Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Vergeet de muziek niet :checkit:

Het verhaal wordt ook steeds beter.

Jammer dat het maar 2 seizoenen van 6 afleveringen zijn.

Goed nieuws is wel dat David Fincher een US versie gaat maken voor HBO

Ik heb het ook gezien. Utopia is heel tof maar S1 >S2 by far..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oordeel na maandagavond-serieavond: Zowel Vinyl als American Crime Story een blijvertje. De sterrencast in ACS is voorlopig uitstekend, en voor iemand die de zaak van OJ Simpson niet van binnen en buiten kent zoals ik, biedt het ook genoeg spanning en nieuwe ontdekkingen. Enorm benieuwd naar de rest van het seizoen.

Vinyl is eigenlijk het ultieme Martin Scorsese-project. Stilistisch geschoten, een heerlijke antiheld als hoofdrolspeler en genoeg seks, drugs en rock & roll om een goeie serie mee te vullen. Een dikke voldoende dus, al was het wel moeilijk om de volledige twee uur durende pilot in één zit uit te kijken, hoop dat komende afleveringen wat korter zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pa had volgende mini-serie aangeraden: Unsere Mütter, unsere Väter. Mooi geschoten, origineel om eens de kant van de Duitsers te zien. Helaas wel wat teveel toevalligheden, bezorgde me toch een wrange smaak.

Goed he vriend? Ik vond het ZO overtuigend geschreven/geacteerd/meelevend/empatisch dat ik bijna wou dat de Duitsers de oorlog zouden winnen :r :cab:

Ook al wist ik UITERAARD dat niet zo is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand hier 22-11-63 al gechecked?

Net de 2e aflevering gezien en is zeker de moeite waard

Het boek waarop het gebaseerd is van Stephen King is supergoed dus ben enorm benieuwd hiernaar. Ga wel pas beginnen kijken als alle afleveringen uit zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Wire is zeker aan te raden, al hangt het af van je voorkeuren. Goed geconstrueerd verhaal, weinig actie, realistisch en wel wat spanning. Het ontrafelt de drugsproblematiek in Baltimore. Elk seizoen wordt het verhaal uitgebreid met een nieuwe invalshoek (vakbonden in de haven, politiek, media, onderwijs), wat de verwevenheid van drugs met het maatschappelijke leven goed laat zien.

Scoort standaard hoog in de lijstjes van beste tv-serie, ook hier op MU. Wordt door velen gezien als beste serie ooit. Voor mij is het iig de beste serie die ik ooit zag.

Serie is van HBO, dus mogelijk te zien met HBO-abbo. Anders dvd of illegaal.

-edit- Ik zie dat je hem niet via HBO kunt kijken. Wat is dat voor bullshit? Waarom hebben ze eigen producties niet standaard in hun database zitten?

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu Billions S1 E3 aan het kijken. Godverdomme wat een vette serie is dit. Je hebt Gale(van Breaking Bad) (en Suits), Paul Giamatti, Damian Lewis(Band of Brothers/Homeland) , Malin Akerman en nog veel meer. Lewis is Axel Rod een hedgefudge manager die stinkend rijk is geworden sinds 9/11 en Giamatti is de Public Prosecutor die hem wil aanklagen voor fraude maar zijn vrouw werkt als therapeut voor het bedrijf van Axel... Oh ja en je hebt ook http://www.imdb.com/name/nm2584861/?ref_=ttfc_fc_cl_t8

Die James Wesley speelt in Daredevil.

Het is van Showtime best wel wat naakt en hele gave complotten en mensen die elkaar blackmailen en afzeiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Den Elfde van den Elfde is een Vlaamse televisieserie op Eén die gaat over een familie die volledig uiteenvalt. Ik vond het best vermakelijk, mede door de gedurfde keuzes in het verhaal en de acteerprestaties (Peter Van Den Begin :clap: ). Ook wat hilarische momenten en de 'toneelsfeer' maakten dit voor mij een plezierige rit. Niet top, maar ben wel blij dat ik het volledig gevolgd heb op televisie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar gaat dat over dan?

Cuckoo (twee seizoenen)

Cuckoo is de nachtmerrie van elke ouder – een luilak met een hoop eigenaardige, New Age-ideeën. Taylor Lautner (die de jongere kijkers kennen van de Twilight-films), speelt een verrassend grappige hoofdrol, waardoor we ons nu afvragen waarom de man niet in meer droge komedies speelt. Waarschijnlijk wordt dit zo’n typische serie met een cultstatus, zoals Arrested Development ook bijvoorbeeld is. Dat wil niet zeggen dat beide series veel gemeen hebben – in tegendeel. Cuckoo is een grappige en goed geproduceerde komedieserie.

Googlen is moeilijk :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites