Maldini Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 Twente had een paar weken geleden de mogelijkheid om Soufyan Ahannach gratis op te pikken, maar liet dit na. Onbegrijpelijk, is de perfecte vervanger voor Ziyech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 Ondanks dat de kans heel groot is dat Ziyech vertrekt, lijkt het me niet meer dan logisch dat Twente wacht tot de handtekeningen zijn gezet. Er blijft toch altijd een kans dat hij niet vertrekt (geen concreet bod of blessure) en ze zitten niet in de situatie dat ze dan maar gewoon een speler extra hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 Interessante post Kloppie. Zeer zorgwekkend als ik die namen zo zie, lijkt wel Jong FC Twente van twee jaar terug. En die draaide goed mee in de middenmoot, van de Jupiler League... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 Linksback is binnen gelukkig. Verder ben ik benieuwd naar de gebroeders Jensen(vooral de jongste schijnt een talent te zijn) en natuurlijk naar de opvolger van Ziyech.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 31 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2016 Interessante post Kloppie. Zeer zorgwekkend als ik die namen zo zie, lijkt wel Jong FC Twente van twee jaar terug. En die draaide goed mee in de middenmoot, van de Jupiler League... Erg zorgwekkend is het ook. Maar niet vergeten dat van dat elftal vooral achterin de jongens enorm zijn gegroeid. Kijk een Andersen, Ter Avest en zelfs een Van Der Lely. Maar best is het allesbehalve. Het is echt hopen dat Ziyech snel vertrekt en kijken of er nog twee gerichte aankopen bij kunnen. Die zijn echt nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Harde kern van FC Twente weigert bestuur van vijf Eredivisieclubs Het nieuwe seizoen in de Eredivisie start vrijdagavond en alles wat vorig seizoen gebeurde, behoort tot het verleden. Toch denken de fans van Vak P daar iets anders over en dat laten ze ook merken. De fanatieke kern supporters van FC Twente nemen het enkele competitiegenoten nog steeds kwalijk dat zij de laatste maanden hoopten dat hun club zou verdwijnen uit de Eredivisie. Het heeft ertoe geleid dat de harde kern een bijzondere boycot heeft ingesteld voor bestuursleden van vijf andere clubs in de Eredivisie. In een speciaal statement op Facebook laat Vak P weten hoe de vork wat hen betreft in de steel steekt. Men laat weten dat het nieuwe seizoen op het punt van beginnen staat en dat het bijzonder is dat FC Twente toch weer in de Eredivisie zal meespelen. “Veel schijnheilige moraalridders én clubs hadden dat graag anders gezien en hebben dat dan ook niet onder stoelen of banken geschoven. Dat zijn we uiteraard niet vergeten…”, aldus Vak P in een verklaring. “Aanstaande zaterdag is Excelsior te gast. Normaal gesproken hoort hier een ‘gastvrije’ ontvangst bij, maar gezien de woorden van onder anderen meneer Wouter Gudde denken wij hier in dit geval toch echt anders over.” “Niet alleen Excelsior zag ons liever verdwijnen, ook Feyenoord, Heracles, Groningen en de Eagles lieten duidelijk blijken klaar te zijn met ons”, klinkt het boos. “Jullie moeten ons niet? Wij jullie ook niet! Bij deze strooit Vak-P eens met stadionverboden, wij ontzeggen de bestuursleden van deze clubs de toegang tot ONS stadion!” :-D Wat een kansloze figuren zijn dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Ben ik toch maar mooi weer de dag begonnen met een lach Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Ik vind het eigenlijk nog niet eens zo onbegrijpelijk, er stonden inderdaad een aantal figuren (en clubs) vooraan met de hoop Twente helemaal kapot te zien gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Wat heeft de harde kern daar over te zeggen? Bovendien heeft Twente de boel bedonderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Je kunt toch moeilijk zeggen dat die clubs geen recht van spreken hadden. Lekker gezeik van die supporters, laten zich de ogen een beetje dichtdrukken volgens mij. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Ik vind het eigenlijk nog niet eens zo onbegrijpelijk, er stonden inderdaad een aantal figuren (en clubs) vooraan met de hoop Twente helemaal kapot te zien gaan. Ik heb je wel eens anders gehoord, als suppirtersgroepen dachten iets te vertellen te hebben bij een club.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Laat ze bij FC Twente gewoon dankbaar zijn dat er weer voetbal gespeeld kan worden. En dat ook nog eens op het hoogste niveau. Ben er zelf wel blij mee dat Twente er gewoon in zit en nu hopelijk weer kan gaan bouwen. Maar wees dan als harde kern ook gewoon realistisch en ga al helemaal niet de gebeten hond spelen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 5 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2016 Snap zelf de reactie van Vak P wel. Die betreffende meneren hebben hun mening duidelijk niet onder stoelen of banken gestoken en stonden duidelijk vooraan om de club kapot te maken. Ook al was het alleen met een mening in de media. Het heeft zeker wel kwaad bloed gezet bij die supporters waar Twente een groot deel van hun leven is. Zo'n Gudde stond ook vooraan en heeft de hele discussie met de Eredivisie CV op gang geholpen met compensatie. Al blijft het wel een raar statement van Vak-P. Heb zelf zoiets dat we allang blij mogen zijn dat we nog in de Eredivisie spelen. Maar snap de reactie volledig. Je kunt toch moeilijk zeggen dat die clubs geen recht van spreken hadden. Lekker gezeik van die supporters, laten zich de ogen een beetje dichtdrukken volgens mij. Niet helemaal waar. Clubs hebben zeker recht op spreken maar wacht eerst een besluit af voordat je gaat lopen morren. En dat ze hebben lopen roepen dat Twente moet degraderen is niet echt hun verantwoordelijkheid geweest of wel. Dat je een mening hebt is een ander verhaal maar zeker in zo'n functie moet je oppassen met wat je daar roept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Ik heb je wel eens anders gehoord, als suppirtersgroepen dachten iets te vertellen te hebben bij een club.. Ik denk dat het dan om een compleet andere situatie ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Ik wens dat Vak P veel succes. Wat wouden ze gaan doen, de boel blokkeren? Erin komen die bestuursleden toch wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Ziyech en Mokotjo zijn ziek (?) en doen niet mee vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Ik denk dat het dan om een compleet andere situatie ging. Maar jij vindt dus dat supporters mogen bepalen wie er wel of niet het stadion in mag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Snap zelf de reactie van Vak P wel. Die betreffende meneren hebben hun mening duidelijk niet onder stoelen of banken gestoken en stonden duidelijk vooraan om de club kapot te maken. Ook al was het alleen met een mening in de media. Het heeft zeker wel kwaad bloed gezet bij die supporters waar Twente een groot deel van hun leven is. Zo'n Gudde stond ook vooraan en heeft de hele discussie met de Eredivisie CV op gang geholpen met compensatie. Al blijft het wel een raar statement van Vak-P. Heb zelf zoiets dat we allang blij mogen zijn dat we nog in de Eredivisie spelen. Maar snap de reactie volledig. Niet helemaal waar. Clubs hebben zeker recht op spreken maar wacht eerst een besluit af voordat je gaat lopen morren. En dat ze hebben lopen roepen dat Twente moet degraderen is niet echt hun verantwoordelijkheid geweest of wel. Dat je een mening hebt is een ander verhaal maar zeker in zo'n functie moet je oppassen met wat je daar roept. Wat een onzin zeg. Die betreffende mensen hoeven hun mening ook niet voor zich te houden. De hele club Twente is niet serieus te nemen, je fraudeert bij het leven, hebt dus eigenlijk gewoon " vals" gespeeld bij het behalen van je landstitel/tv gelden/ sponsors/ etc. En als je er dan voor gestraft word ga je de Calimero uit hangen en iedereen die wat roept veroordelen. Lekker hypocriet. Nu ik al die supporters alles zie recht praten wat krom is, had ik die hele club liever failliet gezien. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 5 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2016 Ziyech en Mokotjo zijn ziek (?) en doen niet mee vanavond. Spelen morgen ;) en ze stonden vandaag al weer op het trainingsveld. Doen dus gewoon mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 5 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2016 Wat een onzin zeg. Die betreffende mensen hoeven hun mening ook niet voor zich te houden. De hele club Twente is niet serieus te nemen, je fraudeert bij het leven, hebt dus eigenlijk gewoon " vals" gespeeld bij het behalen van je landstitel/tv gelden/ sponsors/ etc. En als je er dan voor gestraft word ga je de Calimero uit hangen en iedereen die wat roept veroordelen. Lekker hypocriet. Nu ik al die supporters alles zie recht praten wat krom is, had ik die hele club liever failliet gezien. Lekker kortzinnige reactie weer. De laatste die alles goed praat ben ik zelf. Ben oprecht dankbaar dat we nog spelen, zeg alleen dat ik de reactie van Vak-P zeker wel begrijp. En ik vind zeker dat je in zo'n functie als Gudde heeft, directeur Feyenoord, maar praat hier vooral over directeur Eredivisie CV eerst je mening voor je moet houden tot er een besluit komt. Daar sta je boven, zeker in zo'n functie. Dat geldt ook voor de andere directeuren. Je mag zeker wel je mening geven maar niet zoals zij hebben gedaan in het traject dat de licentiecommissie tot een besluit moest komen. En hou alsjeblieft de landstitel hieruit. Je weet als geen ander dat die los staat van deze hele situatie. Het hele gedonder is erna begonnen toen de hoge heren even dachten structureel mee te kunnen doen met de top-16 van Europa. Kom eerst eens met een fatsoenlijke reactie voordat je hier verder komt praten uit frustratie. Je lijkt wel de 2e Satyr zo langzamerhand :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Lekker kortzinnige reactie weer. De laatste die alles goed praat ben ik zelf. Ben oprecht dankbaar dat we nog spelen, zeg alleen dat ik de reactie van Vak-P zeker wel begrijp. En ik vind zeker dat je in zo'n functie als Gudde heeft, directeur Feyenoord, maar praat hier vooral over directeur Eredivisie CV eerst je mening voor je moet houden tot er een besluit komt. Daar sta je boven, zeker in zo'n functie. Dat geldt ook voor de andere directeuren. Je mag zeker wel je mening geven maar niet zoals zij hebben gedaan in het traject dat de licentiecommissie tot een besluit moest komen. En hou alsjeblieft de landstitel hieruit. Je weet als geen ander dat die los staat van deze hele situatie. Het hele gedonder is erna begonnen toen de hoge heren even dachten structureel mee te kunnen doen met de top-16 van Europa. Kom eerst eens met een fatsoenlijke reactie voordat je hier verder komt praten uit frustratie. Je lijkt wel de 2e Satyr zo langzamerhand :cab: Onzin, die kwam hier gewoon even zijn persoonlijke haat jegens Twente dumpen. Ik heb verder helemaal geen haat tegen Twente ofzo, alleen word ik een beetje moedeloos van al die twentesupporters die een beetje de gebeten hond spelen. En zon vak p dan met zon opmerking. Dan heb je er helemaal niks van begrepen. In die situatie waren zulke opmerkingen gewoon meer dan terecht. dat dan een paar mensen zich op hun tenen getrapt voelt, so be it. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Het hele gedonder is erna begonnen toen de hoge heren even dachten structureel mee te kunnen doen met de top-16 van Europa. Dat zou opzich wel leip zijn geweest. Eerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Onzin, die kwam hier gewoon even zijn persoonlijke haat jegens Twente dumpen. Ik heb verder helemaal geen haat tegen Twente ofzo, alleen word ik een beetje moedeloos van al die twentesupporters die een beetje de gebeten hond spelen. En zon vak p dan met zon opmerking. Dan heb je er helemaal niks van begrepen. In die situatie waren zulke opmerkingen gewoon meer dan terecht. dat dan een paar mensen zich op hun tenen getrapt voelt, so be it. Vertel nou eens even hoe we hebben vals gespeeld bij het kampioenschap i.p.v. die vraag telkens te ontlopen. Welke speler van het kampioenselftal (Boschker - Stam, Douglas, Wisgerhof, Tiendalli (Kuiper) - Brama, Tiote, Perez (Janssen) - Ruiz, N' Kufo - Stoch) hadden wij niet mogen hebben? Want ik word moedeloos van mensen zoals jij die elke keer over het kampioenschap beginnen te zieken zonder argumentatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Vertel nou eens even hoe we hebben vals gespeeld bij het kampioenschap i.p.v. die vraag telkens te ontlopen. Welke speler van het kampioenselftal (Boschker - Stam, Douglas, Wisgerhof, Tiendalli (Kuiper) - Brama, Tiote, Perez (Janssen) - Ruiz, N' Kufo - Stoch) hadden wij niet mogen hebben? Want ik word moedeloos van mensen zoals jij die elke keer over het kampioenschap beginnen te zieken zonder argumentatie. Ten eerste begin ik niet elke keer over het kampioenschap, is miss wel de eerste keer dat ik dat in de discussie betrek. Idd heeft het niet veel met het kampioenschap te maken nee. Maar dan kun je wel zeggen ja reageer daar eens op, reageer jij eens op de rest dan? Al die supporters die zichzelf als calimero's opstellen, het is te zielig voor woorden. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Ten eerste begin ik niet elke keer over het kampioenschap, is miss wel de eerste keer dat ik dat in de discussie betrek. Idd heeft het niet veel met het kampioenschap te maken nee. Maar dan kun je wel zeggen ja reageer daar eens op, reageer jij eens op de rest dan? Al die supporters die zichzelf als calimero's opstellen, het is te zielig voor woorden. Je hebt het constant over 'al die supporters', maar ik heb naar mijn weten Kloppie, RanDMC, Elano, Roprop, Thomassje123 en mijzelf de taal van Vak-P niet zien gebruiken (hooguit begrip opbrengen zoals Kloppie). Dat jij dan het statement van Vak P als maatstaf gebruikt voor de Twente-supporter is prima, maar spam dan lekker de facebookpagina van Vak P vol i.p.v. constant hier te komen zeiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten