe te voegen. Dus denk dat ik voorlopig nog even bij Followmy.tv blijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 1 minuut geleden zei Juca: Kijkend naar meerdere series trackers vind ik het zo chaotisch en druk dat ik al geen zin heb om alles toe te voegen. Dus denk dat ik voorlopig nog even bij Followmy.tv blijf. Ik snap je heel goed maat . Ik moet bij What I watch seizoen 1 van Star Trek Deep Space Nine nog invullen maar ben al bij seizoen 5 inmiddels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Inmiddels ook de Queen's Gambit gekeken. Kan niet anders dan de eerdere lovende berichten hier te beamen. Heel erg tof. Krijg ook meteen zin om zelf (weer) te gaan schaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Seizoen 4 van Fargo afgekeken. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan vond. In elk geval toch wel het minste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 2 uur geleden zei Chimpa: Inmiddels ook de Queen's Gambit gekeken. Kan niet anders dan de eerdere lovende berichten hier te beamen. Heel erg tof. Krijg ook meteen zin om zelf (weer) te gaan schaken. Heb t ook uitgekeken vorige week. Ik vind het een 8/10 waard, heb erg genoten. Je kan trouwens zelf schaken! Op je mobiel! Tegen vrienden of online onbekenden mensen. Chess/schaken app in play store. Heb tegen vrienden gedaan, en online tegen mensen over heel de wereld. Online verlies ik 6/10 potjes maar 2-3 win ik zo nu en zeker wel, erg leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 december 2020 Share Geplaatst 25 december 2020 Op 16-12-2020 om 13:07 zei Kyrill: Geniet ervan. Toffe serie. Heb jaren geleden gekeken, erg gaaf. Alleen na tijd vond ik minder worden. Maar is zkr erg goed in 1-2 seizoenen. Was zeker de moeite. Derde seizoen veranderd het verhaal compleet, maar vond het nog steeds erg goed. Al ligt het tempo wel behoorlijk traag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 december 2020 Share Geplaatst 25 december 2020 Ben met Avatar: Legend of Korra bezig. geprobeerd om de eerste Avatar te kijken maar heb het eerste gedeelte zo vaak gezien dat ik daar maar gestopt mee ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 After Life (tot nu toe) gezien. Prima de moeite waard. Denk zelfs als je Gervais niet zo trekt (en ja, die mensen zijn er). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 56 minuten geleden zei Hwb: After Life (tot nu toe) gezien. Prima de moeite waard. Denk zelfs als je Gervais niet zo trekt (en ja, die mensen zijn er). Ik ga niks zeggen behalve dat ik het erg tof vind. Ik had alleen moeite met door seizoen 2 komen, wel gedaan uiteindelijk en was zeker de moeite waard. De oude vrouw op het bankje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 december 2020 Share Geplaatst 27 december 2020 After Life prachtige serie inderdaad. Heb net zelf The Office US afgekeken. Man, wat een geweldige serie zeg. Val nu wel in een leegte haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Ken je de oorspronkelijke versie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 2 uur geleden zei Hwb: Ken je de oorspronkelijke versie? Alleen maar fragmenten van gezien, maar ben fan van Gervais dus die staat nog wel op de lijst voor de toekomst. Weet alleen niet waar hij te zien is (Videoland en Netflix niet) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Weet ik ook niet. Prachtig. Veel subtieler dan de US-versie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Wil net als The Office, Scrubs ook nog eens (terug)zien, maar die lijkt nu ook nergens verkrijgbaar? Zelf net nieuwste seizoen van Walking Dead weer klaar. Seizoen 3 van Dark weer opgepakt, maar daar ga ik heel langzaam doorheen. Vind in seizoen 3 weinig spanning zitten, gebeurt eigenlijk steeds hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 Videoland heeft gisteren de trialer van Mocro Maffia seizoen 3 gelanceerd en dat ziet er gaaf uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 De afgelopen paar dagen Alice in Borderland gekeken. Aangenaam verrast. Klassieke Japanse verhaalelementen in een hip jasje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Dit weekend The Queens Gambit afgerond. Zeker een hele leuke serie die prettig weg kijkt. Verloop is in die zin wel wat voorspelbaar, maar vond dat in dit geval helemaal niet storend. Dit weekend begonnen met Equinox, heeft een beetje een Dark vibe. Eerste twee afleveringen waren in ieder geval erg intrigerend. Daarnaast zelf ook begonnen met Warrior Nun. De eerste aflevering was in ieder geval wel geestig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Seizoen 3 van Cobra Kai er in twee dagen met zoonlief er door heen gejast dit weekend. Wordt wel steeds meer bla bla bla en minder actie helaas. Al denk ik dat seizoen 4 wel eens heel leuk kan worden. Binnen kort ook maar eens bokszak bestellen. Kunnen beide wel wat agressie kwijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 januari 2021 Share Geplaatst 12 januari 2021 Vandaag begonnen met Lupin op Netflix. Franse Netflixserie die rondom de verhalen van Arthur Lupin gebouwd is. Omar Sy speelt de hoofdrol en doet dat op zeer charismatische wijze. Seizoen is niet zo lang, dus zal er morgen wel doorheen zijn gok ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 17 uur geleden zei Urbeto: Vandaag begonnen met Lupin op Netflix. Franse Netflixserie die rondom de verhalen van Arthur Lupin gebouwd is. Omar Sy speelt de hoofdrol en doet dat op zeer charismatische wijze. Seizoen is niet zo lang, dus zal er morgen wel doorheen zijn gok ik Gister ook begonnen. Vond het wel prettig dat het maar 5 afleveringen is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Zonet de aller laatste aflevering van Vikings gezien. Wat een gave serie is dit. Helaas geen nieuw seizoen, maar toch heerlijk genoten van de mooie vrouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 The Expanse Seizoen 3 Zojuist afgekeken. Dit is echt top notch tv/Science Fiction. Echt geweldig, geen seconde saai en super spannend. Amos is denk mijn favoriete personage. Ik vond het deel in begin van seizoen al tof maar tegen het einde wed het NOG beter, geweldig gewoon. @delichris ik ben aan begin van laatste seizoen. Vikings is geweldig maar niet een serie die ik per se zal prijzen om de mooie vrouwen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten