Rogier. Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 47 minuten geleden zei Jotew: Overigens vind ik die hele play-offs maar bullshit. Je eindigt 18 punten voor op Heerenveen op de 5e plek en nog kan de nr 9 ipv ons die Playoffs Conference League halen. Maargoed, het is nou eenmaal zo geregeld in dit land. Ik vind het juist prima. Je ziet dat de ploeg die nr. 5 staat het toch vrijwel altijd haalt, en al helemaal als het krachtsverschil zo groot is (ik kan me niet herinneren dat er een ploeg het wel gehaald heeft). Tegelijkertijd geeft dit nog wat spanning in de competitie omdat je als ploeg de play-off kan halen. Daarnaast is het in het geval dat de nr. 5 en 6 heel dicht bij elkaar staan (wat regelmatig voor is gekomen) juist prima om een soort van play-off te houden. Je wil wel je beste ploeg sturen natuurlijk. En extra wedstrijden = extra inkomsten = hogere begroting = betere spelers etc. etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 56 minuten geleden zei Jotew: Gisteren heer en meester! Wat een voetbal, en vooral: wát een sfeer in het stadion, ik heb genoten. Nu de laatste horde; Sparta. Zag in hen een gevaarlijkere tegenstander dan Utrecht, dus ben heel benieuwd. Op papier zouden we moeten winnen, maar het zijn weer wedstrijden opzich. Overigens vind ik die hele play-offs maar bullshit. Je eindigt 18 punten voor op Heerenveen op de 5e plek en nog kan de nr 9 ipv ons die Playoffs Conference League halen. Maargoed, het is nou eenmaal zo geregeld in dit land. Die play-offs zijn er juist gekomen omdat vaak de nummers 6 t/m 10 veilig waren en je saaie wedstrijden kreeg. En nu kunnen veel teams nog play-offs halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Oke, je hoort me ook niks zeggen over al dan niet spanning, inkomsten etc. Het is niet helemaal eerlijk, juist omdat je 18 punten voor staat op bijvoorbeeld een Heerenveen. Maar dat is slechts mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 20 uur geleden zei Kelvin: Het was weer genieten, maar toch weer dat gevoel dat je met dit niveau niet de playoffs had hoeven spelen. Dit vind ik zo onzin, hoor dat constant om mij heen. Had je gewoon meer uitwedstrijden moeten winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei cimbomcu: Dit vind ik zo onzin, hoor dat constant om mij heen. Had je gewoon meer uitwedstrijden moeten winnen. Wat vind je precies onzin? Want volgens mij zeg ik niet iets wat jou 2e opmerking uitsluit. 5 juni 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 4 uur geleden zei delichris: Die play-offs zijn er juist gekomen omdat vaak de nummers 6 t/m 10 veilig waren en je saaie wedstrijden kreeg. En nu kunnen veel teams nog play-offs halen. Precies, anders hadden ploegen als NEC/RKC het de laatste wedstrijden wel mooi gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Dit vind ik zo onzin, hoor dat constant om mij heen. Had je gewoon meer uitwedstrijden moeten winnen. Dan klopt het toch ook gewoon wat hij zegt? Play-offs waren met het huidige spel inderdaad niet nodig, als je die uitwedstrijden die punten niet verspeeld had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 1 uur geleden zei Jotew: Dan klopt het toch ook gewoon wat hij zegt? Play-offs waren met het huidige spel inderdaad niet nodig, als je die uitwedstrijden die punten niet verspeeld had. Ik vind ze wel heel nodig, anders had Ajax wel misschien geeneens meer kans gemaakt op Europa League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Ik hoor veel in mijn omgeving, dit jaar was de kans geweest om de top 3 echt aan te vallen. Dan denk ik ja maar waarom dan? Je hebt in april nog punten verspeeld tegen Sparta en Utrecht (2 concurrenten) en tegen degradatiekandidaat Excelsior. Dat je nu gewoon goed in vorm bent is harstikke mooi, maar GAE was ook een periode heel goed in vorm, of RKC, of Ajax. Competitie gaat over 34 wedstrijden en Twente heeft in uitwedstrijden meer gelijkgespeeld en verloren dan gewonnen, dan hoor je dus waar je staat en heeft het geen zin om nu na 4 gewonnen potjes te roepen dat je beter had kunnen zijn dan AZ/Ajax/PSV. @Kelvin@Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Veel van die uitwedstrijden waarin punten zijn verspeeld hadden we voor rust met minimaal 3-0 voor moeten staan. 100%, nee 400%, kansen gingen er niet in. Jij vat het nu op alsof wij ons zelf dit jaar als top 3 team zouden zien. Ajax speelt gelijk tegen o.a. NEC, Emmen, Volendam en Go Ahead, dus wat daar nu je punt precies mee moet zijn is ook niet helemaal relevant. Kijkend naar Ajax en PSV en hun prestaties was dit voor Twente wel hét seizoen geweest om 4e, 3e of 2e te kunnen (!!) worden, juist omdat de top op Feyenoord na ook niet presteerde, laat staan dat het om aan te gluren was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Wat ik zo van Twente heb gezien speelden ze leuk voetbal. Vandaar dat ik ze ook Europees voetbal gun ( en ja dat doet pijn om te typen) En zeker voor de Europese punten denk ik ook het beste al lig ik daar niet al te wakker van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 7 minuten geleden zei cimbomcu: Ik hoor veel in mijn omgeving, dit jaar was de kans geweest om de top 3 echt aan te vallen. Dan denk ik ja maar waarom dan? Je hebt in april nog punten verspeeld tegen Sparta en Utrecht (2 concurrenten) en tegen degradatiekandidaat Excelsior. Dat je nu gewoon goed in vorm bent is harstikke mooi, maar GAE was ook een periode heel goed in vorm, of RKC, of Ajax. Competitie gaat over 34 wedstrijden en Twente heeft in uitwedstrijden meer gelijkgespeeld en verloren dan gewonnen, dan hoor je dus waar je staat en heeft het geen zin om nu na 4 gewonnen potjes te roepen dat je beter had kunnen zijn dan AZ/Ajax/PSV. @Kelvin@Jotew Kleine tip dan van mij, als mensen in jouw omgeving iets zeggen waar je het niet mee eens bent, ga dan met hen in gesprek. Maar ga niet hun mening koppelen aan mijn post om vervolgens tegen mij te vertellen wat je tegen hun wil zeggen. Dan kun je mij lekker met rust laten met je gezeik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 17 uur geleden zei Kelvin: Kleine tip dan van mij, als mensen in jouw omgeving iets zeggen waar je het niet mee eens bent, ga dan met hen in gesprek. Maar ga niet hun mening koppelen aan mijn post om vervolgens tegen mij te vertellen wat je tegen hun wil zeggen. Dan kun je mij lekker met rust laten met je gezeik. Maar hij hoort nog wel eens wat en komt niet uit een doorsnee Vinex wijk en daardoor is hij "streetwise". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 (bewerkt) Op 5-6-2023 om 19:59 zei Kelvin: Kleine tip dan van mij, als mensen in jouw omgeving iets zeggen waar je het niet mee eens bent, ga dan met hen in gesprek. Maar ga niet hun mening koppelen aan mijn post om vervolgens tegen mij te vertellen wat je tegen hun wil zeggen. Dan kun je mij lekker met rust laten met je gezeik. Nee ik heb het tegen jou omdat je net zoals de mensen in mijn omgeving hetzelfde gelul loopt te verkondigen. Sparta had dit jaar ook geen play-offs hoeven te spelen, hadden ook 4de kunnen worden. RKC had juist dit jaar wel de play-offs moeten spelen, hadden 8ste kunnen worden AZ had dit jaar geen 4de hoeven te worden maar misschien 2de GAE had ook wel 8ste kunnen worden, of 7de. 6 juni 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 (bewerkt) ** iets meer inhoud mag ook wel 7 juni 2023 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Wat vinden we van Taha? Dit seizoen veel gezien aangezien ik seizoenskaart van PEC heb. Ik ben niet overtuigd, ik vond hem erg wisselvallig en kon mij af en toe mateloos aan hem irriteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Ben er ook niet kapot van.. Had ik liever gehad dat ze die knakker bij de Graafschap weg zouden plukken, Onal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 3 uur geleden zei PJHoutman: zeer sterke en inhoudelijke reactie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 3 uur geleden zei Kelvin: Wat vinden we van Taha? Dit seizoen veel gezien aangezien ik seizoenskaart van PEC heb. Ik ben niet overtuigd, ik vond hem erg wisselvallig en kon mij af en toe mateloos aan hem irriteren. Ik hoor niks over hem in mijn omgeving, dus hij zal niet bestaan, denk ik dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 6 uur geleden zei Richarð.: Ik hoor niks over hem in mijn omgeving, dus hij zal niet bestaan, denk ik dan. Posts over Wilco Kelderman kunnen gewoon in het wielertopic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 11 uur geleden zei Kelvin: Wat vinden we van Taha? Dit seizoen veel gezien aangezien ik seizoenskaart van PEC heb. Ik ben niet overtuigd, ik vond hem erg wisselvallig en kon mij af en toe mateloos aan hem irriteren. Ik ben ook (nog) niet overtuigd, denk dat deze stap ook te groot voor hem gaat zijn. Ze moeten wel erg zeker van hun zaak zijn anders betaal je niet 1 miljoen+ voor hem. Wat is zijn beste positie eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 1 uur geleden zei Elano: Ik ben ook (nog) niet overtuigd, denk dat deze stap ook te groot voor hem gaat zijn. Ze moeten wel erg zeker van hun zaak zijn anders betaal je niet 1 miljoen+ voor hem. Wat is zijn beste positie eigenlijk? 10 Taha > Vlap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 (bewerkt) Wel fijn die gelijkmaker, maar toch weer het gevoel dat Manschot met dit niveau de play-offs niet had hoeven fluiten. 8 juni 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 (bewerkt) Laten we duidelijk zijn: Twente was totaal niet in goede doen. Maar Manschot was de slechtste man van het veld. Die arrogante minderwaardige hasses van ‘m gaat me steeds meer tegenstaan. Blij met een punt, zondag weer een heksenketel van maken in de Veste! 8 juni 2023 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 https://www.soccernews.nl/news/twente-fans-maken-indruk-tijdens-nations-league/ Was inderdaad duidelijk te horen, kwam de sfeer wel ten goede Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten