Niels Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Nee, nog niet gezien. Blues wel (eventjes, niet te lang, maar een uurtje moet lukken). Jazz (nog) niet. Ziet er wel sfeervol uit. Voorlopig zit ik eerst even in Luther, maar bedankt voor de tip (Y). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Iemand hier bekend met de Britse dramaserie Utopia? [MENTION=17614]DubbelFris[/MENTION]; had hem in de Serie Top 50 genoemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Nu dat ik klaar ben met 'How I Met Your Mother' ga ik eens eerst alles afkijken/bijkijken vooraleer ik met iets nieuws start. Te beginnen met The Wire seizoen 4 ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Heb nu drie afleveringen gezien en vind de sfeer en cinematografie wel echt te gek. Vergeet de muziek niet :checkit: Het verhaal wordt ook steeds beter. Jammer dat het maar 2 seizoenen van 6 afleveringen zijn. Goed nieuws is wel dat David Fincher een US versie gaat maken voor HBO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Muziek is inderdaad één van de hoofdredenen waarom ik de sfeer zo tof vind. Die gare elektronische beats maken alles enorm creepy :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Vergeet de muziek niet :checkit: Het verhaal wordt ook steeds beter. Jammer dat het maar 2 seizoenen van 6 afleveringen zijn. Goed nieuws is wel dat David Fincher een US versie gaat maken voor HBO Ik heb het ook gezien. Utopia is heel tof maar S1 >S2 by far.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 16 februari 2016 Share Geplaatst 16 februari 2016 Oordeel na maandagavond-serieavond: Zowel Vinyl als American Crime Story een blijvertje. De sterrencast in ACS is voorlopig uitstekend, en voor iemand die de zaak van OJ Simpson niet van binnen en buiten kent zoals ik, biedt het ook genoeg spanning en nieuwe ontdekkingen. Enorm benieuwd naar de rest van het seizoen. Vinyl is eigenlijk het ultieme Martin Scorsese-project. Stilistisch geschoten, een heerlijke antiheld als hoofdrolspeler en genoeg seks, drugs en rock & roll om een goeie serie mee te vullen. Een dikke voldoende dus, al was het wel moeilijk om de volledige twee uur durende pilot in één zit uit te kijken, hoop dat komende afleveringen wat korter zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Pa had volgende mini-serie aangeraden: Unsere Mütter, unsere Väter. Mooi geschoten, origineel om eens de kant van de Duitsers te zien. Helaas wel wat teveel toevalligheden, bezorgde me toch een wrange smaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 februari 2016 Share Geplaatst 23 februari 2016 [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; Seizoen 4 van Fresh Meat is gisteravond begonnen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 februari 2016 Share Geplaatst 23 februari 2016 [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; Seizoen 4 van Fresh Meat is gisteravond begonnen :D Oeh netjes. Ga ze denk ik maar even opsparen of wachten tot ze op Netflix komen:). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 februari 2016 Share Geplaatst 23 februari 2016 Pa had volgende mini-serie aangeraden: Unsere Mütter, unsere Väter. Mooi geschoten, origineel om eens de kant van de Duitsers te zien. Helaas wel wat teveel toevalligheden, bezorgde me toch een wrange smaak. Goed he vriend? Ik vond het ZO overtuigend geschreven/geacteerd/meelevend/empatisch dat ik bijna wou dat de Duitsers de oorlog zouden winnen :r :cab: Ook al wist ik UITERAARD dat niet zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 23 februari 2016 Share Geplaatst 23 februari 2016 Oeh netjes. Ga ze denk ik maar even opsparen of wachten tot ze op Netflix komen:). Toevallig eerder deze maand seizoen 1-3 gekeken. Vanaf 01 maart schijnt seizoen 4 op Netflix te zijn. Ter info ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 24 februari 2016 Share Geplaatst 24 februari 2016 Iemand hier 22-11-63 al gechecked? Net de 2e aflevering gezien en is zeker de moeite waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 24 februari 2016 Share Geplaatst 24 februari 2016 Iemand hier 22-11-63 al gechecked? Net de 2e aflevering gezien en is zeker de moeite waard Het boek waarop het gebaseerd is van Stephen King is supergoed dus ben enorm benieuwd hiernaar. Ga wel pas beginnen kijken als alle afleveringen uit zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 24 februari 2016 Share Geplaatst 24 februari 2016 Is The wire aan te raden? En zoja, waar te zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 februari 2016 Share Geplaatst 24 februari 2016 (bewerkt) The Wire is zeker aan te raden, al hangt het af van je voorkeuren. Goed geconstrueerd verhaal, weinig actie, realistisch en wel wat spanning. Het ontrafelt de drugsproblematiek in Baltimore. Elk seizoen wordt het verhaal uitgebreid met een nieuwe invalshoek (vakbonden in de haven, politiek, media, onderwijs), wat de verwevenheid van drugs met het maatschappelijke leven goed laat zien. Scoort standaard hoog in de lijstjes van beste tv-serie, ook hier op MU. Wordt door velen gezien als beste serie ooit. Voor mij is het iig de beste serie die ik ooit zag. Serie is van HBO, dus mogelijk te zien met HBO-abbo. Anders dvd of illegaal. -edit- Ik zie dat je hem niet via HBO kunt kijken. Wat is dat voor bullshit? Waarom hebben ze eigen producties niet standaard in hun database zitten? 24 februari 2016 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 24 februari 2016 Share Geplaatst 24 februari 2016 Ben bezig met Suits momenteel, prima serietje :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 Is The wire aan te raden? En zoja, waar te zien? Beste serie ooit, by far Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 maart 2016 Share Geplaatst 3 maart 2016 Nu Billions S1 E3 aan het kijken. Godverdomme wat een vette serie is dit. Je hebt Gale(van Breaking Bad) (en Suits), Paul Giamatti, Damian Lewis(Band of Brothers/Homeland) , Malin Akerman en nog veel meer. Lewis is Axel Rod een hedgefudge manager die stinkend rijk is geworden sinds 9/11 en Giamatti is de Public Prosecutor die hem wil aanklagen voor fraude maar zijn vrouw werkt als therapeut voor het bedrijf van Axel... Oh ja en je hebt ook http://www.imdb.com/name/nm2584861/?ref_=ttfc_fc_cl_t8 Die James Wesley speelt in Daredevil. Het is van Showtime best wel wat naakt en hele gave complotten en mensen die elkaar blackmailen en afzeiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 3 maart 2016 Share Geplaatst 3 maart 2016 Is The wire aan te raden? En zoja, waar te zien? Iedereen is altijd lovend maar kon mij nooit echt boeien. Ben afgehaakt na S03. Misschien ooit nog eens afkijken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 maart 2016 Share Geplaatst 3 maart 2016 Net Narcos afgerond en eersre aflevering van House of Cards gekeken. Eerste aflevering is meteen al gruwelijk. Narcos was zeker ook zeker vermakelijk, maar op zich niet zo spannend gemaakt zoals het zou kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Den Elfde van den Elfde is een Vlaamse televisieserie op Eén die gaat over een familie die volledig uiteenvalt. Ik vond het best vermakelijk, mede door de gedurfde keuzes in het verhaal en de acteerprestaties (Peter Van Den Begin :clap: ). Ook wat hilarische momenten en de 'toneelsfeer' maakten dit voor mij een plezierige rit. Niet top, maar ben wel blij dat ik het volledig gevolgd heb op televisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Jongens Cuckoo van Neflix is bril-jant. Gaat dat zien [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Waar gaat dat over dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Waar gaat dat over dan? Cuckoo (twee seizoenen) Cuckoo is de nachtmerrie van elke ouder – een luilak met een hoop eigenaardige, New Age-ideeën. Taylor Lautner (die de jongere kijkers kennen van de Twilight-films), speelt een verrassend grappige hoofdrol, waardoor we ons nu afvragen waarom de man niet in meer droge komedies speelt. Waarschijnlijk wordt dit zo’n typische serie met een cultstatus, zoals Arrested Development ook bijvoorbeeld is. Dat wil niet zeggen dat beide series veel gemeen hebben – in tegendeel. Cuckoo is een grappige en goed geproduceerde komedieserie. Googlen is moeilijk :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten