Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

46 minuten geleden zei Juca:

Wat voor tracker gebruiken jullie voor series? Zat altijd op followmytv (en nog steeds), maar wordt steeds slechter en slechter.

Ik zit sinds 2006 op whatiwatch waar ik me films bijhoud die ik kijk. Serie's kan daar ook goed ,kan je per aflevering invullen wat je gezien hebt. Maar ik kijk zoveel door elkaar qua serie's al jaren dat ik daar vooral alleen mijn films toevoeg, teveel werk anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Kyrill:

Ik zit sinds 2006 op whatiwatch waar ik me films bijhoud die ik kijk. Serie's kan daar ook goed ,kan je per aflevering invullen wat je gezien hebt. Maar ik kijk zoveel door elkaar qua serie's al jaren dat ik daar vooral alleen mijn films toevoeg, teveel werk anders.

Kijkend naar meerdere series trackers vind ik het zo chaotisch en druk dat ik al geen zin heb om alles toe te voegen. Dus denk dat ik voorlopig nog even bij Followmy.tv blijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Juca:

Kijkend naar meerdere series trackers vind ik het zo chaotisch en druk dat ik al geen zin heb om alles toe te voegen. Dus denk dat ik voorlopig nog even bij Followmy.tv blijf.

Ik snap je heel goed maat . Ik moet bij What I watch seizoen 1 van Star Trek Deep Space Nine nog invullen maar ben al bij seizoen 5 inmiddels :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Chimpa:

Inmiddels ook de Queen's Gambit gekeken. Kan niet anders dan de eerdere lovende berichten hier te beamen. Heel erg tof. Krijg ook meteen zin om zelf (weer) te gaan schaken. 

Heb t ook uitgekeken vorige week. Ik vind het een 8/10 waard, heb erg genoten. Je kan trouwens zelf schaken! Op je mobiel! Tegen vrienden of online onbekenden mensen. Chess/schaken app in play store. Heb tegen vrienden gedaan, en online tegen mensen over heel de wereld. Online verlies ik 6/10 potjes maar 2-3 win ik zo nu en zeker wel, erg leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-12-2020 om 13:07 zei Kyrill:

Geniet ervan. Toffe serie. Heb jaren geleden gekeken, erg gaaf. Alleen na tijd vond ik minder worden. Maar is zkr erg goed in 1-2 seizoenen. 

Was zeker de moeite. Derde seizoen veranderd het verhaal compleet, maar vond het nog steeds erg goed. Al ligt het tempo wel behoorlijk traag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Hwb:

After Life (tot nu toe) gezien. Prima de moeite waard. Denk zelfs als je Gervais niet zo trekt (en ja, die mensen zijn er).

Ik ga niks zeggen behalve dat ik het erg tof vind. Ik had alleen moeite met door seizoen 2 komen, wel gedaan uiteindelijk en was zeker de moeite waard. De oude vrouw op het bankje  _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil net als The Office, Scrubs ook nog eens (terug)zien, maar die lijkt nu ook nergens verkrijgbaar? 

Zelf net nieuwste seizoen van Walking Dead weer klaar. Seizoen 3 van Dark weer opgepakt, maar daar ga ik heel langzaam doorheen. Vind in seizoen 3 weinig spanning zitten, gebeurt eigenlijk steeds hetzelfde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit weekend The Queens Gambit afgerond. Zeker een hele leuke serie die prettig weg kijkt. Verloop is in die zin wel wat voorspelbaar, maar vond dat in dit geval helemaal niet storend. 

Dit weekend begonnen met Equinox, heeft een beetje een Dark vibe. Eerste twee afleveringen waren in ieder geval erg intrigerend. Daarnaast zelf ook begonnen met Warrior Nun. De eerste aflevering was in ieder geval wel geestig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 3 van Cobra Kai er in twee dagen met zoonlief er door heen gejast dit weekend. Wordt wel steeds meer bla bla bla en minder actie helaas. Al denk ik dat seizoen 4 wel eens heel leuk kan worden. Binnen kort ook maar eens bokszak bestellen. Kunnen beide wel wat agressie kwijt:classic_rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag begonnen met Lupin op Netflix. Franse Netflixserie die rondom de verhalen van Arthur Lupin gebouwd is. Omar Sy speelt de hoofdrol en doet dat op zeer charismatische wijze. Seizoen is niet zo lang, dus zal er morgen wel doorheen zijn gok ik :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Urbeto:

Vandaag begonnen met Lupin op Netflix. Franse Netflixserie die rondom de verhalen van Arthur Lupin gebouwd is. Omar Sy speelt de hoofdrol en doet dat op zeer charismatische wijze. Seizoen is niet zo lang, dus zal er morgen wel doorheen zijn gok ik :-D

Gister ook begonnen. Vond het wel prettig dat het maar 5 afleveringen is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Expanse Seizoen 3

Zojuist afgekeken. Dit is echt top notch tv/Science Fiction. Echt geweldig, geen seconde saai en super spannend. Amos is denk mijn favoriete personage. Ik vond het deel in begin van seizoen al tof maar tegen het einde wed het NOG beter, geweldig gewoon.

@delichris ik ben aan begin van laatste seizoen. Vikings is geweldig maar niet een serie die ik per se zal prijzen om de mooie vrouwen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites