Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

David Mendes da Silva is gearresteerd op verdenking van een reeks ernstige strafbare feiten, waaronder drugshandel en witwassen. Dat bevestigen bronnen rond het onderzoek aan De Telegraaf. 

De veertigjarige oud-prof werd afgelopen donderdag tijdens een verjaardagsfeest aangehouden. De politie vermoedde dat hij op de hoogte was van het onderzoek en wilde vluchten. Volgens de recherche is hij ook betrokken bij de malafide illegale goksite Edobet, waaraan al meerdere profvoetballers werden gelinkt. 

Volgens De Telegraaf dook de naam van Mendes da Silva op in een onderzoek naar grootschalige cocaïnehandel. Via de haven van Rotterdam werden duizenden kilo's coke het land binnengesmokkeld. Dat hij de laatste weken grote geldbedragen opnam, richtte de schijnwerpers extra op hem. De politie hield er rekening mee dat de voormalig verdediger annex middenvelder een vlucht naar het buitenland voorbereidde. Als hij schuldig wordt bevonden, moet hij vrezen voor een jarenlange celstraf.

Mendes da Silva brak door in het betaald voetbal bij Sparta, dat hem begin deze eeuw ook aan Ajax verhuurde. Via NAC Breda kwam hij terecht bij AZ, waar hij zijn grootste successen vierde. In 2009 werd hij zelfs landskampioen met de Alkmaarders. In het buitenland was hij actief voor Red Bull Salzburg en Panathinaikos. Ook speelde Mendes da Silva zeven interlands voor het Nederlands elftal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Google ff FC Banlieu 2 dan zie je wat op VI. Gast uit Morco Maffia schijnt in de serie zich te gedragen zoals hij op het veld bezig was. Heb ik me laten vertellen, Mocro Maffia niet gezien. Die was de hele wedstrijd bezig met zeiken, zuigen, dreigen. Totaal gestoord. De rest was wel "normaler", maar ook wat heetgeblakerd zeg maar.

Bijzondere figuren.  Aantal teams is bij de uitwedstrijd ook niet komen opdagen daar.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.2a34e0ef90a8e34f5f8f7d579b31ad2e.png

“Je zult nooit nog iemand ontmoeten die zo van je hield”: hallucinant verhaal onthuld over Dortmund-speler die zwangere vriendin in buik zou hebben geschopt

De Duitse voetbalinternational Nico Schulz van Borussia Dortmund wordt beschuldigd van huiselijk geweld. De 29-jarige vleugelverdediger zou in 2020 zijn toenmalige vriendin hebben mishandeld. Ze was op dat moment zwanger en zou door Schulz meerdere keren in haar buik zijn geschopt.

Nadat Duitse media hadden gemeld dat de vrouw een aanklacht heeft ingediend tegen Schulz en dat er een onderzoek is opgestart, ging Dortmund direct in gesprek met de voetballer. “De speler ontkent de aanklachten. Nico Schulz heeft ons laten weten dat hij zich met hulp van een advocaat gaat verdedigen tegen deze aantijgingen”, meldt de club in een verklaring.

“De beschuldigingen, waarvan Dortmund pas door de media op de hoogte was gesteld, zijn schokkend. Dortmund neemt dit zeer serieus en distantieert zich van iedere vorm van geweld. De club is echter geen partij in deze zaak en heeft dus ook geen toegang tot het dossier.”

Nico Schulz wordt ervan beticht zijn voormalige vriendin te hebben mishandeld. BILD bracht het nieuws naar buiten.

Er lekte intussen ook een vermeend WhatsApp-gesprek uit tussen Schulz en zijn voormalige partner. Daarin beschuldigt de vrouw de voetballer van mishandeling. “Je sloeg me terwijl ik naakt was in mijn eigen woning en je hebt me elke dag beledigd”, klinkt het onder meer. Er passeert ook een selfie van Schulz, waarmee hij zich wil excuseren. “Het spijt me.” Er zouden intussen al huiszoekingen hebben plaatsgevonden

Schulz ontbrak zaterdag alleszins bij de start van de competitie tegen Bayer Leverkusen (1-0). De twaalfvoudig international van Duitsland speelt sinds 2019 voor Dortmund, dat toen liefst 25 miljoen voor hem betaalde aan Hoffenheim, maar komt niet voor in de plannen van trainer Edin Terzic.

Het WhatsApp-gesprek:
Vriendin: “Wees blij dat ik er niet meer ben.”
Vriendin: “Dus alsjeblieft, pas goed op jezelf. Ik zal je ooit vergeven.”
Schulz: “Ik wil je.”
Schulz: “Meer niet.”
Schulz: “Ik hou van je.”
Vriendin: “Doe dat niet, alsjeblieft.”
Vriendin: “Je zal zoveel gelukkiger zijn zonder mij.”
Vriendin: “Ik kan met niet voorstellen dat het leuk is voor jou om me te slaan.”
Schulz: “Het spijt me.”
Schulz: “Ik hou van je.”
Schulz: “Blijf bij me alsjeblieft.”

...

Vriendin: “Geniet van je tijd.”
Schulz: “Nee, ik wil bij jou zijn.”
Vriendin: “Je hebt me uit mijn eigen huis verdreven.”
Vriendin: “Je sloeg me toen ik naakt was in mijn eigen appartement.”
Vriendin: “Je beledigde me elke dag.”
Vriendin: “Je vernederde me in het openbaar.”
Vriendin: “Je deed dit allemaal om alleen te eindigen.”
Vriendin: “Dus moet je ermee kunnen leven. Je houdt van niemand, behalve van jezelf!”
Schulz: “Ik deed dat omdat ik overweldigd was door mezelf en de situatie. Het zal me nooit meer overkomen.”
Schulz: “Kom alsjeblieft terug, ik wil je gewoon omhelzen en liefde geven.”
Schulz: “Je hebt dit allemaal niet verdiend, dat weet ik. Ik wil het goedmaken.”
Vriendin: “Je zult nooit nog iemand ontmoeten die zo van je hield zoals ik.”

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites